download 2019 12 16T065156.705

فیلتر وب سایت:

فیلترینگ وب سایت برنامه ای است که مشخص می کند بعضی آی پی ها و کاربران از وب سایت استفاده نکنند.این فیلتر محتوای یک وب سایت را بر اساس مجموعه ای از قوانین ارائه شده به وسیله شخص و یا شرکت که آن را نصب نموده است، چک می کند. فیلترینگ وب سایت به شرکت ها و افراد اجازه می دهد که دسترسی صفحات وب سایت را از سایت ها و صفحاتی که محتوای تبلیغاتی، ویروس های جاسوسی، محتوای پورنوگرافی و یا محتوای غیرمرتبط دارند، حفظ کند.

سیستم های فیلترینگ اطلاعاتی

یک سیستم فیلترینگ اطلاعات ، سیستمی می باشد که افزونه ها و یا اطلاعات ناخواسته که در جریان اطلاعات بارگیری شده به وجود می آیند، را حذف می کند. هدف اصلی آن ، مدیریت بیش از حد اطلاعات می باشد. برای انجام این کار، مشخصات کاربری با بعضی از مشخصات مرجع مقایسه می شود. این مشخصات ممکن است از آیتم اطلاعات و یا محیط های اجتماعی کاربران ناشی شود.

فیلترینگ در برابر دسته بندی برای سئو وب سایت های تجارت الکترونیک

یک سایت تجارت الکترونیک که طیف وسیعی از محصولات را عرضه می کند با چالش های مختلف سئو همراه می باشد. مقابله با محتوای تکراری و انتقال لینک داخلی چند نمونه از آن می باشند.

راه اندازی هر نوع سایت تجارت الکترونیکی ، ساده نمی باشد زیرا موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. اگر چه خیلی از افراد تفاوت بین این دو یعنی، دسته بندی و فیلترینگ را درک نمی کنند ولی در واقع این موضوع، برای سئو سایت بسیار پر اهیمت می باشد. اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اید، بهتر است از خود بپرسید برای اینکه سئو بهتری داشته باشیم ، بهتر است از فیلترینگ استفاده شود و یا از دسته بندی ؟

موتورهای جستجو ممکن است به اشتباه صفحات دسته بندی را به عنوان صفحات فیلتر شده در نظر بگیرند. صفحات دسته بندی برای بهینه سازی ساده تر می باشند و گوگل بیشتر تمایل دارد که مشتریان ، از یک صفحه دسته بندی به جای صفحه فیلتر شده استفاده کنند. با این حال این فقط به این معنا نیست که شما فقط از صفحات دسته بندی شده استفاده کنید و از صفحات فیلتر شده استفاده نکنید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!