Hire SEO Specialist


اهمیت فضای مجازی و وب سایت ها و استقبال افراد از آن و در دسترس بودن اینترنت در همه جا موجب افزایش کسب و کارهای اینترنتی گردیده است.

اکثر کسب و کارها ارائه خدمات خود را از طریق وب سایت و فضای مجازی انجام می دهند، از اینرو رقابت شدیدی در این حوزه حکم فرماست.

اجرای اصول سئو سایت یکی از راه های افزایش ترافیک سایت و مراجعه تعداد زیادی مخاطب و بازدید کننده به سایت است.

اجرای سئو سایت صفحه شما را در بالای لیست جستجوی موتورهای جستجو آورده و مخاطب بیشتری را به سوی سایت شما هدایت می کند. اما براستی سئو سایت چیست و چگونه موجب ارتقای رتبه سایت می گردد. با ما همراه باشید تا مطالب مهمی را در این مورد تشریح نمائیم.

سئو سایت چیست؟

اهمیت سئو سایت در توسعه کسب و کار به قدری زیاد است که تمام شرکتهای موفق از اصول سئو جهت افزایش رتبه سایت خود استفاده می نمایند.

سئو در واقع مخفف بهینه سازی موتور جستجو بوده و از طریق نمایش سایت در صفحات موتورهای جستجو موجب هدایت بازدیدکنندگان به سایت و افزایش ترافیک سایت می گردد.

این کار موجب افزایش تعداد بازدیدها و تعاملات سایت با مخاطبان می گردد. بطور کلی معنی عبارت سئو چیست؟این می شود که موجب دو عامل رتبه و قابلیت دیده شدن می شود.

وقتی سایت بر اساس اصول سئو طراحی و اجرا شده باشد مخاطبان هنگام جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر در موتورهای جستجو بر حسب نیازهای خود به سمت سایت شما هدایت می شوند.

اهمیت سئو سایت

اهمیت سئو به قدری زیاد است که تمام کسب و کارهای موفق سعی دارند تا از اصول سئو در طراحی سایت خود حداکثر بهره برداری را نمایند.

معمولا مخاطبان چند سایت معرفی شده در بالای لیست موتور جستجو را بازدید نموده و با صفحات بعدی کاری ندارند، از اینرو با خدمات سئو سایت شما در بالای صفحه موتور جستجو نمایش داده می شود.

افراد زیادی برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود و یا خرید کالا به موتورهای جستجو مراجعه می نمایند، از اینرو داشتن یک وب سایت موفق که بر اساس اصول سئو سایت طراحی شده باشد حائز اهمیت است.

موتورهای جستجو از جمله گوگل بر اساس تعداد دفعات بازدید سایت و مدت زمان سپری شده در سایت توسط مخاطبان اقدام به رتبه بندی سایت نموده و در مواقع جستجوی کلمه کلیدی از طریق موتورهای جستجو اقدام به نمایش سایت بر اساس رتبه آنها می نماید.

موتورهای جستجو بر اساس دو عامل کلیدی اقدام به رتبه بندی سایت می نمایند. اول اینکه میزان ارتباط مطالب موجود در سایت با کلمات کلیدی مورد نظر تا چه حد است، از اینرو اقدام به ارزیابی عنوان محتوا و کلمات کلیدی می نماید.

دوم اینکه میزان اعتبار و مقبولیت سایت در میان مخاطبان تا چه حد است. برای این مورد گوگل اقدام به بررسی مدت زمان سپری شده توسط مخاطبان در وب سایت را اندازه گیری و آنرا نشانه ای از بالا بودن کیفیت و محبوبیت وب سایت تلقی می نماید.

حال به تشریح این موضوع پرداخته که خدمات سئو سایت و اجرای اصول سئو سایت چگونه امکان پذیر است.

