images 100

هوش مصنوعی :

Artificial intelligence یا همان هوش مصنوعی به تکنولوژی گفته می شود که می تواند با دریافت اطلاعات کافی تصمیم های هوشمندانه بگیرد. هوش مصنوعی یکی از شاخه های علم کامپیوتر است که مانند هوش انسان بر روی کامپیوترها عمل می کند. هوش مصنوعی در سال ۱۹۴۳ توسط دو پژوهشگر به نام های McCulloch و Pitts شروع به کار کرد.
با توسعه پیدا کردن تگنولوژِی در کسب و کار مفهوم بازاریابی دیجیتال نقش پررنگ تری به خود گرفته است. سئو دیگر به پر کردن صفحات وب به وسیله کلمات کلیدی محدود نمی شود بلکه الگوریتم های هوشمند موتورهای جستجو از صاحبان وب سایت ها خلاقیت و نوآوری های منحصر به فرد را طلب می کنند. و این نشان دهنده ارتباط سئو با بازاریابی محتوا می باشد.

انواع هوش مصنوعی:

  • هوش مصنوعی محدود (Artificial Narrow Intelligence)
  • هوش مصنوعی عمومی (Artificial General Intelligence)
  • سوپر هوش مصنوعی (Artificial Superintelligence)

تاثیر هوش مصنوعی بر سئو سایت:

هوش مصنوعی این روزها با کمک بسیاری از خدمات و محصولات توانسته است سرویس های بسیاری را به کاربران ارائه دهد و بسیاری از وب سایت ها هستند که از این تکنولوژی برای افزایش ارتباط خود با کاربران استفاده می کنند.

ویژگی این کار این است که کاربر عمدتاً متوجه پردازش های انجام شده توسط سایت نمی شود و فقط می داند که سایت خدماتی را ارائه می دهد که او خواهان آن است. طبق آمارهای بدست آمده مشخص شده است که چیزی نزدیک به ۷۷% از کاربرانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند بخش محدودی از آن ها متوجه این موضوع هستند که از چه تکنولوژی بهره مند می باشند

نرم افزارهایی که مستقیم بر سئو تاثیر نمی گذارند

نرم افزارهایی که در زمینه هوش مصنوعی در وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و با افزایش ارتباط کاربر با سایت به بهبود سئو سایت کمک می کنند در واقع نمی توانند به طور مستقیم بر این موضوع تاثیر گذار باشند. این نرم افزارها عبارتند از:

  • نرم افزارهای هوشمند خرید
  • نرم افزارهای پیشنهاد دهنده
  • چت بات ها
  • آنالیز بازار

368391

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!