download

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو و بهینه سازی یک سایت فرآیندی زمانبر و مستمر است. تکنیک ها و روش های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام میتوانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو هر سایت نیازمند 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:

seo triangle min

1- سئو تکنیکال

استانداردسازی کدنویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی، نشانه گذاری استاندارد، بهینه سازی سرعت سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و مواردی از این دست را سئو تکنیکال می نامیم. برای شروع فعالیت های مرتبط با بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر قدرتمند و سایت استاندارد نیاز خواهیم داشت.

2- بازاریابی محتوا

فعالیت هایی شامل شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوای ارزشمند، برچسب گذاری و دسته بندی، لینک سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریبا غیرممکن است.

3- لینک سازی هدفمند

رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و تولید محتوای ارزشمند میتواند شما را به صفحه اول نتایج گوگل برساند ولی برای کسب رتبه 1 و رقابت با سایت های قدیمی تر شما نیازمند لینک سازی خارجی برای سایت خود هستید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی و … را اصطلاحا SEO Off-page می نامیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!