on page SEO image illustration


آیا می خواهید بدانید که چگونه صفحات وب خود را به طور کامل بهینه سازی کنید؟ شما در جای مناسب هستید.

شما یک کلمه کلیدی دارید که می خواهید آن را رتبه بندی کنید.

شما حتی ممکن است یک قطعه محتوا بزرگ داشته باشید .

در حال حاضر چگونه این صفحه را بهینه سازی می کنید تا گوگل نه تنها آنچه را که در مورد آن می گوید را درک کند بلکه متوجه می شود که در صفحه اول نتایج جستجو جایگاهی دارد؟

ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. آنچه در ادامه می آید توصیه های عملی برای انجام این کار است.

SEO در صفحه است ؟

SEO بر روی صفحه به تمرین “بهینه سازی” صفحات وب کمک می کند تا آنها را در موتورهای جستجو بالاتر برسانند. هدف نهایی این است که باعث افزایش تراکم عالی سایت شما می شود.

اما دقیقا فرآیند بهینه سازی چیست؟

اکثر در صفحه جستجوگرها مشاوره به نظر می رسد تمرکز تقریبا به طور انحصاری بر روی قرار دادن استراتژیک از کلمات کلیدی دقیق بازی در صفحه کلمه کلیدی در عنوان، کلمات کلیدی در توضیحات متا، کلمات کلیدی در H1 ، و غیره… است

متاسفانه، این نوع از مشاوره انبوه منسوخ شده است.

در سال 2018، گوگل به اندازه کافی هوشمند به درک مترادف ها و کلمات کلیدی معنایی مربوط است، به این معنی که شما دیگر مجبور به عقده روحی در مورد قرار دادن استراتژیک از کلمات کلیدی دقیق بازی بر روی صفحات وب خود نیستید.

best apple computer 1

مرورگر SERP برای “بهترین سیب کامپیوتر” از طریق کلمات کلیدی اکسپلورر آلفا

از 10 نتایج برتر، فقط یک کلمه “کامپیوتر” را در تگ یا URL عنوان دارد .

بقیه صفحات در مورد چیزهایی مانند:

  • بهترین مکبوک ها؛
  • مک خرید راهنمای؛
  • کدام مک باید خرید کند؟

گوگل متوجه می شود که هنگامی که شما برای “بهترین سیب رایانه” جستجو می کنید، آنچه واقعا دنبال می کنید، اطلاعاتی است که به منظور خرید مک جدید است.

آماده برای توقف بهینه سازی صفحات وب خود مانند 1999 آن هستید؟

این 8 صفحه در صفحه SEO را دنبال کنید .

1. در بازی با بهینه سازی برای ‘هدف جستجو’

شما حتی نمیتوانید بازی را ببرید.

بگذار توضیح بدهم:

من دوست دارم یک بازیکن حرفه ای بسکتبال باشم.

با این حال،قد من 5’3 “(160cm) است.

… ولی نمیتوانم کمک کنم اما احساس میکنم بدون توجه به اینکه چقدر تمرین میکنم و مهارتهایم را بهینه میکنم، LeBron همواره در طول 6 اکتوبر، لبه های منحصربفردی به من وارد میکند. منظورم این است که من فقط در مورد خطوط موی خود مشغول به کار هستم، اما در مورد آن برای شباهت ها.

lebron hairline

نکته اینجاست:

من + بسکتبال = یک بازی بعید است من نمی خواهم بیشتر مربیان را دنبال کنم بنابراین من احتمالا هرگز برای تیم انتخاب نخواهم شد، بجز اینکه فرصتی برای برنده شدن در این بازی داشته باشم.

چگونه می توان از SEO استفاده کرد ؟

فکر می کنم از گوگل به عنوان مربی بازیکنان (صفحات وب) برای تیم خود (رتبه بندی برتر برای یک پرس و جو جستجو خاص). اگر محتوا شما پخش کننده نیست، یعنی اتفاق می افتد که جستجوگرها دنبال آن هستند، شما حتی در بازی نخواهید بود، بجز اینکه فرصتی برای برنده شدن (رتبه 1) داشته باشید.

پس چگونه می فهمید چه کسی جستجو می کند؟

خوب، این علم موشک نیست.

به عنوان مثال، بسیار واضح است که کسی که “پودر پروتئین خرید” را به گوگل میخواهد صفحات محصول را مانند این ببیند …

ecommerce product page

… یا دسته های رده محصول مانند این:

ecommerce category page

اما هیچ دلیلی وجود ندارد که در اینجا حدس بزنید.

کلیه مدل کسب و کار گوگل به آنها متکی است که بهترین نتیجه را در نقطه بالا ارائه می دهند. شما می توانید از این واقعیت به نفع خود با چک کردن غریزه روده خود را در برابر آنچه که در حال حاضر در رتبه بندی برای کلید واژه هدف شما است.

بگذارید این کار را برای “خرید پروتئین پودر” انجام دهید.

serps buy protein powder

رتبه بندی بالا صفحات در گوگل “خرید پودر پروتئین،” از طریق SERP بررسی اجمالی در Ahrefs ‘واژگان کلیدی اکسپلورر

غاز غده = تایید شده است

صفحات محصول و دسته بندی دقیقا همان چیزی است که گوگل باز می شود، نشان می دهد که این همان چیزی است که جستجوگران می خواهند ببینند.

 با بررسی نتایج جستجو به طور مستقیم در Google، قصد جستجو را بررسی کنید.

این “ترفند” به ویژه برای درخواستهای واضحی کمتر که در آن “هدف جستجو” بسیار روشن نیست مفید است.

مسئله ای در مورد: “چگونگی ترویج وب سایت شما.”

درست است که خفاش مشخص است که این یک پرس و جو اطلاعاتی است، اما آنچه دقیقا جستجوگران می خواهند ببینند؟ آیا آنها قصد پیگیری گام به گام را دارند؟ آیا آنها یک لیست از تاکتیک های تبلیغاتی مختلف را می خواهند؟ یا آنها چیزی کاملا متفاوت می خواهند؟

بیایید صفحات برتر را بررسی کنیم.

how to promote your website serp 1

شما می توانید ببینید که گوگل به شدت از فهرست تاکتیک های ارتقاء وب سایت حمایت می کند .

اگر شما می خواهید برای این کلیدواژه / موضوع رتبه بندی کنید، دقیقا همان چیزی است که باید ایجاد کنید. گوگل به معنای واقعی کلمه به شما می گوید که جستجوگر می خواهد ببیند.


پیاده روی عملیاتی: 
در صفحات فعلی بالا رتبه بندی کنید تا بهتر درک هدف جستجو را بیابید، و سپس روی آن عمل کنید. این تنها راهی است که شانس برنده شدن در آن را دارید. متوقف کردن تلاش برای shoehorn صفحات که در آن تعلق ندارند.

2. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما بار FAST است

آیا تا به حال یک نتیجه در Google را کلیک کرده اید و آیا صفحه برای AGES بارگیری شده است؟

اگر شما چیزی شبیه به من هستید، احتمالا شما هم همین کار را در هر زمانی انجام می دهید: دکمه برگشت را فشار دهید و نتیجه دیگری را انتخاب کنید.

گوگل می داند که مردم این کار را انجام می دهند، زیرا صفحات بارگیری آهسته آزار دهنده هستند، درست است؟

به همین دلیل سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی از سال 2010 است.

با این حال، هنگامی که در مقیاس بزرگ بر روی صفحه انجام SEO مطالعه در 2016، ما متوجه شدیم که یک ارتباط بسیار کوچک بین صفحه زمان لود شدن و رتبه بندی وجود دارد.

03 page speed

دو چیز وجود دارد که می توانم در مورد آن صحبت کنم:

اولا این مطالعه چند سال پیش انجام شد. 

ثانیا، حتی اگر ما موتورهای جستجو را فراموش کنیم، روشن است که صفحات آهسته بارگذاری برای تجربه کاربر بد است. مردم سریع می شوند تا روی دکمه برگشت در صفحاتی که بارگیری بیش از حد طولانی دارند ضربه بزنند، به این معنی که آنها هرگز صفحه شما را نخواهند دید و یا بازدید نمی کنند … حتی اگر شما رتبه اول را داشته باشید.

برای بهبود سرعت صفحه، با چک کردن صفحه وب خود در ابزار PageSpeed ​​Insights Google شروع کنید . این صفحه شما را تجزیه و تحلیل می کند و برخی از پیشنهادات بهینه سازی را ارائه می دهد.

ahrefs site speed

PRO TIP

شما با استفاده از Insights Google Pagespeed می توانید فقط یک صفحه را در یک زمان چک کنید.

این امر باعث می شود که کل پروسه کار سخت و وقت گیر باشد.

برای سرعت بخشیدن به کار، استفاده از یک ابزار حسابرسی حرفه ای سایت را در نظر بگیرید . چنین ابزارهایی تمام صفحات شما را یک بار اسکن می کند و صفحات را با مسائل برجسته می کند.

site audit ahrefs slow

در اینجا دو نکته برای بهبود سرعت صفحه در صفحه بر اساس صفحه وجود دارد.

  1. کاهش اندازه تصویر . با استفاده از یک افزونه مانند Shortpixel در WordPress (رایگان تا 100 تصاویر / ماه) برای بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر به طور خودکار در پرواز.
  2. HTML بی فایده را کم کنید هر شخصیتی از HTML باید بارگذاری شود اگر از WordPress استفاده می کنید، قصد استفاده از ویرایشگر متن را دارید نه ویرایشگر تصویری. این مقدار مقدار HTML بی فایده را که در صفحات شما به پایان می رسد کاهش می دهد.

شما همچنین باید برای بهبود سرعت سایت خود به طور کلی کار کنید .

با این حال، سعی نکنید وسواس بیش از سرعت صفحه بگیرید. شانس این است که هنگامی که شما به یک نقطه خاص رسیدید، به طور خستگی ناپذیر کار کنید تا میلی ثانیه اضافی را از بین ببرید و در رتبه بندی تاثیر کمی نخواهد داشت.

گوگل می گوید 53 درصد از کاربران یک صفحه را ترک می کنند اگر بارگیری بیش از 3 ثانیه طول بکشد.بنابراین ما توصیه می کنیم که به مدت 2 ثانیه یا کمتر به عنوان یک قاعده کلی.

Takeaway عملیاتی: با کاهش اندازه تصاویر و حذف HTML غیر ضروری، صفحات خود را بارگیری کنید .

3. استراتژیک کلمات کلیدی مورد نظر خود را در عنوان، متا توضیحات و برچسب های H1 قرار دهید

من می دانم که چه فکر می کنید:شما فقط گفتید که این موضوع در سال 2018 اتفاق نمی افتد ! چرا شما این را توصیه می کنید؟

اینجا چیزی است:

من گفتم که قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی یک ایده بد است. این فقط نمی شود و پایان تمام SEO در صفحه .همچنین این مهم نیست که مورد استفاده قرار گیرد.

اما هنوز منطقی است که کلمهای هدف خود را در اینجا اضافه کنید … اگر منطقی باشد این کار را انجام دهید.

احتمالا بدون گفتن است، اما متا تگ کلمات کلیدی چیزی نیست که شما باید همه چیز را استفاده کنید. گوگل آن را به حساب نمی آورد شما باید این برچسب را خالی بگذارید.

در اینجا دو دلیل مهم برای انجام این کار وجود دارد:

اولا وقتی ما 2M کلمات کلیدی را در سال 2016 مطالعه کردیم، متوجه شدیم که همبستگی کمی بین رتبه بندی و قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی دقیق مطابقت وجود دارد.

ثانیا، و مهمتر از همه، آن را به جستجوگرها نشان می دهد که صفحه نتایج مربوطه برای پرس و جو جستجو کاربران است.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است کلمات کلیدی دقیق مطابق با محتوا خود به نظر برسند و غیرعادی باشند. این امر اگر شما پرس و جو “ابزار کلمه کلیدی رایگان” را هدف قرار دادید، داشتن این عبارت دقیق در محتوای شما، عجیب و غریب خواهد بود.

به طوری که می تواند معنای بیشتری برای نوشتن چیزی شبیه به این داشته باشد:

keyword tool free

این به ما یک نقطه مهم را می دهد:

شما لازم نیست که کلمات کلیدی دقیق را به محتوای خود اضافه کنید. شما می توانید مترادف استفاده کنید، کلمات را متوقف کنید، و غیره گوگل به اندازه کافی هوشمند است تا چیزها را شکل دهد. فقط مطمئن شوید که محتوای شما در نقطه است.

چگونه این را بدانیم؟

از آنجا که تقریبا هیچ صفحه فقط یک کلمه کلیدی در گوگل وجود ندارد . بیشتر صفحات برتر رتبه نیز برای ~ 1000 کلمه کلیدی دیگر رتبه بندی می شوند. در اینجا فقط تعداد انگشت شماری از 1،200+ کلمات کلیدی که برای ماراهنمای موتور جستجو ارائه می شود عبارتند از:

submit to search engines keywords

آیا می دانید چند نفر از این کلمات کلیدی در محتوای ما هستند؟ 

امکان پذیری عملی: کلمات کلیدی مورد نظر خود را در برچسب عنوان خود، متا توضیحات، H1 و هر جا که لازم باشد انجام دهید. نگران نباشید اگر این یک مسابقه دقیق نیست گوگل متوجه خواهد شد

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

منبع: https://ahrefs.com

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!