Reyes

بوت استرپ چیست؟ و چرا شما به آن نیاز دارید؟

نگاهی به هر برنامه نام تجاری جدید یا وب سایت که به نظر می رسد به خوبی طراحی شده است. ما می توانیم 90٪ از آن ها را با بوت استرپ بسازیم. چرا؟ از آنجا که ما می دانیم که توسعه دهندگان بوت استرپ را به خاطر انعطاف پذیری، سهولت استفاده و بسیاری از منافع شگفت انگیزدوست دارند.

بوت استرپ یک چارچوب توسعهی جلویی است که ترکیبی از طرحهای HTML، CSS و JavaScript ساخته شده توسط تیم توییتر است. بوت استرپ به طور کامل از CSS3 و HTML5 پشتیبانی می کند.

این آخرین واقعیت بسیار ارزشمند است زیرا CSS3 و HTML5 در سال های اخیر استاندارد برای طراحی وب شده اند. به عنوان یک واقعیت – خود بوت استرپ تبدیل به یک استاندارد برای توسعه وب است. مزایای آن است که برای حرفه ای ها مقاوم نیست.

بوت استرپ با تمام مرورگرهای اصلی سازگار است؛ بله، حتی اینترنت اکسپلورر 8. برای شما چیست؟ خوب، به این معنی است که وبسایت شما خیره کننده خواهد بود و به درستی بر روی مرورگرهایی که بازدیدکنندگان شما از آن استفاده می کنند، کار می کنند.

وب سایت های بوت استرپ بسیار پاسخگو هستند. با استفاده از ترکیبی از جاوا اسکریپت، CSS و شبکه های هوشمند، Bootstrap به یک توسعه دهنده اجازه می دهد تا تقریبا هر عنصر پاسخ دهنده را که ممکن است نیاز به طراحی داشته باشد، پیاده سازی کند.

چرا باید به این موضوع توجه داشته باشید که یک توسعه دهنده نیست بلکه یک کاربر نهایی است؟ خوب، ما مطمئن هستیم که متوجه شده اید که این وب امروزه بیشتر و بیشتر از هم پاشیدگی می کند، تلفن همراه جهان را بر عهده دارد. آیا شما اهمیتی نمی دهید که سایت شما در هر دو آی فون و یک صفحه نمایش بزرگ به نظر برسد؟ آیا شما اهمیت نمی دهید که آیا هر عنصر به درستی برای کاربران شما کار می کند بر روی هر وسیله ای که آنها برای مرور وب سایت شما استفاده می کنند؟ خوب، بوت استرپ به ما اجازه می دهد که فقط این کار را انجام دهیم – مطمئن شوید که بازدید کنندگان شما تجربه دلخواه خود را با وب سایت خود داشته باشند، هر دستگاه یا اندازه صفحه نمایش مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مواردی که به توسعه دهندگان وب مراجعه می کنند، ویژگی های زیر بوت استرپ هستند:

  • سریع است
  • کاملا قابل تنظیم است
  • شروع به کار آسان است
  • از ابتدا پاسخگو است
  • سیستم شبکه بزرگ
  • لیست گسترده ای از اجزاء
  • پلاگین Javascript همراه است
  • سبک های ارائه شده برای تمام عناصر اساسی HTML

تیم بوت استرپ به طور مداوم در حال به روز رسانی چارچوب تمام ویژگی های فوق به معنی بسیاری از قالب های کامل و بسیار برجسته طراحی شده برای شما را در هیچ زمان را انتخاب کنید. 

می خواهم بدانم چطور طراحی وب پاسخگو را ایجاد کنم؟ این راهنمای اساسی رایگان به شما کمک خواهد کرد تا شروع کنید. آن را از طریق فرم زیر دانلود کنید

در اینجا برخی از نمونه هایی از یک قالب بوت استرپ درخشان است:

تم وردپرس خلاق

57554 710

تم عروسی CMS 3

58415 710

فروشگاه مد فروشگاه پاسخگو PrestaShop

58442 710
58343 710

چه چیزی این الگو ها را در میان دیگران متمایز می کند و در همه آنها رایج است؟ چارچوب بوت استرپ البته. تمام قالب های فوق دارای پوسته های پاسخگو و برخی از عناصر بسیار مفید دیگر غیر ممکن است بدون Bootstrap. قالب ها دارای چندین صفحه، ماژول ها و جلوه های موجود هستند. همه اینها را می توان سفارشی کرد تا به نیازهای تجاری شما برسد. شما می توانید به راحتی هر عنصر از صفحات را ویرایش کنید. و طراحی بی عیب است!

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!