images 75

مدیریت سئو به تیم سئو شما یا شرکت سئویی اتلاق می شود که برنامه ریزی برای سئو را در اختیار دارد. مهمترین اهداف مدیریت سئو، افزایش ترافیک سایت و در نتیجه افزایش فروش و سوداوری است. از آنجا که دپارتمان های مختلف یک مجموعه غالبا دارای مسئولیت های فراوانی بوده و غالبا در مورد سئو چیز زیادی نمی دانند، بنابراین سرمایه گذاری در برونسپاری مدیریت سئو به شرکت های سئو، کار عاقلانه ایست.در هر صورت فرد یا افراد دخیل در حوه سئو وبسایت بایستی از نحوه مدیریت سئو آگاه باشند. تنها بدین شکل است که کسب و کار شما قادر خواهد بود که در حوزه های رقابتی، درامدزا باشد.

نکاتی که در زیر بیان شده از مهم ترین نکات سئو هستند که شما می توانید برای پس گرفتن جایگاهتان در موتورهای جستجو از آن ها استفاده کنید. همچنین این نکات را همواره برای حفظ و بهبود سئوی سایتتان هم مورد استفاده قرار دهید.

1. بهبود سرعت

سرعت سایت تاثیر مستقیمی بر سئو دارد و همچنین تجربه ی کاربری را هم تحت تاثیر خودش قرار می دهد. اقداماتی که در بهبود سرعت سایت موثر هستند را در زیر می بینید:

  • پاک کردن افزونه های غیر ضروری
  • بهینه کردن تصاویر ( می توانید از ابزار Imagify استفاده کنید )
  • بهینه کردن کدهای جاوا اسکریپت
  • مینیفای و بهینه کردن کدهای CSS ( می توانید از ابزار Autoptimize استفاده کنید )

2. بهبود تایپوگرافی

تایپوگرافی و ظاهر نوشته های شما به صورت مستقیم در تجربه ی کاربری تاثیر می گذارد و همین می تواند عامل تعیین کننده ای در سئوی سایت باشد. مواردی مانند اندازه ی متن، رنگ متن، فونت متن، فاصله ی بین خطوط ، عنوان ها و هدینگ ها و … را بهبود دهید تا در مجموع تایپوگرافی سایت شما خوب باشد.

3. برقراری ارتباط بین UI و کلمات کلیدی

کلماتی که به عنوان کلیدواژه های اصلی در نظر گرفته اید را به عنوان Call To Action و در مکان های مختلف دیگر که امکانش وجود دارد در UI استفاده کنید.

4. افزودن فیلم، عکس و …

رسانه ها مانند فیلم و عکس، محتوایی هستند که می توانند کاربر را به مدت طولانی تری در صفحه ی سایت شما نگه دارند که همین موضوع تاثیر مستقیم بسیار زیادی در سئو و بهینه سازی سایت شما دارد. تلاش کنید تصاویر و فیلم های مرتبط با مطالبتان را در میان آن ها قرار دهید.

5. پاسخ به سوالات بیشتر

کاربران همواره به دنبال دریافت پاسخ سوال هایشان و یا برطرف کردن نیازهایشان هستند که وارد سایت ها می شوند. شما باید سعی کنید سوالات مهم تر و بیشتری را برای کاربران پاسخ دهید تا درصد رضایت کاربران و همچنین میزان مراجعاتشان به سایتتان افزایش یابد.

6. لینک های داخلی

لینک های داخلی را به درستی و در صفحات و بخش های مناسب قرار دهید. کاربران را به مطالب مشابه و یا محتوای مفیدی که برای آن ها وجود دارد بفرستید تا مدت زمان حضورشان در سایت و همچنین رضایت آن ها از خودتان را افزایش دهید. اینگونه می توانید شرایط مساعدی در سئو برای خودتان دست و پا کنید.

8111048491569438800

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!