متخصص سئو سایتReviewed by مهرناز حسینی on Aug 31Rating: ۵.۰متخصص سئو سایتمتخصص سئو به کلیه فعالیت هایی که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل آگاهی کافی دارد

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو به کلیه فعالیت هایی که در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل آگاهی کافی دارد تا بتواند صفحه وب منتخب برای عملیات سئو را بر طبق خواست خود در رتبه های بالاتر قرارد دهد.

دانش و مهارت هایی که یک سئو کار باید بداند؟

  • دانش مبانی و مفاهیم سئو سایت
  • شناخت الگوریتم های موتور جستجوی هدف
  • دانش و استفاده مناسب از ابزارهای تخصصی سئو سایت مانند: گوگل ترند، گوگل سرچ کنسول (گوگل وبمستر)، گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز و نرم افزارهای سئو
  • توانایی یافتن، انتخاب و حتی سرقت بهترین کلیدواژه های رقبا!
  • داشتن استراتژی در تولید محتوا، لینک بیلدینگ، سئو داخلی، سئوی خارجی و لوکال سئو
  • آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا، مبانی هاستینگ و برخی از زبان های برنامه نویسی
  • آشنایی با برترین رسانه ها و شبکه های اجتماعی موثر در فرایند خدمات سئو
  • مهارت مدیریت زمان در اجرای پروژه سئو سایت

لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد.

بخشی از وظایف متخصص سئو:

  1. چک کردن robot.txt و sitemap
  2. بهینه کردن عکس ها
  3. چک کردن و تصحیح لینک های داخلی و خارجی
  4. بررسی URL ها
  5. چک کردن گوگل آنالیتیک
  6. چک کردن سرچ کنسول گوگل و رفع نواقص
  7. چک کردن ساختار سایت
  8. چک کردن PA، DA و mozrank
  9. بهینه سازی کدها
  10. پیگیری رتبه Alexa
  11. رفع خطاها و هشدارهای سایت
  12. بهینه کردن سرعت سایت
  13. رهگیری دائمی کلمات کلیدی و رتبه صفحات در گوگل
  14. چک کردن وضعیت هاست
  15. بررسی فعالیت در شبکه های اجتماعی
  16. بررسی کامل سئو محتوا
  17. تحلیل رقبا
  18. اهمیت به نسخه موبایل
  19. چک کردن ایندکس صفحات
  20. ازبین بردن بک لینک های بد
  21. راه اندازی سئو محلی در صورت لزوم
  22. تحقیق راجع به کلمات کلیدی مهم و استراتژیک (longtail و LSI keyword)
  23. انتخاب مناسب عنوان محتوا (عنوان جذاب)
  24. لینک بیلدینگ و راهنمایی خرید بک لینک در صورت نیاز

نکته بسیار مهم: متخصص سئو باید تا حدودی به اندازه مدیر همان کسب و کار از اطلاعات محصول و استراتژی شرکت اطلاع داشته باشد. (پیشنهاد من حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد است)

سئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایت

سئوسئو سایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!