ابزارهای آنالیز سئو

  • Moz: تحقیق کلمه‌کلیدی، آنالیز سایت و پروفایل لینک
  • Ahrefs: یک سایت غیر رایگان که با استفاده از آن می‌توانید بفهمید دیگر سایت‌ها در چه آدرس‌هایی بکلینک ایجاد کرده‌اند. RankSignals هم درست مانند Ahrefs است با این تفاوت که استفاده از آن رایگان است و فقط کافی است در سایت ثبت‌نام کنید
  • Semrush: آنالیز سایت، تحقیق کلمه‌کلیدی و مشاهده لینک
  • Majestic: لینک سازی و آنالیز پروفایل لینک
  • Alexa: ترافیک سایت، آنالیز رقبای سایت
  • Kwfinder: تحقیق کلمه‌کلیدی
  • KeywordTool: تحقیق کلمه‌کلیدی

افزونه‌های سئو روی وردپرس

  • All in one SEO
  • Premium SEO Pack
  • Broken Link Checker
  • Rel NoFollow Checkbox
  • The SEO Framework
  • SEOPress

افزونه‌های سئو برای مرورگر‌ها

 چه استراتژی‌هایی در سئو را می‌توانید در نظر بگیرید؟

رویکردهای شما در مسئله سئو می‌تواند از جنبه‌های مختلفی بررسی شود.

  • برندینگ: حضور گسترده به عنوان برند در سطح اینترنت و شناخته شدن
  • بازاریابی مشتری: مناسب سایت‌های شرکتی و فروشگاهی
  • بازاریابی مخاطب: برای سایت تفریحی و رسانه‌ای
  • افزایش بازدید سایت: برای سایت‌های خبری

این‌ها استراتژی‌هایی است که بر اساس حوزه فعالیت وب‌سایت خود می‌توانید از یک یا ترکیبی از آنها استفاده کنید.

سئوکار حرفه ای:مهندی مهدی مژدهی

SEOآموزش سئوبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوثبت سایتسئوسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتوب سایتوبلاگ

آنالیز سایتافزونه سئوبهینه سازی وب سایتسئوسئوسایتسئوکارسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتامرورگرهاوردپرس

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!