link building


چه چیزی کیفیت لینک کم یا زیاد را می سازد؟

برای اینکه آنچه را که می گویند کیفیت یک لینک را “بالا” یا “کم” بدست آورید، بیایید با دیدن آنچه گوگل در مورد این موضوع می گوید شروع کنیم.

بخش اول بخش ” طرح لینک ” دستورالعمل های کیفیت خود را بیان می کند:

در نگاه اول که کمی ترسناک به نظر می رسد.

به نظر می رسد هر زمان که یک لینک با هدف افزایش رتبه بندی جستجو خود ایجاد می کنید، شما نقض دستورالعمل های خود هستید.

اما یک جمله کلیدی در جمله اول وجود دارد که تفاوت زیادی را در نحوه تفسیر این پاراگراف دارد. آیا می توانید آن را مشخص کنید؟

گوگل نمی گوید ” بخشی از یک طرح لینک ” در نظر گرفته شده است . آنها می گویند ” ممکناست بخشی از طرح پیوند در نظر گرفته شود “.

seo wiggle room

کلید های اصلی این قسمت:

  • گوگل می خواهد شما را با کیفیت بالا، محتوای محبوب ایجاد کنید.
  • آنها می خواهند هر گونه پیوند به این محتوا به صورت سرمقاله داده شود.

بنابراین در معرض خطر تعدادی از کلاهک های سئو، ما می توانیم به یک تعریف ساده و ساده از کیفیت لینک پی ببریم:

  • لینک هایی که توسط لینک سایت کنترل می شوند = خوب (با کیفیت بالا)
  • لینک هایی که به طور خودکار بدون کنترل سرمقاله ساخته می شوند = بد (کیفیت پایین)

اما همانطور که گفتم، این بیش از حد ساده است.

مطمئنا شروع خوبی است، اما واقعیت کمی پیچیده تر است.

همه چیز به چگونگی تعریف “کنترل سرمقاله” می آید.

چگونه لینک های بد می توانند رتبه بندی جستجوی شما را تحت تاثیر قرار دهد؟

لینک های کم کیفیت تاثیر کمی در رتبه بندی جستجو شما داشته

مواردی از پرونده گوگل وجود دارد که مجازات های دستی را برای دستکاری آشکار استفاده می کنند. اما به طور کلی، لینک های کم کیفیت به سادگی توسط گوگل نادیده گرفته می شوند.

پس از همه، شما نمیتوانید (یا نباید قادر باشید) کنترل کنید که کدام لینک مناسب سایت شماست و نحوه انجام آن چیست.

بنابراین SEO ها می توانند یک رویکرد نسبتا پرخاشگرانه و متمرکز را برای پیوند ساختن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد هر چیزی که بد اتفاق می افتد، اتخاذ کنند.

بدترین حالت ممکن این است که لینکهای کم کیفیت نادیده گرفته شوند. به اندازه کافی ساخت آنها ممکن است فقط سوزن را حرکت دهند.

اما این روزها …

لینک های با کیفیت پایین می توانید رتبه بندی های گوگل خود را به نمایش بگذارید.

مجازات لینک گوگل

دو نوع اصلی مجازات لینک وجود دارد: دستی و الگوریتمی.

نوع 1: مجازات هرزنامه اسپم دستی

این زمانی است که فردی از تیم وب سایت گوگل نمایه پیوند شما را مرور کرده و یک مجازات دستی اعمال می کند.

این بررسی ممکن است توسط:

  • یک گزارش اسپم از یک رقیب
  • چیزی در نمایه پیوند شما (الگوریتمی تشخیص داده شده) که باعث بازبینی دستی شده است
  • این واقعیتی است که شما در رویکرد رقابتی هستید که گوگل به طور فعال نظارت دارد

چگونه می دانید که با مجازات دستی مقابله کردید؟

اگر شما با مجازات دستی ضربه زده اید، به طور کلی یک اطلاع رسانی در Google Search Console دریافت خواهید کرد. این به نظر می رسد این است.

1 GWT penalty

نوع 2: مجازات اسپم الگوریتمی لینک (به طور کلی پنگوئن)

مجازات الگوریتمی یک مجازات است که به طور خودکار توسط Google بر اساس مشخصات پیوند شما اعمال می شود. هیچ بررسی انسانی لازم نیست.

اغلب مجازات های اسپم پیوند الگوریتمی توسط فیلتر پنگوئن Google ایجاد می شود .

چگونه می دانید که با مجازات الگوریتمی مقابله کردید؟

با یک مجازات الگوریتمی شما معمولا از گوگل مطلع نیستید که سایت شما مجازات شده است.

اما نگران نباشید، اگر شما در حال ضربه زدن، احتمالا باید خیلی واضح باشد …

شما متوجه خواهید شد که ترافیک ارگانی شما مانند این است.

traffic drop

خیلی ممنون (خوب، شاید نگران باشید)SIDENOTEپست من در مورد چگونگی انجام سریع حسابرسی SEO را برای یک روش سریع برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا شما توسط یک مجازات اسپم پیوند الگوریتمی ضربه شده است مشاهده کنید. یا این پست توسط Karol K را برای یک راه حل دقیق تر بررسی کنید.

گواهینامه Google یا الگوریتم، مجازات گوگل باعث کاهش چشمگیری در ترافیک عالی شما خواهد شد. در موارد شدید، سایت شما می تواند به طور کامل غیر شاخص شود.

منبع: https://ahrefs.com

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!