download 15

سوشیال مارکتینگ ابزاریست برای بدست آوردن ترافیک و توجه به طراحی وب سایت شما. برنامه های سوشیال مارکتینگ بیشتر بر ایجاد محتوا استوار است که باید به اشتراک گذاشته شود. هرچه میزان ترافیک و اشتراک گذاری بالاتر برود میزان اعتبار کسب و کار شما بالاتر خواهد رفت. این سبک بازاریابی به نوعی بازاریابی دهان به دهان با استفاده از اینترنت و ابزارهای آن است.

این سبک بازاریابی به نوعی بازاریابی دهان به دهان با استفاده از اینترنت و ابزارهای آن است. بدلیل اینکه این ابزارها به راحتی در دسترس همگان است، تکرار و پرورش نام تجاری کسب و کار شما که یکی از اصول بازاریابی است را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر اینکه این سبک، ارزان قیمت است به تشکیل کمپین های بازاریابی کسب و کار شما کمک می کند و افراد ناآگاهانه به تبلیغ رایگان تجارت شما می پردازند و آن را گسترش می دهند.

البته این را نیز در نظر داشته باشید که یکی از معیارهای رنک شما در موتورهای جستجو شبکه های اجتماعی و تعداد اشتراک گذاری و لایک های آنان به کسب و کارتان می باشد.

از طریق شبکه های اجتماعی مشتریان با شما تعامل نزدیک دارند و شما را در کنار خود احساس خواهند کرد.

برای کاربران صفحه خود سوال هایی مطرح کنید که باعث تفکر آنها شود ،البته باید توجه داشته باشید که سوال هایی که در نظر دارید خیلی عمیق نباشد، بطوریکه طرفداران احساس کنند که جواب دادن به سوال شما بسیار سخت است. این یک تکنیک ساده در بازاریابی اینترنتی است، فقط کافیست سوال خود را بپرسید و منتظر پاسخ باشید. با استفاده از این تکنیک می توانید کاربران را به فعالیت، کامنت گذاشتن و لایک کردن تحریک کنید.

سعی کنید مطالبی که برای کاربران خود پست می کنید حاوی اطلاعات مفیدی باشد شما می توانید این کار را از طریق مقاله های جالب و یا ویدئو های جذاب انجام دهید. اگر شما محتوای تازه و مرتبط را در صفحه خود قرار دهید، مطمئنا کاربران برای دیدن مطالب و پست های جالب تر به صفحه شما باز می گردند. معمولا آدرس وب سایت خود را در قسمتی از عکس بنویسید

با معرفی وب سایت خود، به کاربران این پیغام را می رسانید که دقیقاً فعالیت های شما در چه زمینه ای است و این به انتقال بیشتر و بهتر اطلاعات به کاربران کمک می کند تا بتوانند کسب و کار شما را بهتر بشناسند.

عوامل موفقیت در سوشیال مارکتینگ

  1. به این نکته مهم در تبلیغات آنلاین توجه کنید که هر نوع بازاریابی نیازمند استراتژی خاصی است و هر بازاریابی لزوما به موفقیت نمی رسد.
  2. برای موفقیت در این حیطه باید نکاتی را بدانید و با رعایت آن ها بتوانید.
  3. از متن تا رسانه یا مدیا حرکت کنید، طبق بررسی های انجام شده اکثر کاربران بیشتر از اینکه به متن توجه کنند به مدیا اهمیت می دهند.
  4. مقالات در شبکه های اجتماعی جایگاهی ندارند در عوض فیلم، عکس و اینفوگرافیک های و غیره در میان کاربران محبوبیت بیشتری دارند.
  5. حتما به ساعتی که مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید دقت کنید چرا که حدود 30 درصد بازده فعالیت تان را افزایش میدهد.
  6. حتما به این این نکته مهم توجه کنید که آپدیت باشد و اطلاعات سوخته در اختیار مردم قرار ندهید.
  7. آپدیت بودن در شبکه های اجتماعی بسیار مهم می باشد چرا که کاربر یک بار به صفحه شما مراجعه می کنند و در صورتی که صفحه جذابی داشته باشید می توانید او را جذب کنید.
  8. اما امروزه در صورتی که در زمینه شبکه های اجتماعی سر رشته ای ندارید بهتر است این کار را به متخصصان آشنا با این کار بسپارید یا از آن ها کمک بگیرید.

download 43

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!