images 22

سئو کار حرفه ای :
به فردی که با رعایت تمام استاندارهای روز دنیا و توجه به الگوریتم های موتورهای جستجو اقدام به افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو می کند در اصل سئو کار حرفه ای می گویند.
در برخی از موارد ممکن است وب سایت را دو یا سه نفر به صورت تیمی سئو و بهینه سازی کنند که در این صورت که کار بسیار سنجیده ای است سئو تیمی محسوب می شود در بخش سئو تیمی در این مورد بسیار اطلاعات کسب خواهید کرد.

آیا سئو کار لزوما یک طراح سایت است ؟
به طور کلی می توان بهینه سازی وب سایت را در موارد زیر خلاصه کرد :

۱- طراحی سایت یا بعد از طراحی سایت
۲- رعایت اصول سئو داخلی وب سایت
۳- تولید محتوا
۴- پشتیبانی فنی سایت و نگهداری از آن
۵- آنالیز وب سایت

برخی از سئو کاران حرفه ای این مراحل  را زیاد در نظر می گیرند و این نیز درست است چرا که ما در اینجا به صورت کلی بحث می کنیم و وارد جزئیات نمی شویم .

برخی از سئوکارهای حرفه ای در اصل طراح وب سایت و برنامه نویسی خوبی نیز می باشند چراکه برخی از بهینه سازی های داخلی وب سایت نیاز به دانش کد نویسی دارد . لذا ما به سئوکاری حرفه ای می گوییم که دانش کافی در این زمینه را نیز داشته باشد . اما این بدان معنا نیست که لزوما سئو کار باید کد نویس یا طراح سایت نیز باشد .
برخی از سئو کارها تمام موارد بالا را برای یک وب سایت انجام می دهند تا بتوانند بهترین رتبه را در نتایج جستجو بدست بیاورند ولی در اکثر موارد صاحبان وب سایت دوست دارند طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایت را به افراد دیگر و واگذارند و سئو و بهینه سازی را نیز به سئو کار حرفه ای . نهایتا هدف یکی است و آن هم قرار گرفتن در نتایج بالا می باشد.

برخی از اصول سئو که باید در طراحی سایت مد نظر گرفته شوند:

۱-    طراحی سایت ریسپانسیو : واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن قالب وب سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو و بهینه سازی می باشد.
۲-    طراحی قالب اختصاصی : وب نوش استفاده از قالب ای آماده را به هیچ عنوان تایید نمی کند .
۳-    رعایت تمام صفحهات وب و برگه ها : برخی از برگه ها ویا صفحات وب وجود دارند که بسیار تاثیر در سئو وب سایت دارند. از جمله صفحه بلاگ یا اخبار وب سایت .
۴-    ظاهر گرافیکی وب سایت : وب نوش استفاده از طراحی سایت فلت را پیشنهاد می کند
۵-    سیستم مدیریت محتوای آسان و راحت : باید از cms هایی استفاده کنیم که دارای مدیریت آسانی برای وب مستران عزیز باشد. مدیریت سایت  مهمترین چیز بعد از سئو و بهینه سازی می باشد.

images 21

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!