قیمت سئوReviewed by مهرناز حسینی on Aug 17Rating: ۵.۰قیمت سئوبسیاری از سایت ها و وبلاگ ها برای افزایش فروش و بهبود رنک خود در موتور جستجو گوگل نیاز به سئو و بهینه سازی دارند .

بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها برای افزایش فروش و بهبود رنک خود در موتور جستجو گوگل نیاز به سئو و بهینه سازی دارند . در این میان هزینه و قیمت سئو سایت (Seo) همواره بصورت اعداد و ارقام نا معقول و نجومی از طرف سایت های سئو به صاحبان سایت ها و وب مسترها اعلام می گردد ، که در این میان اغلب وعده سئو تضمینی و افزایش رتبه سایت در گوگل ( نمایش سایت در صفحه اول گوگل ) در مدت اندک داده می شود .

مطابق با استاندارد های مورد تایید موتورهای جستجو ( از جمله گوگل ) باشد ، مطمئنا رتبه و رنک ( Rank ) سایت مورد نظر افزایش میابد . حال آنکه بسیاری ادعای سئو سایت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند ، این افراد از تکنیک های سئو سیاه استفاده می نمایند که شاید در کوتاه مدت باعث بهبود رتبه سایت شود ولی در بلند مدت باعث جریمه های سنگین برای سایت مذبور خواهد شد .

قیمت سئو داخلی سایت

قبل از از انجام هر گونه بهینه سازی و سئو برای سایت از سئوی داخلی آن می بایست مطمئن بود. شروع سئو خارجی سایت در سایت هایی که استانداردهای سئو داخلی در آن رعایت نشده، تاثیری نخواهد داشت و چه بسا موجب جریمه شدن سایت از طرف گوگل شود. منظور از سئو داخلی سایت انجام کارهایی در داخل خود سایت است که موجب ایندکس شدن بهتر سایت و کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می گردد. تعرفه سئو داخلی در سیروتا بسیار مقرون به صرفه بوده و موارد آن با دقت زیادی انجام میشود.

تعرفه پایه سئو داخلی سایت با توجه به وضعیت حال حاضر سایت و حجم و اندازه آن، متفاوت است. جهت استعلام دقیق هزینه سئو داخلی، با ما تماس بگیرید. این کار هم در قالب یک گزارش و هم در قالب یک پروژه اجرایی قابل تعریف است. لازم به ذکر است در قالب پروژه اجرایی نیز گزارش کاری در انتهای آن خدمت شما تقدیم خواهد شد. مهمترین کارهایی که در این نوع پروژه ها انجام می شوند عبارتند از:

۱- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و …)
۲- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و …)
۳- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
۴- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
۵- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
۶- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
۷- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
۸- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
۹- فعال کردن کش سایت
۱۰- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
۱۱- بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
۱۲- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
۱۳- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
۱۴- ترکیب فایل های CSS 
۱۵- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
۱۶- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
۱۷- بهینه کردن حجم سایت
۱۸- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
۱۹- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
۲۰- بررسی ویژگی Keep Alive
۲۱- افزایش سرعت سایت
۲۲- بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات

قیمت سئو خارجی سایت

هزینه سئو خارجی سایت وابسته به تعداد بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی است. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از فعالیت هاست که یک سئوکار حرفه ای آنها را برای شما انجام خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی فایده زیادی نداشته و بهتر است که پروسه سئو سایت ترکیبی از سئو خارجی با سئو داخلی و فنی باشد.

در محاسبه هزینه انجام سئو چه پارامترهایی باید در نظر گرفته شود؟

سلایق مختلفی برای محاسبه هزینه یا قیمت انجام سئو سایت وجود دارد که می تواند ترکیبی از تعهد جایگاه کلمات مورد نظر و اجرای فعالیت‌های بهینه‌سازی فنی و محتوای و … باشد. حتما با آژانس دیجیتال مارکتینگی همکاری کنید که روند محاسبه قیمت سئو سایت را به صورت شفاف اعلام می‌کند. به طور کلی، پارامترهای زیر در محاسبه هزینه سئو وب سایت در نظر گرفته می‌شوند:

وضعیت زیرساخت فنی وب‌سایت

ساختار کدنویسی و رعایت اصول فنی سئو در طراحی و پیاده سازی وب سایت بسیار مهم است. چنانچه ساختار فنی وب سایت از وضعیت مناسبی برخوردار نباشد، بخشی از زمان کمپین سئو در ابتدای کار به رفع و بهبود مشکلات موجود در زیرساخت وب سایت صرف خواهد شد. این امر موجب افزایش زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه خواهد شد و طبیعتا هزینه سئو سایت را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سختی رقابتی در حوزه هدف

برخی کلیدواژه‌ها و عبارات، به شدت پرجستجو هستند. به همین علت، کسب و کارهای مختلف برای به دست آوردن مشتری،افزایش فروش اینترنتی و سود بیشتر، تلاش می‌کنند تا جایگاهی را در صفحه اول برای خود کسب کنند. هرچه رقابت در یک کلیدواژه سخت تر باشد، به همین میزان، زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه در آن بیشتر شده و به تبع آن هزینه سئو سایت افزایش می‌یابد.

