download 6

Woorank ( وورنک) یک پلتفرم رایگانی در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن به می توانید هر هفت روز یک بار گزارش کامل در مدت زمان کوتاهی از سایت خود به دست آورید.از نظر ما Woorank یکی از دقیق ترین و کاملترین ابزار های آنلاین جهت بررسی سایت است  که شما را برای داشتن سایتی قدرتمند راهنمایی می کند.

این سایت یک اکانت آزمایشی به مدت دو هفته (چهارده روز) در اختیار قرار می‌دهد که امکان بررسی تعداد نامحدودی سایت را در این دو هفته به شما می‌دهد،در صورتی که از خدماتی که این سایت رضایت داشته باشید می‌توانید با پرداخت ماهانه  49 دلار پلن Pro این سایت را خریداری کنید و به تمامی امکانات این سایت دسترسی داشته باشید.

بررسی سایت با استفاده از Woorank:

برای دسترسی به سایت Woorank می توانید بر روی لینک کلیک کنید و با وارد کردن آدرس اینترنتی سایت خود نسبت به تحلیل و بررسی سایت اقدام کیند.

این سایت پس از بررسی نمره ای به سایت شما می دهد که بر اساس موارد زیر می باشد.

گزینه Passed که به معنای موارد بدون ایراد می باشد.

گزینه Toimprove که به معنای ایرادات در حال اصلاح می باشد.

گزینه Errors که به معنای وجود ایراد می باشد.

همچنین در یک کادر که در سمت چپ تصویر قرار گرفته شما می توانید موارد مختلف از قسمت های متفاوت را مشاهده کنید.

قسمت Optimize که شامل موارد SEO ( شامل موارد تاثیرگذار در سئوسایت ) ، Mobile ( که به بررسی سایت شما برای موبایل می پردازد ) ، Usability ( که میزان کاربردی بودن سایت را نمایش می دهد ) ، Technologies ( که مربوط به فناوری های مورد استفاده در سایت است ) و Crawl Errors ( که مربوط به مواردی مثل بک لینک و تعداد آن است )

قسمت Promote که شامل موارد Social ( شبکه های اجتماعی ) و Local می باشد.

قسمت Measure که شامل موارد visitors ( شامل بازدید کننده ها ) است.

images 1

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!