support 3eo

بهینه سازی


چگونه سئو کار شویم

گوگل یک کتابچه سئو با عنوان Search Engine Optimization Starter Guide ارائه کرده است که در آن سعی دارد دید اولیه ای از سئو به خوانندگان بدهد و موارد مهم در این زمینه را بیان کرده است. در این راهنما که در سایت رادزاد نیز ترجمه شده است، اطلاعاتی درباره سازمان دهی به سایت، بهینه سازی محتوا و نحوه ارزیابی نتایج ارائه شده است. هر چه قدر هم که در سئو فعالیت کرده اید، این راهنما برای شما و بسیاری از افراد، کتابچه خوبی برای یادگیری سئو خواهد بود. این کتابچه در طی چند قسمت در سایت ما ترجمه شده و برای مطالعه آن می توانید از مطلب “سئو چیست” شروع به خواندن کنید و قدم به قدم پیش بروید.

همچنین دنبال کردن تعدادی از وبلاگ ها نیز می تواند بسیار مفید باشد و وبلاگ هایی مانند Search Engine Watch وSearch Engine Land از جمله بهترین وبلاگ های آموزش سئو در جهان هستند. این وبسیات ها شامل مقالاتی از بهترین کارشناسان سئو دنیاست و شامل آخرین اخبار سئو هستند. مطالب این وبسایت ها درباره آنالیز حیطه های مختلف سئو است و مطالبی درباره عکس العمل های مناسب نسبت به آخرین تغییرات گوگل را ارائه می دهند. مطالب این وبسایت ها در چند وبلاگ فارسی نیز به صورت جسته و گریخته ترجمه می شوند. از جمله در وبسیات رادزاد نیز از بسیاری از مطالب این وبسایت ها استفاده شده است.

وبلاگ های دیگری نیز در اینترنت وجود دارند که برای آموزش سئو می توانید آنها را دنبال کنید. مخصوصا آنهایی را پیگیری کنید که مانند سایت رادزاد همواره به روز رسانی شده و شامل معرفی آخرین تغییرات گوگل هستند.

با توجه به حجم زیادی از وبلاگ های خارجی که در این زمینه وجود دارند نمی توانید همه آنها را مطالعه کنید. بهتر است در خبرنامه آنها عضو شده و روزانه با چک کردن تیترها، آنهایی که برای شما مناسب هستند را در ادامه روز مطالعه کنید. بخش وبلاگ آموزش فارسی سئو رادزاد نیز روزانه به روز رسانی شده و با مراجعه به آن می توانید از آخرین مطالب سئو بهره مند شوید. همچنین مشاهده کانال ویدئویی Matt Cutts در یوتیوب نیز خالی از لطف نیست.

شیرجه زدن در اعداد

امروزه شما بدون اعداد نمی توانید در سئو، کاری انجام دهید. اعداد و درصد ها نقش تعیین کنیده در انتخاب برنامه سئو شما خواهند داشت و معیارهایی برای سئو کار شدن و فهم رفتار کاربران در سایت است. مواردی که کاربران در سایت شما به آن علاقه مندند و چگونگی تلاش شما در سئو بر روی موفقیت کاری شما تاثیر گذار است.

ابزار Google Analytics نقطه شروع خوبی برای استخراج آمارهای با ارزش سایت است. این پلتفرم به شما کمک می کند تا الگوی رفتاری کاربران را مشاهده کنید، دموگرافیگ سایت را درک کنید و جاهایی که نیاز به ارتقا دارند را شناسایی کنید.

برای اعلام سئو کار بودنتان مدارک لازم را کسب کنید

همچنان که در سئو پیشرفت می کنید، کسب مدرک و گذراندن دوره های آموزشی سئو نیز می تواند مفید باشد. گذراندن این دوره ها به شما کمک می کند تا روند آموزش سئو را سریعتر طی کرده و در هنگام درخواست های شغلی از آن ها استفاده کنید. رادزاد ارائه دهنده تخصصی ترین دوره سئو در ایران می باشد و با برگزاری کلاس های متعدد در این زمینه کیفیت کار خود را نشان داده است. با گذراندن دوره آموزش سئو رادزاد می توانید در درخواست های شغلی خود نیز به ما استناد کرده و از امتیازات آن بهره ببرید.

در این مطلب سعی کردیم به سوال “چگونه سئو کار شویم؟” پاسخ دهیم. سئو کار شدن نیازمند استقاوت و صرف زمان زیادیست اما امکان ناپذیر نمی باشد. به جای تمرکز بر روی بسیاری از مقالات و منابع مختلف می توانید از بخش آموزش سئو  یا دوره آموزش حضوری سئو شروع کرده و بر روی یک منبع تمرکز کنید.d9b208614500b6f80739755fd29fad52 L

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *