+(98) 919 981 3605 info@seowork.ir Iran, Guilan, Rasht

مبانی جستجوگرها : راهنمایی 5 مرحله ای مناسب برای موفقیت در جستجوگرها (مرحله اول)

مبانی جستجوگرها : راهنمایی 5 مرحله ای مناسب برای موفقیت در جستجوگرها (مرحله اول)Reviewed by مهرناز حسینی on Jun 6Rating:

آیا شما احساس می کنید که SEO بسیار سخت و پیچیده است و ارزش تلاش ندارد؟

 این کاملا ساده است یا حداقل اصول اولیه است. اما اصول اولیه کافی نیست که شما رتبه بندی کنید، درست است؟

حقیقت این است:

اکثر افرادی که وبسایت ها را اجرا می کنند، درک محدودی از جستجوگرها دارند ، بنابراین شما اغلب فقط باید اصول اولیه را برای موفقیت به دست آورید.

در این پست، شما پنج مرحله اساسی برای موفقیت SEO را یاد خواهید گرفت :

  1. چگونگی کشف کردن آنچه مشتریان شما در جستجوی آن هستند؟
  2. چگونه صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه سازی کنید؟
  3. چگونه مطمئن شوید که وب سایت شما در دسترس هر دو موتور جستجو و انسان است؟
  4. نحوه دریافت وب سایت های دیگر برای پیوند به سایت شما، و در نهایت:
  5. چگونه شروع به اندازه گیری موفقیت SEO خود کنید

من هر کاری را انجام دادم تا بتوانم این را به صورت قاچاق نگه دارنده بدون هیچ گونه تبعیض علیه عمل به عمل آوریم.

بیایید شروع کنیم:

مرحله 1: بدانید که چه چیزی مشتریان خود را واقعا جستجو می کنند

شما نمیتوانید وبسایت خود را بدون دانستن آنچه که مشتریان شما در جستجوی آن هستند بهینه سازی کنید. این بسیار واضح است.

این چطوریه؟ بهترین نقطه شروع این است که از حس مشترک استفاده کنید.

تصور کنید که شما یک هتل در دوبلین، ایرلند را اداره می کنید. این نابغه جستجوگرها را حدس می زند که احتمالا مشتریان شما به دنبال چیزهایی مانند:

  • ‘ هتل ها در دوبلین’
  • ” محل اقامت در دوبلین”
  • ‘ اقامت در دوبلین’

قبل از انجام هر کار دیگری، فکر کنید در مورد آنچه مشتریان شما ممکن است جستجو کنند و ایده های خود را در یک دفترچه یادداشت بنویسند. شما حتی می توانید از آنها به طور مستقیم بپرسید.

بدون نیاز به رفتن در اینجا وجود دارد – تعداد انگشت شماری از ایده ها انجام خواهد شد.

انجام شده؟ خوب بیایید تحقیقات بیشتری انجام دهیم

الف) از رایج ترین روش هایی که افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند را بیاموزید

این احتمال وجود دارد که برخی  از مشتریان شما در جستجوی کسب و کار شما با استفاده از کلمات و عباراتی که شما در آن قرار داده اید را جستجو کنید. این که اکثریت مردم هستند داستان دیگری است.

بنابراین اولین قدم این است که کشف شایع ترین شیوه ای که افراد برای انجام کاری انجام می دهند.

شما می توانید ایده هایی را که قبلا به آن اشاره کرده اید استفاده کنید. با انجام جستجوی Google برای یکی از کلمات یا عبارات لیست خود، شروع کنید. این مهم نیست که این عبارت مضحک یا طولانی است. من از یک قاطعانه احمقانه برای اثبات آن استفاده می کنم.

در اینجا چندین نتایج جستجو برای این پرس و جو وجود دارد:

این نتایج را برای 10 ثانیه خالی کرده ام، می بینم که هر یک از آنها عبارت “هتل های دوبلین” را در قسمت عنوان دارند.

این موضوع مهم است زیرا وب سایت ها تمایل خود را  برای جستجوگرها بهینه سازی می کنند ، بنابراین احتمال دارد که این افراد در حال حاضر برخی تحقیقات انجام داده اند و دریافتند که هتل های دوبلین محبوب ترین مکان جستجو برای مکان های اقامت در دوبلین است.

اما بیایید خودمان را پیش نگیریم.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این افراد بدانند چه کاری انجام می دهند.

بیایید مطمئن شویم که این کلمات کلیدی اصلی خوب برای هدف قرار دادن با چک کردن اصطلاح اصلی اصلی ما در کلمات کلیدی اکسپلورر Ahrefs است .

هنگامی که ما همان عبارت را در Key Explorer جستجو می کنیم، به ما می گوید که موضوع والدین “هتل های دوبلین” با یک جستجوی ماهانه ایالات متحده 9،900 است. همچنین دارای پتانسیل ترافیکی خوب است.

این اعتقاد اولیه ما را تایید می کند که این یک کلید واژه خوب برای هدف است.

ب) روش های دیگر را درک کنید که ممکن است افراد برای یک چیز جستجو کنند

بیایید نگاهی کلی به مرورگر SERP برای “هتل های دوبلین” در Key Explorer پیدا کنیم. 

ستون “Kw.” را به خاطر بسپارید، که نشان می دهد که چند کلمه کلیدی که هر کدام از 10 صفحه وب بالا رتبه بندی می کنند.

میانگین در اینجا حدود 150-200 کلمات کلیدی است.

به عبارت دیگر، هر یک از این صفحات وب از صدها  کلیدی دیگر طولانی مدت و مرتبط مرتبط می شود. این بدان معنی نیست که همه افراد “هتل های دوبلین” را در هنگام جستجوی مکان برای اقامت در دوبلین، به گوگل می برند. افراد دیگر به روش های مختلف برای یک چیز جستجو می کنند.

شما می توانید احساس کنید که این کلمات کلیدی دیگر با تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی بیشتر Google.

به دنبال عبارات مشابه و مرتبط تر که بارها و بارها پاپ آپ کنید.

در این مثال، عباراتی مانند “هتل ها در دوبلین”، “هتل های دوبلین شهر” و “هتل های ارزان قیمت در دوبلین” را می بینیم.

این شرکت ها احتمالا این کلمات کلیدی و عبارات را قبلا شناسایی کرده اند، از این رو دلیل آن آنها را در برچسب های عنوان خود قرار می دهد.

اگر می خواهید پیشنهادات بیشتری بدهید، سعی کنید رتبه بندی را برای  گزارش در KeyWord Explorer نیز ارزیابی کنید.

این گزارش کلیدواژه هایی را نشان می دهد که 10 رتبه بندی برتر نیز رتبه بندی می شوند.

با این حال، این گزارش تمایل دارد سطوح بسیاری  از کلمات کلیدی را که می تواند غرورآمیز باشد.

یک راه برای محدود کردن چیزهایی که فقط به نتایج فوق العاده مرتبط مربوط است، این است که 2-3 مهمترین صفحات برتر را به دست آورید و آنها را به ابزاری حاشیه ای Ahrefs بسپارید . این کلمات کلیدی مشترک را که برای همه صفحات آنها رتبه بندی می شود، به نمایش می گذارد.

ج) جستجوهای گران قیمت بیشتری را که مشتریان شما انجام می دهند، عمیق تر کنند

اکنون که می دانید چگونه افراد برای کسب و کارتان جستجو می کنند، وقت آن است که عمیق تر به جستجوهای گرانشی بیشتری که مردم نسبت به آنچه شما انجام می دهید بپوشانید.

یک راه ساده برای شروع این است که نتایج Google Autocomplete را ببینید.

به گوگل بروید و شروع به تایپ کردن پرس و جو در کادر جستجو کنید، اما Enter را وارد نکنید. گوگل بلافاصله برخی از اصطلاحات جستجوی پیشرفته ای را که افراد استفاده کرده اند پیشنهاد می دهند:

شما می توانید این مرحله را تکرار کنید و با اضافه کردن هر حرف الفبا، نتایج بیشتری کسب کنید.

اگر این به نظر می رسد بدون هیچ زحمتی بزرگ، سر به کلید واژه ها اکسپلورر و بررسی  گزارش پیشنهادات جستجو . این گزارش به طور موثر این فرایند را خودکار و کلمات کلیدی تولید شده توسط گوگل را تکمیل خودکار همراه با معیارهای جستجوگر ارزشمند  مانند حجم جستجو در ماهانه و دشواری کلمات را نشان می دهد .

اگر شما علاقه مند به یادگیری سوالات مردم می پرسید (و برای جستجو)، بررسی کنید که آیا یک جعبه “مردم نیز بپرسید” در نتایج Google وجود دارد …

… یا  گزارش سوالات را در Key Explorer بررسی کنید:

د) مباحث محبوب و جذاب را در زمینه خود پیدا کنید

بازاریابی محتوا هنر ایجاد محتوای مفید و با ارزش برای جذب مشتریان یا مشتریان هدف است. اما فقط یک وبلاگ را شروع نکنید و امیدوار باشید که بهترین مطالب را در مورد موضوعات مورد علاقه و جذاب در زمینه خود ایجاد کنید و مطالب مربوط به موضوعات مورد نظر را ایجاد کنید.

برای این، من توصیه می کنم شروع با Reddit .

پیدا کردن یک subreddit مربوط به صنعت خود را (به عنوان مثال،  r / irishtourism ). نگاهی به آنچه که مردم درباره آن صحبت می کنند و موضوعاتی که محبوب تر هستند. شما حتی می توانید فیلتر کردن و مرتب کردن بر اساس موضوعات بالا از تمام زمان ها.

در مورد گردشگری / گردشگری ، راهنمایی ها و منابع در مورد چیزهایی که باید انجام شود و مکان هایی برای خوردن و نوشیدن بسیار محبوب هستند و افرادی که علاقه مند به سفر به دوبلین هستند بسیار محبوب هستند.

میخواهید چیزها را یک گام بیشتر بکشید؟

را وارد کنید اکسپلورر محتوا .

محتوا اکسپلورر یکی از سریع ترین و قابل اطمینان ترین روش ها را برای درک بیشترین محبوبیت و جذاب در یک زمینه خاص فراهم می کند.