اصول سئو سایت

بطورکلی اصول سئو سایت به سه دسته به شرح ذیل طبقه بندی می گردد. بکارگیری این اصول و رعایت آنها در طراحی واجرای وب سایت به ایجاد یک سایت قدرتمند کمک شایانی می نماید.

  • اصول تکنیکی و فنی: بکارگیری اصول تکنیکال در طراحی و راه اندازی وب سایت اهمیت زیادی دارد. در طراحی وب سایت مواردی همانند رعایت اصول کد نویسی، رعایت نکات سئو طراحی، طراحی سایت سازگار با دستگاههای مختلف مانند موبایل، لپ تاپ و …، سرعت بهینه سایت، بکارگیری کدها و نشانه های استاندارد و سرعت دانلود مطالب، تصاویر و ویدئوها از طریق بهینه سازی حجم موجب دسترسی سریع به سایت می گردد.
  • محتوای سایت: محتوای وب سایت و متون نگارش شده مهمترین قسمت کار هستند. پس از راه اندازی وب سایت برای اساس اصول تکنیکی و فنی حال نوبت به تهیه محتوا و متن وب سایت بر اساس سئو سایت می رسد. با داشتن متون قوی و بکار بردن کلمات کلیدی مهم و مرتبط با متن در محتوای وب سایت راه را برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو هموار می نمائید. در واقع موتورهای جستجو اقدام به بررسی متون وب سایت نموده و طبق مطالب مرتبط با کلمات کلیدی و اصول سئو سایت شما را رتبه بندی می نماید. متون کوتاه و یا خیلی طولانی برای داشتن یک محتوای سئو شده مناسب نبوده، لذا نگارش محتوای حدود ۱۰۰۰ کلمه و بیشتر جهت ارتقای رتبه سایت گزینه خوبی است.
  • لینک: یکی دیگر از اصول سئو سایت استفاده از لینک یا بک لینک در سایت می باشد. لینکها موجب قدرت و اعتبار سایت می شوند. هر چقدر از لینکهای داخلی و یا خارجی مرتبط و قویتر استفاده نمائید موجب افزایش مدت زمان سپری شدن وقت افراد در سایت شما گردیده و با استفاده از لینکهای خارجی به وب سایتهای معتبر و دارای رتبه بالا می توانید اعتبار و محبوبیت بیشتری برای خود کسب نمائید.

ارائه خدمات سئو

ارائه خدمات سئو بصورت حرفه ای توسط متخصصین سئو راه حل ارتقا و اعتبار وب سایت شما است. دارای یک سایت حرفه ای بر اساس اصول سئو می تواند بر قدرت و میزان محبوبیت شما افزوده و این تاثیر مستقیم بر کسب و کار شما دارد.

توسعه کسب و کار، افزایش سودآوری و میزان فروش و پیشی گرفتن از رقبا موارد مهمی است که صاحبان حرفه ای کسب و کار آنرا در اجرای تخصصی اصول سئو جستجو می کنند. با توجه به میزان سودآوری و اعتبار حاصل از پیاده سازی سئو، از اینرو اجرای آن توسط افراد و سازمانهای تخصصی الزامی است.

نکته قابل ذکر این است که تنها با راه اندازی وب سایت بر اساس سئو نمی توان جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت نمود.

تداوم این امر و انجام تجزیه و تحلیل های دوره ای و اجرای پروژه های متناسب با نیاز بازار و مشتریان نیاز به یک تیم متخصص و حرفه ای سئو سایت دارد.

تمام موارد فوق و خدمات سئو همچون آنالیز رقبا، تعیین کلمات کلیدی پرکاربرد، تجزیه و تحلیل سایت، بکار بردن لینک های قدرتمند، استفاده از تصاویر و ویدیوهای کوتاه و با حجم مناسب، بهبود و بهینه سازی کدهای خروجی، آموزش سئو، بهینه سازی قالب سایت و بطور کلی تمام موارد سئو سایت را می توانید از سئو سیروتا دریافت نمائید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!