seoyab logo

آیا انتشار مطالب میهمانان سایت یکی از روش های مجاز ساخت لینک است؟

روش از لینک ساختن در صورتی مورد تایید است که صرفا با هدف لینک ساختن انجام نشود و آن را با همین هدف بیش از اندازه تکرار نکنید.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی نیز بخشی از سئوی off-site هستند و اگر به آن فکر میکنید باید بگوییم که این هم یکی از انواع روش های لینک ساختن است. اما باید بدانید که تمام این لینک ها دارای تگ nofollow هستند و لذا کاملا بی ارزش اند. البته این بدان معنا نیست که رسانه های اجتماعی کاملا بی تاثیر در رنک وبسایت شما هستند .

بوکمارکینگ و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بوکمارک های اجتماعی دیگر مثل گذشته رایج نیستند اما کماکان به عنوان یک راه مناسب برای افزایش ترافیک به کار می­روند. بنا به سلیقه تان میتوانید شبکه های اجتماعی بسیاری برای این کار پیدا کنید؛ شبکه های اجتماعی مانند like reddit.com, digg.com, stumbleupon.com, scoop.it و غیره.

جمع بندی

سئوی off-page  دقیقا به اندازه­ی سئوی on-page مهم است. اگر میخواهید سئو و بهینه سازی سایت خوبی برای سایت خود بدست آورید باید بر روی هردو نوع سئو سرمایه گذاری کنید.هنگامی که به لینک ساختن فکر می­کنید هیچگاه راه ساده تر را انتخاب ننمایید ، بلکه سعی کنید که از سایت های معتبر لینک بگیرید. هرچه ارزش یک لینک بیشتر باشد، بدست آوردن آن نیز مشکل تر خواهد بود.

در گذشته می­توانستید به سادگی هزاران لینک را دریافت کنید و در نتیجه­ی آن رتبه­ ی وبسایت خود را بالا ببرید اما حالا قضیه فرق کرده است و این کار مستلزم تلاش بسیار بیشتری است. پیشنهاد من به شما این است که بیخیال قضیه­ی لینک ساختن شوید، تمام تلاشتان را به منظور ساختن یک وبسایت بهتر به کار بگیرید و بعد از آن اتفاقات خوب برایتان پیش خواه آمد

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *