download 2020 06 23T184154.813

کلمه‌ کلیدی :

کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که کاربران آن را در موتورهای جستجو وارد می کنند تا محتوای مد نظر خود را بیابند. در واقع کلمه‌ کلیدی همان خواسته و علاقه‌مندی‌ کاربران است که در موتورهای جستجو search می شود.

همچنین در هر صفحه از سایت موضوع و ایده‌ی اصلی آن می‌تواند کلمه کلیدی آن صفحه از سایت محسوب شود که کاربران را به پیدا کردن سایت شما در اینترنت سوق می‌دهد.

بخش های مورد استفاده از کلمات کلیدی

برای اینکه تاثیر کلمات کلیدی در سئو را به خوبی درک کنید باید بدانید که کلمات کلیدی را در چه بخش هایی از وب سایت خود می توانید استفاده کنید. یک یاز بخش هایی که م یتوانید از کلمات کلیدی در آن استفاده کنید عنوان محتوا می باشد بنابراین سعی کنید زمانیکه می خواهید محتوایی را تولید کنید کلمه کلیدی مورد نظر را در عنوان آن محتوا به کار ببرید. بخش دیگری که از کلمات کلیدی می توان در آنها استفاده کرد خود محتوا می باشد شما در محتواهای خود می توانید چندین بار کلمات کلیدی خود را به کار ببرید. شما برای اینکه بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو گوگل بدست آورید از کلمات کلیدی خود نیزمی توانید در عنوان های فرعی ب سایت و آدرس وب سایت نیز استفاده کنید

شناسایی کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه و فعالیت کاری می تواند به شما در بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در نتایج گوگل کمک کرده و تاثیر کلمات کلیدی در سئو بیشتر احساس خواهد شد. اما باید بدانیم که کلمات کلیدی را چگونه در وب سایت خود استفاده به کار ببریم که هم برای الگوریتم های گوگل قابل تجزیه وتحلیل باشد هم به شما در بدست آوردن رتبه کمک کند و مانع از جریمه شدن وب سایت شما نیز بشوند.
باید این موضوع را بدانیم که برای شناسایی کلمات کلیدی چه کارهایی لازم است که انجام دهیم. برای شناسایی کلمات کلیدی می توانیم از ابزارهایی که در این زمینه به شما کمک می کنند استفاده کنید. ابزارهایی که به شناسایی کلمات کلید کمک می کنند عبارتند از:

  • Übersuggest
  • Keyword Tool IO
  •  SEOChat Suggestion Keyword Finder
  • Google AdWords Keyword Planner
  • Link Sleuth
  • Screaming Frog SEO Spider
  • WordStream’s Free Keyword Tool
  • rellian Keyword Discovery

ابزارهای نام برده شده برای شناسایی کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا بتوانید در انتخاب کلمات کلیدی که در زمینه کاری شما می باشد بیشتر دقت کرده  کلمات کلیدی مناسبی را در وب سایت خود به کار ببرید با به کار گیری و شناسایی کلمات کلید مناسب می توانید در روند بهبود سئو سایت خود نیز تاثیر گذار باشید.
بدون شک متوجه تاثیر کلمات کلیدی در سئو شده اید و دانستید که انتخاب درست و به جای کلمات کلیدی چقدر میتواند در ترافیک وب سایت شما و بدست آوردن رتبه مناسب د رنتایج جستجو به شما کمک کند.

images 2020 06 23T184333.190

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!