images 2020 01 01T060906.473

افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی

به این دکمه های تماس در اصطلاح زبان انگلیسی Call to Action نیز گفته میشود . با استفاده از این دکمه ها میتوانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا با تنها یک کلیک (با استفاده از مرورگر گوشی) بتوانند بدون وارد کردن شماره شما با شما تماس بگیرند . هر چند که در کنار این مورد پیشنهاد میشود یک فرم تماس نیز استفاده کنید چون بسیار مهم است ولی این گزینه هم کاربردهای خاص خودش را دارد . اضافه کردن این گزینه به دو صورت استفاده از افزونه و یا تغییر دستی با استفاده از کد امکان پذیر میباشد.

چرا دکمه تماس در وردپرس را به سایت خود اضافه کنیم؟

بسیاری از وبسایت‌های کسب و کارهای کوچک به مشتریان متکی هستند. تا آن‌ها برای اطلاعات قبل خرید یا پشتیبانی تماس بگیرند.

به همین دلیل داشتن فرم تماس با ما را به همه صاحبان سایت توصیه می‌کنیم.

با این حال، با توجه به نوع کسب و کار برخی از کاربران، ممکن است بخواهند با یک فرد هم صحبت کنند.

با توجه به این که ترافیک کاربران موبایل در حال افزایش است، داشتن دکمه تماس امری بدیهی است.

آموزش اضافه کردن دکمه کلیک برای تماس با موبایل در وردپرس :

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Call Now Button را در سایت خود نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، مراحل گام به گام آموزش نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از نصب و فعالسازی افزونه شما باید در پیشخوان وردپرس خود به بخش تنظیمات » Call Now Button بروید تا تظیمات این افزونه را انجام دهید.

اول، شما باید کادر کنار وضعیت دکمه را فعال کنید تا آن را فعال کنید. پس از آن شما می توانید در پایین شماره تلفنی را که می خواهید مردم با آن تماس بگیرند را وارد کنید.

به صورت اختیاری، شما می توانید متن را برای نمایش یا پنهان کردن آیکن فراهم کنید. اگر آن را خالی بگذارید،افزونه به صورت پیشفرض یک دکمه تماس با نماد تلفن را نشان می دهد.

شما می توانید بر روی لینک «Advanced Settings» کلیک کنید تا دکمه تماس را برای افزودن ردیابی، موقعیت کنترل و نمایش ظاهر تنظیم کنید.

اولین گزینه در بخش تنظیمات پیشرفته تغییر رنگ دکمه است. شما می توانید از این گزینه برای مطابقت با طرح زمینه قالب وردپرس خود استفاده کنید.

گزینه پایین هم Position ، برای موقعیت قرار گیری دکمه است.

پس از آن، شما می توانید ردیابی گوگل انالیتیکس را فعال کنید که به شما این امکان را می دهد که ببینید که چگونه کاربران شما با دکمه تماس ارتباط برقرار می کنند.

در نهایت، شما می توانید دکمه تماس را در صفحات دلخواه نمایش دهید.

فراموش نکنید که بر روی دکمه Save Change کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!