۱۲ بلاگ سئو برای اضافه کردن به لیست

گوگل پیوسته در حال مبارزه با اسپم ها می باشد

اما راهنمای سئو برای همه زمان ها یکی بوده و آن ایجاد محتوای مفید برای کاربران در زمینه شغلی مورد نظر می باشد.

گوگل مرغ مگس خوار خود با نامHummingbird را به عنوان الگوریتمی جدید معرفی نمود که نتایج جستجو را مرتبط تر می سازد.

در صورتی که سایت شما دچار مجازات های گوگل شده باشد و یا خیر بهتر از همیشه در جریان اخبار سئو باشید و الگوریتم ها و مطالب آموزشی جدید را مطالعه نمایید. برای آنکه در سال ۲۰۱۴ در جریان آخرین اخبار و تکنیک های سئو قرار بگیرید بهتر است ۱۲۲ بلاگ زیر را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایید.

این بلاگ ها پیوسته آخرین اخبار در زمینه سئو و بهینه سازی سایت را در اختیار شما قرار می دهند.

 

۱٫ Moz

که موضوع اصلی این بلاگ در ارتباط با سئو و بک لینک سازی می باشد. و در این سایت تحقیقات و مقالات بسیاری دائما مطرح می گردد.

۲٫ Search Engine Land

که موضوعی اصلی آن بازاریابی دیجیتالی و موتورهای جستجو می باشد و کتابخانه عظیمی از اطلاعات مربوط به سئو با ابزارها، راهنماها و مطالب آموزشی مختلف دارد.

۳٫ Search Engine Watch

که شامل موضوعات تبلیغات کلیکی و بازاریابی اینترنتی و همچنین سئو می باشد که نکته های مفید و آنالیزهای مهمی را در مورد موتورهای جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

۴٫ Occam’s Razor

که شامل بازاریابی دیجیتالی و آنالیز ها می باشد. Avinash Kaushik نویسنده پر فروشترین کتاب در زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد که مالک این بلاک می باشد.

۵٫ Content Marketing Institute

منبع بسیار خوبی برای وبینارها، مقالات و مطالب آموزشی در زمینه بازاریابی محتوای می باشد که مبحث اصلی آن استراتژی محتوایی می باشد.

۶٫ Search Engine Journal

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، تولید محتوا، سئو و تجارت از طریق شبکه های اجتماعی را تحت پوشش می گیرید و آموزش می دهد. و منبع بسیار مناسبی برای اشخاصی است که از طریق موتورهای جستجو بازاریابی می نمایند.

۷٫ SEO by the Sea

سئو، موتورهای جستجو و آنالیز گوگل از تخصص های این بلاگ می باشد و مطالب تکنیکال و کامل را در مورد موتورهای جستجو و نحوه کار آنها گرد آوری نموده است.

۸٫ CopyBlogger

بازاریابی از طریق تولید محتوا، بازایابی اینترنتی و کپی رایت وبی از تخصص ها این سایت است. که شما را در ایجاد محتوا و جذب بازدید کننده متخصص می سازد.

۹٫ Blind 5 Year Old

بازاریابی و بازاریابی دیجیتالی را تحت پوشش می دهد. مالک آن A.J. Kohn از سئو کاران با ۲۰ سال سابقه می باشد.

۱۰٫ Rand Fishkin

جادوگر Moz و به عنوان یکی از اشخاص مطرح در زمینه سئو می باشد که مطالب پیشرفته ای در مورد سئو و بازاریابی اینترنتی ارائه می نماید.

۱۱٫ SEO Book

آرشیو کاملی از ماژول ها و ابزارهای سئو.

۱۲٫ Matt Cutts

مدیر تیم وب اسپم گوگل که اطلاعات بسیار مهمی در مورد رنک موتور جستجوی گوگل ارائه می نماید.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *