شاید کلمه “ماشین کنترلی” براتون غریب نباشه اما خوبه که بدونید دنیای کنونی ماشین های آرسی تا حد زیادی با اونچه که شما تو ذهن تون دارید متفاوت شده. شرکت های زیادی تو دنیا دارن روی این حوزه کار می کنن که هر کدوم شون تخصص شون رو تو ی بخش بکار گرفتن.

اگه میخواید برای خرید ماشین کنترلی اقدام کنید، بهتره قبل ش با تقسیم بندی ماشین های کنترل از راه دور و دنیای مدرن اونها آشنا بشید. خوشبختانه تنوع این حوزه اونقدر زیاده که هر کاربری هر چند مشکل پسند می تونه به راحتی  آیتم مورد علاقه خودش رو انتخاب و خریداری کنه.  جالبه بدونید که سرعت بالا و قدرت فوق العاده برای عبور از مسیرهای صعب العبور دو فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار در هنگام طراحی و ساخت ماشین‌های کنترلی هستند که نقش بسزایی در مدل خروجی دارند.

111

ماشین کنترلی های آنرود (ONROAD):

طراحی  این ماشین ها به گونه ای است که در آنها فاکتور سعت اهمیت بیشتری نسبت به فاکتور قدرت دارد. از مشخصات بارز آنها می توان به بدنه کشیده تر، لاستیکهایی با قطر کمتر و همچنین شاسی خوابیده اشاره کرد. 

ماشین کنترلی

ماشین کنترل آفرود (OFFROAD) :

در ماشین های کنترلی  آفرود، قدرت فاکتور ارجح هست، یعنی وقتی یکی از این ماشین ها رو خریداری می کنید، باید بدونید که شما فاکتور قدرت رو به فاکتور سرعت ترجیح دادید. اما اینجوری فکر نکنید که حرکت این ماشین ها خیلی کند و خسته کننده است، اصلا اینجوری نیست، تو بعضی از مدل های آفرود سرعت حرکت مدل شما تا 70 کیلومتر بر ساعت هم می رسه. از مشخصات بارز این مدل ها می توان به بدنه کشیده تر، لاستیکهایی با قطر کمتر و همچنین شاسی خوابیده اشاره کرد. 

ماشین کنترلی

ماشین کنترلی دیریفت :

این نوع ماشین‌ها فقط روی سطوح بسیار صاف مانند آسفالت یا سالن‌های ورزشی توانایی حرکت دارند.

اما شاید بد نباشه بدونید که در هر کدوم از دسته بندی هایی که براتون گفته شد، فاکتورهای موثر دیگه ای ام وجود داره که باعث میشه شما د رانتخاب ماشین کنترلی مورد نظرتون مردد بشید. مثلا چند مورد ازین موارد رو در زیر براتون آوردیم:


مقیاس ماشین کنترلی:

مقیاس یکی از فاکتورهای مهم در  تعریف ماشین کنترلی حرفه ای است. نکته مهم در مورد مقایس این هست که هرچه عدد مقیاسی کوچیک تر باشه یعنی اون ماشین کنترلی بزرگتره، به عنوان مثال، ماشین کنترلی با مقیاس 1:5 از ماشین کنترلی با مقیاس 1:10 بزرگ تر هست.

ماشین کنترلی:

نمیشه انکار کرد که سرعت یکی از فاکتورهاییه که ماشین کنترلی رو جذاب و جذاب تر می کنه. چه در مدل های آفرود و چه در مدل های آنرود، بازه های سرعتی متفاوتی برای انواع ماشین های کنترلی وجود داره که بین 20 تا شاید 85 کیلومتر بر ساعت متغیره. 

برند:

یکی از برندهای معتبر در ماشین های کنترلی، ماشین  کنترلیwltoys هست که بدون شک جزء خوشنام ترین شرکت های سازنده ی ماشین کنترلی هست. کیفیت این ماشین های کنترلی حرفه ای این برند در نوع خودش مثال زدنی است. 

قیمت:

شاید برای خیلی هامون اولین فاکتور تعیین کننده در انتخاب نوع ماشین کنترلی قیمت باشه. شاید اینجا آدم یاد این ضرب المثل میفته که “هرچه قدر پول بدی، همونقدر م آش میخوری”. حقیقت امر هم همین هست. آپشن های بیشتر در ماشین کنترلی قیمت اون رو هم بیشتر می کنه. به جرات می تونم بگم قیمت های ماشین های کنترلی در فروشگاه پرواز مناسب ترین قیمتی هست که می تونید پیدا کنید. فقط کافیه چن تا ایتم رو به انتخاب خودتون از سایت با سایت های دیگه مقایسه کنید تا خودتون به این نتیجه برسید. 

خب، فاکتورهای مهمی که می تونن به شما در خرید یک ماشین کنترلی مناسب کمک کنند رو تا حدودی شناختیم. قبل از خرید تون حتما مطمئن بشید که هدف تون از خرید ماشین کنترلی چه هست، که تا حدود زیادی به روحیات خودتون برمیگرده. اگه دوست دارید با ماشین کنترلی تون به بی نهایت سرعت برسید و هیجان و ترشح ادرنالین رو تجربه کنید، مطمئنا ماشین های آنرود گزینه ی مناسبی برای شما هستند. اگه بخواین وقتی به کوه و  کمر میرید، یه همراه جذاب با خودتون داشته باشید، مطمئنا ماشین های آفرود رو باید تجربه کنید که همونطور که گفتیم، مناسب مسیرهای شیب دار و سنگلاخی ان. اگرچه که حتی در این دسته از ماشین های کنترلی سرعت تا 85 کیلومتر هم میرسن پس می تونن فاکتور سرعت رو هم براتون پوشش میدن. 

فروشگاه ایستگاه پرواز:

سعی ما در فروشگاه ایستگاه پرواز، کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان میهمان سایته تا با هر سلیقه و هر توان اقتصادی دست خالی برنگردید. معرفی دنیای جدیدی از اسباب بازی های مدرن رسالتی عه که تک تک اعضای فروشگاه پرواز به اون پایندن. خدا رو شکر تا الان حضور پررنگ شما عزیزان بهمون نشون داده تو این راه درست گام برداشتیم. دنیای ایستگاه پرواز یه دنیای رنگارنگ از محصولات آرسی هست که هدف ش رنگ زدن به دنیای شماست. منتظر حضور گرم شما در ایستگاه پرواز هستیم. ب امید دیدار:)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!