download 2020 06 29T200850.189

اگر با کاهش بازدید سایت خود توسط کاربران مواجه شده اید باید به دنبال دلیل آن باشید و با پیدا کردن دلیل این کاهش بازدید مجدد سایت خود را فعال کرده تا بتوانید کاربران وب سایت خود را باز گردانید و ترافیک سایت را افزایش دهید. دلیل این کاهش بازدید میتواند جریمه سایت توسط گوگل و یا عوامل دیگری باشد که سایت شما دچار آن شده است. برای اینکه بتوانید از این جریمه خلاص شوید باید قبل از هر چیزی بدانید که به چه علت توسط گوگل جریمه شده اید و اقسام مختلف جریمه سایت توسط گوگل را بشناسید و برای رفع آن جریمه ها فعالیت های مناسب را انجام دهید تا بتوانید با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کاربران بیشتری را جذب نمایید.

موارد زیر باعث می‌شود تا سایت شما توسط گوگل جریمه شود:

  • خریدن لینک: خریدن لینک‌های زیاد و یا لینک‌های بد به نفع شما و سئو نیست، چراکه گوگل آن را می‌فهمد و شما را جریمه می‌کند.
  • تبادل لینک بیش از اندازه.
  • مطالب تکراری: استفاده از مطالب تکراری سایت را در دید گوگل غیر مفید جلوه می‌دهد.
  • استفاده بیش از حد از تگ H1: محتوای ساختاری درست کمک بسیاری به سئو می‌کند. تگH1 به گوگل کمک می‌کند تا بفهمد هر صفحه سایت در مورد چه موضوعی است. هر صفحه باید یک تگ H1 داشته باشد و استفاده زیاد از آن به معنای گول زدن گوگل است.
  • برخورد بیش ار حد کاربران با 404: گوگل می‌خواهد کاربران با ورود به سایت شما به مقصد صحیح برسند و سایت مشکلاتی که باعث error 404 می‌شود در سایت وجود نداشته باشد.
  • لینک از سایت‌‌هایی با زبانی دیگر: دلیل گوگل این است که کاربر یک زبان واحد را ترجیح می‌دهد. بنابراین لینک به سایت‌‌های مختلف با زبان‌های متفاوت برای سئو مفید نخواهد بود.
  • استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا.
  • استفاده از لینک درfooter با هدف هدایت کاربران.
  • عدم استفاده از sitemap: گوگل از sitemap برای فهم ساختار سایت شما استفاده می‌کند، پس حتما برای سایت و بهبود سئو باید از آن استفاده کرد و آن را به روز نگه داشت.
  • پنهان کردن لینک در صفحات مختلف.
  • پنهان کردن محتوا و یا کلمات کلیدی در صفحات مختلف سایت.
  • عدم به‌روزرسانی لینک‌های خارجی.
  • محتوای نامناسب و کپی شده از سایت‌های دیگر.
  • لینک دادن بیش از حد کلمات داخل متن و یا لینک دادن بیش از حد به سایتی خاص که دارای محتوایی با کیفیت نمی‌باشد.
  • غفلت از Hreflang: اگر سایت چند زبانه بود حتما به Hreflang توجه کنید. Hreflang تکراری بودن مطالب سایت شما را نشان می‌دهد و می‌تواند برای سئو بسیار مفید باشد.
  • عدم بارگذاری سایت در زمان مشخص: این امر به مرور باعث می‌شود گوگل سایت شما را کنار بگذارد.
  • استفاده از لینک‌های اجاره‌ای.
  • استفاده از شبکه وبلاگ برای سایت.
  • استفاده بیش از حد از meta keywords.
  • سرعت پایین سایت.

 

download 2020 06 29T200704.136سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!