تاریخچه سئو

چگونه سئو سایت خود را بهبود دهیم؟

چگونه سئو سایت خود را بهبود دهیم؟
چگونه سئو سایت خود را بهبود دهیم؟

برای بهبود سئو ابتدا باید یک برنامه جامع تهیه کنید و سپس صبر و حوصله زیاد داشته باشید. فراموش نکنید که همه بخش‌های وبسایت شما از محتوا گرفته تا طراحی آن می‌تواند روی رتبه شما در نتایج گوگل تأثیر گذار باشد. در حال حاضر 200 سیگنال برای الگوریتم گوگل شناسایی شده که روی سرنوشت یک سایت در رنکینگ گوگل مؤثر است؛ اما ما در اینجا به مهمترین سیگنال‌هایی که باید در بهبود سئو سایت به آن‌ها توجه کنید اشاره می‌کنیم.


•    محتوا
آیا محتوای شما با کیفیت است؟ آیا از کلمات کلیدی مناسبی درون محتوا استفاده کرده‌اید؟ آیا محتوا شما به راحتی در دستگاه‌های موبایلی خوانده می‌شود؟ همه این موارد در نحوه برخورد ربات‌های گوگل با محتوا شما و رتبه بندی صفحات سایت شما تأثیر گذار هستند. محتوا مهم‌ترین بخش سایت شما است و اگر می‌خواهید سئو سایت خود را بهبود دهید باید کار خود را با محتوا شروع کنید.


•    لینک‌ها
در سئو، لینک‌ها مانند رأی‌هایی هستند سایرین به شما می‌دهند تا صلاحیت مطالب شما را تأیید کنند. به همین دلیل موتورهای جستجو اهمیت زیادی به لینک‌ها می‌دهند. با به دست آوردن لینک‌های بیشتر از سایر سایت‌ها سئو سایت شما بهبود زیادی پیدا خواهد کرد.


•    سئو تکنیکال
در سئو تکنیکال قابلیت Crawl شدن صفحات و موارد تکنیکی دیگر اهمیت زیادی دارند. همچنین در سئو تکنیکال مواردی مانند بهبود عناوین متا و توضیحات، ساختار صفحات بر اساس تیترها، امنیت سایت و مواردی از این دست نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

کلمات کلیدی سئو چیست؟

کلمات کلیدی عبارت‌های دو تا 5 کلمه‌ای هستند که مخاطبان بالقوه در هنگامی که به دنبال پیدا کردن سایت‌ها و کسب و کارهایی مانند شما هستند در گوگل جستجو می‌کنند. انتخاب درست این کلمات و وارد کردن آن‌ها در بخش‌های مهم محتوا به ربات‌های گوگل کمک می‌کند تا وبسایت شما را بهتر بشناسند و تشخیص دهند که مطالب وبسایت شما با کدام یک از جستجوهای خاص ارتباط و همخوانی دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!