images 37

نکات مهم در نوشتن یک محتوای باکیفیت

اگر می‌خواهید نقش محتوا در سئو را ببینید باید به نکات مهم در نوشتن یک محتوای باکیفیت توجه نمایید این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

عنوان جذاب

در گام نخست باید در انتخاب عنوان جذاب دقت کنید زیرا این عنوان است که مخاطب را به سایت شما جذب می‌کند، حال اگر  تعداد مخاطبین بیشتر باشد  شما می‌توانید از افزایش ترافیک سایت بهره‌مند شوید. برای اینکه بتوانید یک عنوان جذاب  داشته باشید لازم نیست که یک نویسنده ماهر باشید تنها کافی است باکمی دقت  کلمات و عبارات  تأثیرگذار  را بررسی کنید و  بهترین عنوان که با محتوا و هدف شما همخوانی دارد را انتخاب  نمایید با این روش می‌توانید احتمال انتخاب شدن محتوای خود را بالا ببرید. دلیل اینکه عنوان محتوا را  اولین نکته در نظر گرفته‌ایم تأثیری  است که این موضوع بر روی کاربر  می‌گذارد و باعث بالا رفتن CTR  می‌شود. CTR یک پارامتر مهم در الگوریتم‌های گوگل برای رتبه‌بندی است.

کلمات کلیدی

در زمان نوشتن محتوا باید کلمه و یا کلمات کلیدی تأثیر گذار انتخاب کنید و دقت داشته باشید که از این کلمات درست و دقیق استفاده نمایید همچنین محتوایی که تولید می‌کنید مرتبط با همان کلمات باشد زیرا کاربر بسیار هوشمند است و می‌تواند در کمترین زمان ممکن متوجه شود که آیا محتوای شما مرتبط با کلمات کلیدی است یا شما با انتخاب این کلمات قصد فریب او رادارید.

سرعت سایت

امروزه با پیشرفت ارتباطات معمولاً اکثر سایت‌ها از سرعت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل زمانی که مخاطبی وارد سایت می‌شود توقع دارد که در کسری از ثانیه صفحه موردنظر باز شود. سرعت سایت علاوه بر جلب رضایت مخاطب در سئو بسیار تأثیر دارد. اگر بارگذاری شما بیشتر از سه ثانیه طول بکشد قطعاً مشکل وجود دارد و باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام نمایید زیرا اگر هزینه و زمان زیادی برای طراحی و محتوای آن صرف کرده باشید ولی کند باشد قطعاً دیگر مخاطب وارد سایت شما نمی‌شود. برای چک کردن سرعت سایت خود می‌توانید  از Pingdom, Gt metrix,  google insght   استفاده کنید و راه حل‌هایی برای مشکلات  موجود مشاهده کنید.

images 38

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!