چک لیست سئو ۲۰۱۹ و چک لیست سئو درون سایتReviewed by مهرناز حسینی on Aug 3Rating: ۵.۰چک لیست سئو ۲۰۱۹ و چک لیست سئو درون سایت حالا وقت آن است که محتوای خود را با استفاده از تکنیک های سئو درون سایت بهینه سازی کنید.

حالا وقت آن است که محتوای خود را با استفاده از تکنیک های سئو درون سایت بهینه سازی کنید.

۱ – کلمه کلیدی را در آدرس صفحه قرار دهید.

بنابراین URL ایجاد کردم و آن کلمه کلیدی را در آن قرار دادم.

۲ – از URL های کوتاه استفاده کنید.

آدرس صفحات خود را تا جایی که می شود کوتاه نگهدارید.

چرا؟

تحقیق جدیدی بر روی ۱ میلیون نتیجه جستجوی گوگل انجام گرفته که نشان می دهد URL های کوتاه در رتبه

بهتری در گوگل قرار می گیرند.

۳ – کلمه کلیدی خود را در ابتدای تگ عنوان قرار دهید.

همه می دانند که باید کلمه کلیدی خود را در تگ عنوان به کار برند.

اما خیلی از مردم نمی دانند که کلمه کلیدی را در کجای تگ عنوان باید بگذارند.

KEyword  باید در ابتدای تگ عنوان قرار بگیرد.

به عنوان مثال : کلمه کلیدی اصلی من برای این پست SEO tools است.

۴ – کلمه کلیدی خود را در ۱۵۰ لغت اول مقاله خود قرار دهید.

گوگل برای ۱۵۰ لغت ابتدایی صفحات ارزش بیشتری قائل است.

بنابراین مطمئن شوید که Keyword در ابتدای مقاله آمده است.

برای مثال: برای پست SEO tools می توانید ببینید که من عبارت SEO tools را در همان ابتدا در محتوا استفاده کردم.

۵ – کلمه کلیدی خود را در تگ های H1, H2, H3 استفاده کنید.

مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در تگ های H1, H2, H3 استفاده شده است.

برای مثال:

احتمالا متوجه شده اید که عبارت SEO Checklist را در اولین Subheader این صفحه قرار داده ام.

این تغییر خیلی در رتبه بندی سایت شما در گوگل تاثیر ندارد، اما وقتی که بحث بهینه سازی سایت برای

موتورهای جستجو مطرح می شود، هر اصلاح کوچکی می تواند کمک کننده باشد.

۶ – عکس ها را بهینه کنید

عکس هایی که در محتوای خود استفاده می کنید، بسیار پر اهمیت هستند.

متاسفانه، گوگل در خواندن عکس ها بسیار بد عمل می کند.

پس برای اینکه به آن کمک کنیم تا محتوای عکس ما را بفهمد، Alt Tags را بهینه می کنیم.

(به عنوان پاداش: بهینه سازی عکس ها همچنین به شما کمک می کند تا رتبه بندی عکس های گوگل هم بالا بیایید)

روش به این صورت است:

ابتدا، وقتی که عکس را ذخیره می کنید، اسم آن را طوری انتخاب کنید که توصیفی از خود عکس باشد.

برای مثال: شما عکسی از مصاحبه کاری بر استخدام و ارائه رزومه انگلیسی خود گرفته اید.

باید نام عکس آن را ارائه رزومه انگلیسی.jpg بگذارید.

سپس وقتی که عکس را به صفحه خود اضافه می کنید، در بخش alt tag توضیحات اضافه را ارائه دهید.

۷ – از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.

قدیم تر های ، اینکه فقط کلمه کلیدی در صفحه خود پر کنید ، جواب میداد.

اما الان دیگر آن کارایی را ندارد.

امروز، گوگل باهوش است.

بنابراین به جای استفاده از همان کلمه کلیدی به تعداد ۱۰۰۰ بار، از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.

برای مثال: اجازه بدهید که بگوییم شما می خواهید برای کلمه کلیدی “How to start a blog” رتبه بالای گوگل

را بدست بیاورید.

بنابراین همان کلمه کلیدی را چند بار در صفحه خود بکار می برید و سپس مترادف های آن:

چگونه یک وبلاگ بسازیم

شروع یک وبلاگ

چگونه یک وبلاگ بسازیم

نحوه تنظیم یک وبلاگ در وردپرس

شما ایده را دریافت می کنید

بعد، اضافه کردن برخی از کلمات کلیدی LSI.

کلمات کلیدی LSI عبارت هستند که همراه با کلید واژه اصلی شما هستند.خودتان بقیه مراحل را متوجه شدید.

مرحله بعد اضافه کردن چند کلمه کلیدی LSI است.

کلمات کلیدی LSI عباراتی هستند که با کلمه کلیدی اصلی محتوای شما همراه می شوند.

دسته ای از این کلمات را می توانید در این آدرس پیدا کنید.

سپس چندتا از این کلمات کلیدی LSI را به محتوای خود اضافه کنید. و کار در اینجا تمام می شود.

۸ – از لینک های خارجی استفاده کنید

سعی کنید در هر متن و محتوایی که می نویسید، ۵ تا ۸ سایت اسم و رسم دار را استفاده کنید و به آنها لینک دهید.

برای مثال، در این مطلب تکنیک های سئو ، من به سایت های مطمئن مانند گوگل و ویکی پدیا لینک داده ام.

و آن لینک های به گوگل نشان می دهند که محتوای من رفرنس مناسب و مطمئنی دارد.

۹ -از لینک های داخلی استفاده کنید.

این خیلی ساده است.

هر وقتی که محتوای جدیدی منتشر می کنید، به ۲ تا ۵ صفحه معتبر داخلی لینک دهید.

نکته حرفه ای سئو: در لینک های داخلی Anchor تکست شما باید شامل کلمات کلیدی باشد.

این به موتورهای جستجو می گوید که این صفحه ای که من لینک می کنم درباره On-Page SEO است.

با ما همراه باشید.

سئووب سایت

چک لیست سئوچک لیست سئو درون سایتسئو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!