images 10

دوره آموزش سئو

تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما وجود دارد.

عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند.

فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خود (سئو سایت) به یک دندانپزشک متخصص (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک پس از معاینه کلی دهان و دندان شما و براساس وضعیت فعلی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:

  • جرم گیری دندان (استفاده از گوگل وبمستر تولز)
  • سفید کردن دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)
  • ارتودنسی (تعیین استراتژی محتوایی و ساختار کلی سایت)
  • پر کردن دندان (لینک سازی هدفمند)
  • کامپوزیت (استاندارد کردن کدهای سایت و استفاده از Schema)

هر یک از این فعالیت ها بر سلامت دهان و دندان شما (سئوی کلی سایت) موثر بوده و مستقیما توسط پزشک معالج انجام میشود ولی به این معنی نیست که دندان ها شما هرگز خراب نمیشوند یا دیگر نیازی به مراجعه مجدد به پزشک ندارید. البته ممکن است شما هرگز نیاز به مراجعه مجدد به دندانپزشک را احساس نکنید البته به شرطی که کلیه دستورات و آموزش های او را به درستی انجام دهید.

پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی تولید محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).

“هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این کار را انجام دهد احتمالا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد کرد! و یا در نهایت شما از این کار رضایت کافی را نخواهید داشت.”

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!