تعداد کلیدواژه مورد نظر برای بهبود جایگاه

پس از بررسی و رفع مشکلات زیرساختی و آنالیز سختی رقابت در حوزه هدف، تعداد کلیدواژه مورد نظر برای بهبود جایگاه در رده بندی لیست نتایج گوگل در نظر گرفته می شود. باید به این نکته توجه کرد که پس از اجرای کمپین بهینه سازی و بهبود رتبه وب سایت، ارتقا رتبه برای بسیاری از کلیدواژه های مرتبط با محتوای وب سایت اتفاق خواهد افتاد. اما طبیعی است که آژانس دیجیتال مارکتینگ یا تیم سئوکار برای ارایه تعهد و تضمین ارتقا رتبه کلیدواژه موردنظر، ریسکی را می‌پذیرد و برای پوشش دادن آن به میزان فعالیت محتوایی و لینک سازی خود می افزاید. بدیهی است که در این حالت نیز، افزایش زمان مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه و افزایش هزینه سئو سایت دور از انتظار نخواهد بود.

سابقه فعالیت سایت و جایگاه کنونی در نتایج

چنانچه وب سایتی دارای قدمت چندین ساله باشد و قبلا خدمات سئو بر روی آن انجام شده باشد، با توجه به امتیازهای کسب شده قبلی و فعالیت های انجام شده، مطمئننا از سرعت بیشتری برای رشد و بهبود جایگاه برخوردار خواهد بود. این امر نیز می‌تواند موجب کاهش هزینه و قیمت انجام سئو سایت شود. به این نکته مهم نیز باید توجه داشت که اگر قبلا از روش‌های خطرناک و کلاه سیاه در پیشبرد کمپین سئو استفاده شده باشد، ممکن است سایت دارای امتیاز منفی باشد. این مساله باعث می شود در شروع کار بخشی از زمان، به رفع فعالیت‌های ناصحیح قبلی اختصاص داده شود که طبیعتا می‌تواند افزایش زمان و هزینه را در پی داشته باشد.

نوع وب سایت از لحاظ کاربرد

وب سایت ها کاربردهای مختلفی دارند، برخی فروشگاهی هستند و محصولات خاصی در آن به فروش گذاشته شده است. برخی شرکتی و کاتالوگ محور هستند. برخی نیز وب سایت آموزشی، تالارگفتمان، وبلاگ شخصی، سایت دانلود یا … هستند. ساختار محتوایی این وب سایت ها با یکدیگر تفاوت اساسی دارد و استراتژی اجرای کمپین سئو نیز متفاوت خواهد بود. در برخی از آن‌ها، دستیابی به رتبه برتر در کلمات کلیدی خاصی مد نظر است و در برخی به طور کلی، وب سایت می بایست در جستجوهای مرتبط با محتوای موجود در آن از رتبه خوبی برخوردار باشد. این موضوع نیز زمان و هزینه اجرای کمپین سئو را تحت تاثیر قرار می دهد.

هدفگذاری محلی/ملی/بین المللی

هر کسب و کاری بر اساس استراتژی خود، بازار هدفی محلی، ملی یا بین المللی را برای خود انتخاب می‌کند. پیاده سازی این استراتژی در بستر اینترنت و هدف قراردادن کاربران مورد نظر در آن سطح بر میزان فعالیت مورد نیاز در کمپین سئو تاثیرگذار است. با این اوصاف، این موضوع نیز می‌تواند موجب افزایش یا کاهش هزینه سئو سایت شود.

محدودیت زمانی در اجرای کمپین سئو

برای رسیدن به اهداف منطبق با استراتژی سئو، نیاز هست تا فعالیت های سئو به صورت منظم و اصولی در بازه زمانی معینی انجام شوند. ما این بازه را با در نظر گرفتن همه پارامترهای بالا تخمین می‌زنیم و چشم اندازی شفاف و واقعی را به مشتری ارایه می‌دهیم. چنانچه بر اساس استراتژی کلی کسب و کار، مجبور باشیم تا زمان رسیدن به اهداف کمپین را کاهش دهیم، بدیهی است که ریسک اجرا افزایش می‌یابد. برای پوشش دادن این ریسک، نیاز هست تا فعالیت های سئو افزایش یابند که این مورد نیز می تواند موجب افزایش هزینه اجرای کمپین سئو شود.

محاسبه قیمت سئو با طراحی سایت چه تفاوتی دارد ؟

نحوه محاسبه هزینه انجام سئو با طراحی سایت متفاوت است. در طراحی وب سایت، می‌توان بر اساس امکانات و ویژگی های مورد نظر، قیمت و بازه زمانی اجرای کار را برآورد کرد. اما در سئو پارامترهایی مانند میزان سختی رقابتی کلیدواژه‌های حوزه هدف نیز تعیین کننده است که وضعیت این پارامتر می‌تواند پس از آغاز کمپین سئو نیز تغییر یابد. این موضوع، فرآیند براورد زمان و هزینه را اندکی برای سئوکار سخت می‌کند و می‌توان گفت اینجاست که سئوکار می‌بایست این ریسک را بپذیرد و برای پوشش دادن آن تلاش نماید.

خدمات سئوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایت

بهینه سازی سئوتعرفه سئوسئو سایتقیمت سئوهزینه سئو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!