download

4 1

هدف ما همیشه از جستجو برای کمک به مردم و سرعت بخشیدن اطلاعاتی است که آنها  به دنبال آن هستند. در طول سالها، میزان و قالب اطلاعات موجود در وب از پخش تصاویر و ویدیوها تا دسترسی به اشیاء 3D به شدت تغییر یافته است.

با ادامه تلاشهای مداوم ما برای بهبود جستجو و ارائه یک تجربه مدرن و مفید صفحه نتایج جستجو نیز تغییر کرده است تا به شما کمک کند تا نوع جدیدی از اطلاعات را بیابید که باعث سرعت بخشیدن کار شما میشود و برای شما مفید خواهد بود. امروز ما بازنویسی بصری صفحه نتایج جستجوی تلفن همراه را به شما نشان می دهیم تا اطلاعات بیشتری را از طریق اطلاعات موجود در وب راهنمایی کنید.

با استفاده از این طراحی جدید، نام تجاری وب سایت می تواند جلو و مرکز باشد، به شما کمک می کند تا بهتر بدانید که از چه اطلاعاتی می آید و چه صفحاتی چه چیزی را دنبال می کنید.  

نام وب سایت و آیکون آن در بالای کارت نتایج نمایش داده می شود تا هر نتیجه را لنگر بگذارد، بنابراین شما می توانید صفحه نتایج را به آسانی اسکن و تصمیم بگیرید که چه چیزی بعدا کشف شود. صاحبان سایت می توانند در مورد چگونگی انتخاب آیکون مورد نظر خود برای فهرست آلی در اینجا بیشتر بیاموزند .

هنگامی که شما یک محصول یا سرویس را جستجو میکنید، یک برچسب تبلیغاتی bolded در بالای کارت در کنار آدرس وب نشان می دهد، بنابراین شما می توانید به سرعت اطلاعاتی که از آن می آید را شناسایی کنید.

همانطور که ما همچنان به ایجاد فرمت های جدید محتوا و فعالیت های مفید در دسترس از خرید بلیط فیلم به پخش پادکست ها می پردازیم این طراحی جدید به ما اجازه می دهد تا اضافه کردن دکمه های عمل و پیش نمایش مفید برای جستجو کارت نتایج را هم داشته باشیم وهمه به شما درک بهتر از صفحه وب محتوا با صراحت صریح به منبع را می دهد.

این طراحی مجدد برای اولین بار به تلفن همراه منتقل می شود تا برای یافتن راه های جدیدتر که می تواند به شما در پیدا کردن آنچه که دنبال آن هستید کمک کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!