images 2020 06 10T092723.429

دلایل استخدام متخصص سئو

1. اطمینان طراحی سایت براساس ساختارهای منطبق بر موتورهای جستجو

زمانی که یک طراح، طرح سایت شما را ایجاد می کند کار آن تمام نشده است. بلکه او باید صبر کند تا متخصص سئو، ایرادات سئو آن را مشخص کند و به طراح بگوید که برطرف نماید. در واقع، همیشه ارتباط تنگانگی بین طراح و سئوکار وجود دارد.

اولین کار متخصص سئو در تحویل پروژه  این است که ساختار سایت شما ار از نظر طراحی و نوع قرار گرفتن المان ها بررسی نماید. هر ایرادی که متخصص سئو در طراحی از دیدگاه بهینه سازی در سایت پیدا می کند را به طراح بیان می کند تا او بتواند آن ها به گونه ای که به ساختار و طرح کلی آسیبی وارد نشود، تغییر دهد.

2. مشاوره در خصوص محتویات سئو و نوع نوشتن آن ها

نوشتن محتوا برای بخش ها و مقالات سایت وظیفه متخصص سئو نیست بلکه فقط او می تواند به شما مشاوره بدهد و در صورتی که تمایل داشتید او به شما مترجمانی که به نوشتن مطالب براساس سئو اطلاعات دارند را معرفی می کند. همچنین او می تواند محتویات سایت و مطالب شما را بررسی کند تا مطمئن شود که تمامی محتواها مرتبط با هدف سایت و آن صفحه می باشند و تمامی اصول سئو برای نوشتن آن ها به کار رفته است.

3. بررسی تکنیک های داخلی سئو سایت

تکنیک های داخلی سئو سایت مانند متاتگ ها، معرفی به گوگل و به طور کلی سئو داخلی، از جمله وظایف متخصص سئو است. او تمامی متاتگ ها، گوگل وبمسترها، ورودی ها و غیره را بررسی می کند و اگر ایرادی نیز در آن ها مشاهده کرد، سریعا برطرف کرده و به شما در خصوص نوشتن بعضی از متاها که کاربران دسترسی به تغییر دادن آن ها دارند، مشاوره می دهد. در واقع مهمترین فعالیت یک متخصص سئو، بررسی و بهینه سازی سئو داخلی سایت است.

4. مشاوره در خصوص بک لینک ها و سئو خارجی

سئو خارجی و بک لینک ها از جمله مواردی هستند که وظیفه اصلی متخصص سئو نمی باشد ولی اصولا آن ها در قرارداد خود قرار می دهند. سئو خارجی شامل بک لینک، محتوا، تبلیغات و غیره است که او در این زمینه به مالک سایت براساس نیاز و هدف سایت بهترین مشاوره را سعی می کند بدهد. آن ها در این مورد براساس نیاز و هدف سایت و اینکه مالک سایت برای این مساله بودجه کنار گذاشته شده است، یک استراتژی کوتاه مدت می نویسند و بعد براساس بازخوردهایی که از آن می گیرند، تغییراتی را در آن لحاظ می کنند. همانطور که میدانید، استراتژی های برنامه ریزی سئو نباید بلند مدت باشد زیرا الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر است.

5. آموزش به کارمندان و اپراتور سایت

یک متخصص بهینه سازی می بایست اصول اولیه را به اپراتور وب سایت آموزش دهد تا او بتواند در ورود اطلاعات کمترین اشتباهات را داشته باشد. البته متاسفانه این مساله بارها در شرکت های مختلف مشاهده شده است و متخصص سئو باید در کنار افزایش رتبه سایت نیز به اپراتوری که مسئول قرار دادن محتوا یا تغییرات در سایت می باشد، همیشه آموزش های لازمه را بدهد. البته اصولا متخصصان سئو سعی می کنند که این تغییرات را خودشان قبول کنند زیرا می دانند که اگر اشتباهی از جانب شرکت رخ دهد، اثبات این مساله برای آن ها سخت می باشد.

images 2020 06 10T092852.615

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!