download 65

در حقیقت شما با داشتن یک سایت مناسب بـرای کسب و کار خود این پیغام را به مشتریان القاء میکنید کـه کسب و کار شما حرفه ای است و در کسب و کار خود بروز می باشد . همچنین بهتر اسـت ایمیل وب سایت خود را برای ارتباط با مشتریان استفاده نمایید که شکل حرفه ای تری را دارا میباشد. امر دیگری که شما باید برای حرفه ای بودن خود در فضای اینترنت و استفاده از وب سایت مدنظر داشته باشید سپردن طراحی سایت خود به یـک شرکت خرفه ای در زمینه تولید و طراحی وب سایت های حرفه ای و سفارشی می باشد. شمـا با این کار خود سایتی خواهید داشت با مشخصات؛ امنیت بالا ، در دسترس بودن برای مشتریان، جذاب برای مخاطب و همچنین دسترسی آسان برای مخاطبان در کمترین زمان در موتورهای جستجو که همه این موارد تأثیر گذاری بسیاری در دید مخاطب شما خواهد داشت و او را مطمئن خواهد نمود که از سایتی دارای اعتبار بالا و حرفه ای بازدید به عمل می آورد. پـس این امر که بخواهید از سایت هـایی با کیفیت طراحی پایین و ارزان استفاده کنید را به هیچ عنوان برای شما و کسب و کار شما توصیه نمیشود.

انواع وب سایت های اینترنتی

به طور کلی وبسایت ها را بسته به کاربرد آنها به موارد زیر تقسیم میکنند :

  • وب سایت هـای اطلاع رسانی
  • وب سایت هـای فروشگاهی
  • وب سایت هـای علمی
  • وب سایت هـای تفریحی و سرگرمی
  • وب سایت هـای تجارت الکترونیک
  • وب سایت هـای شرکتی

دلایل اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار ها

یکی از مهم ترین مسائلی که در اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کار ضرورت دارد فراگیر بودن اینترنت می باشد . در دنیای امروز بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای اینکه بخواهند زمان خود را در ترافیک های خیابانی هدر دهند در منزل خود بمانند و نیازهای خود را از طریق خرید های اینترنتی انجام دهند.

این دسته از افراد اولین جایی که برای رفع نیاز خود به دنبال آن می گردند وب سایت هایی می باشد که می توانند با سرچ در گوگل به آن ها دسترسی پیدا کنند.

بنابراین اگر وب سایتی که طراحی کرده اید دارای سئو موفقی بوده باشد و توانسته باشد در رتبه و جایگاه مناسبی در صفحات نخست گوگل قرار بگیرد بدون شک می تواند این دسته از افراد را جذب نماید و باعث شود که ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند و حتی ممکن است برخی از آن ها را به مشتریان دائمی و  وفادار وب سایت شما نیز تبدیل کند که این موضوع نقش بسیار مهمی می تواند در ارتقاء پیدا کردن رتبه سایت در گوگل داشته باشد.

  افزایش اعتبار کسب و کار

وب­سایت اعتبار کسب­ وکار شما را افزایش می­دهد. وجود وب­سایت همچنین می­‌تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند .  بدون آداشتن وب سایت ، مشتریان شما به سراغ وب سایت رقیبان شما می روند.

در درسترس بودن شبانه روزی کسب و کارتان

یک  وب سایت در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز و در همه جای جهان در دسترس است و به مشتریان بالقوه و بالفعل شما این امکان را می دهد تا خدمات و محصولات شما را حتی زمانی که مغازه یا شرکت شما بسته است در هر مکانی که هستند مرور کنند بنابراین طراحی سایت دسترسی به کسب ­وکار شما را افزایش می­دهد.

کاهش هزینه ها با طراحی سایت

هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است. این هزینه در مقابل تبلیغات بنری و روزنامه ای یا چاپ کاتالوگ و … بسیار به صرفه تر است زیرا یک وب سایت حرفه ای می تواند به طور قابل توجهی برای شما مشتریان جدید ایجاد کند. تبلیغات بنری و روزنامه ای را تنها مردم یک منطقه در مدت زمان معین مشاهده می کنند، اما یک وب سایت برای همه مردم کشور و برای مدت زمان نامحدود قابل استفاده است . لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی خواهد شد. قطعا هزینه پرداخت شده بابت وب‌سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد.

بازاریابی آسانتر با طراحی سایت

قطعا تبلیغات در دنیای اینترنت راحت ‌تر، پربازده ‌تر و سریع ‌تر خواهد بود. برای تبلیغات وب سایت خود می توانید از خدمات گوگل ادورز و سئو بهره ببرید. همچنین می­‌توانید از طریق سئو نتا زیج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین بسیار پررنگ تر از بقیه موارد خواهد بودو به کسب و کار شما رونق بیشتری می بخشد.

ارتباط با مشتریان بالقوه

مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می کنید علاقمند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید با آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید. طراحی سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است. شما می توانید از طریق وب سایت آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنید. images 100  سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!