در اینجا چیزی است که من دریافت کردم وقتی که جستجو برای ‘ایرلند سفر’ :

توجه کنید که چگونه از فیلترها استفاده کردم تا صفحاتی را پیدا کنم که مقدار قابل توجهی از ترافیک جستجو را دریافت می کنند حتی اگر تعداد کمی از لینک ها وجود داشته باشد؟ این اجازه می دهد تا به سرعت شناسایی موضوعات مربوط به محبوب که باید  آسان برای رتبه بندی.

من حتی می توانم کلمات کلیدی را ببینم که هر کدام از این صفحات با ضربه زدن بر روی “جزئیات” بروی منوی است.

به نظر می رسد راهنمایی های سفر محبوب هستند. این به من این ایده را می دهد که ما می توانیم یک راهنمای سفر برای جذب بازدید کنندگان و سهام های اجتماعی منتشر کنیم.

الف) لیست کلمات کلیدی خود را با نگاه به معنای کلمه به هر جای  دیگر گسترش دهید

نتایج جستجو گوگل و ابزارهای حرفه ای کلمات کلیدی می توانند به شما برای شروع کار بسیار کمک کنند، اما این به هیچ وجه کافی نیست.

برای موفقیت در جستجوگرها ، باید بدانید که چگونه مردم در مورد طرحی که در آن کار می کنید صحبت می کنند، چه مشکلی دارند و غیره. از هر فرصتی برای گفتگو با مشتریان و توجه به زبان استفاده کنید.

این کار شخصا عالی است اما بسیار وقت گیر است.

بنابراین در اینجا چند مکان وجود دارد که در آن شما می توانید کلمات مورد استفاده مردم در حالی که صحبت کردن در مورد موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید:

  • انجمن ها:  جوامع متعددی وجود دارد که مردم در مورد سفر به آن مشغول هستند. به عنوان مثال، یک جستجوی ساده من را به TripAdvisor دوبی سفر انجمن منجر شد .
  • Quora / Reddit:  Quora  احتمالا اولین مکان نیست که به دنبال توصیه های سفر است، اما شما می توانید از میزان اطلاعاتی که می توانید حتی در مورد این موضوع پیدا کنید شگفت زده شده اید. کجاست که به Reddit می آید، ادعا که همه چیز برای همه چیز وجود  دارد به طور کلی درست است.
  • Facebook / LinkedIn Groups:  LinkedIn بیشتر به سمت بازار B2B هدایت می شود ، اما زمانی که به فیس بوک می آید، تقریبا همه چیز برای گروه ها وجود دارد.

هر وبسایت یا شبکه اجتماعی با تعداد زیادی بازدید کننده و محتوای تولید شده توسط کاربر میتواند به عنوان منبع الهام و ایدههای کلیدی به کار رود.

پادکست همچنین می تواند منبع خوبی از الهام …

… همانطور که می توان  صفحات محتویات مربوط به کتاب های مرتبط با خرده مقیاس در آمازون:

نگران نباشید اینجا خلاق باشین ایده های الهام بخش و کلمات کلیدی در اطراف شما هستند.

ب) معیارهای پشت کلمات کلیدی که هدف قرار می دهید را درک کنید

اغلب افراد هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی به طور کلی بر دو معیار زیر تمرکز می کنند:

  • حجم جستجو  (تعداد جستجوهای ماهیانه به طور متوسط) و
  • دشواری کلمات کلیدی  (برآورد اینکه چقدر آسان یا سخت است که در صفحه اول نتایج جستجو برای این اصطلاح ظاهر شود).

این مهم است زیرا آنها بینش مفیدی را در مورد پتانسیل کلمه کلیدی و چگونگی رتبه بندی دشوار برای آن ارائه می دهند.

با این حال، به جای صرفا در جستجوی حجم جستجو، باید سعی کنید پتانسیل جستجو واقعی جستجو را برای هر کلمه کلیدی پیدا کنید. به این ترتیب، می توانید تلاش های خود را بر روی رتبه بندی برای کسانی که احتمالا بیشترین هدف را برای شما می فرستند تمرکز می کنند.

در Ahrefs، شما می توانید که با نگاه کردن به آمار ترافیک برای صفحات بالا رتبه بندی در حال حاضر در انجام SERP کلی  در کلمات کلیدی اکسپلورر:

این به شما می گوید کل ترافیک جستجوی ماهانه برآورد شده به هر یک از صفحات برتر رتبه.

همچنین می توانید ببینید که این صفحات (که برای هتل های دوبلین  رتبه بندی می شوند ) نیز برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط دیگر رتبه بندی می شوند. نگاهی به این آمار به شما می دهد یک نوع ترافیک که می توانید انتظار داشته باشید تا به صفحه خود برسید اگر بتوانید رتبه بندی کنید.

توجه داشته باشید که پتانسیل ترافیکی واقعی می تواند به طور قابل توجهی از حجم جستجوی کلیدواژه ای که شما در حال تحقیق است، فراتر رود.

با ما در ادامه این وقاله همراه باشید: