download 1

قیمت خدمات سئو به چه صورت است ؟

برای آنکه وب سایت شما برای کسب و کارتان مفید و سود آور باشد باید در صفحه اول جست و جوها قرار بگیرد. برای این منظور باید خدماتی روی وب سایت شما انجام گیرد تا بهینه گردد این بهینه سازی را سئو میگویند . شرکت های طراحی سایت در کنار ایجاد سایت برای کاربران خدمات سئو نیز انجام میدهند.

خدمات سئو در شرکت ها شامل چند نوع می باشد که هر کدام از این خدمات قیمت های متفاوت به خود را دارد.

3194387000160411181005

مشاوره :

یکی از خدمات سئو که در سیروتا ارائه میگردد مشاوره در مورد وب سایت ها است . به طور مثال روزانه ما تماس هایی از مشتریانی داریم که وب سایت آنها توسط شرکت های دیگر طراحی گردیده است اما خواستار سئو برای وب سایت خود هستند کارشناسان ما در ابتدا سایت آنها را بررسی می نمایند و در صورت نیاز به آنها مشاوره میدهند . بعد از قرارداد خدمات مشاوره ای سئو ، کارشناسان ما سایت مورد نظر را به طور کامل و با جزیات کامل ارزیابی میکنند و مشکلات طراحی را به سمع مشتری می رسانند . سپس برای مشتری بک لینک سازی را شرح می دهند تا آنها بتوانند لینک وب سایت خود را در سایت های دیگر قرار بدهند . همچنین در صورت لازم مقاله هایی در اختیار آنها قرار می دهیم تا به طور کامل با بک لینک سازی آشنا شوند . در قدم بعدی نیرو های ما محتوای شما را ارزیابی می کنند و همچنین آموزش نگارش و درج محتوا را به مشتری می دهند . یکی از اقدامات مهم در سئو درج محتوا است در صورتی که محتوای یک سایت مناسب و کامل باشد بدون شک در صفحه نخست قرار میگیرد . یکی دیگر از خدمات این بخش این است که توسط گوگل وبمتستر تولز مشکلات کد نویسی سایت شما را پیدا میکنیم و به اطلاع می رسانیم . در بخش خدمات مشاوره ما کاری بر روی سئو شما انجام نمی دهیم بلکه ارزیابی ها و مشکلات وب سایت تان را به شما اطلاع میدهیم همچنین را ه حل های ممکن برای بهبود ایرادات را آموزش می دهیم . در این بخش بسیاری از وب سایت های مراجعه کننده به صفحه نخست رسیده اند . این خدمات به طور حدودی یک هفته به طول می انجامد و طول این مدت تمامی آموزش ها و اطلاعات به مشتریان داده میشود . برای اطلاعات بیشتر از قیمت میتوانید بابا کارشناسان ما تماس حاصل کنید .

پشتیبانی :

یکی از خدماتی که در سیتروتا ارائه می شود پشتیبانی سئو می باشد در پشتیبانی سئو شما باید به مدت یک سال با شرکت قرارداد پشتیبانی داشته باشید و کارشناسان ما بعد از مشاوره وب سایت شما ماهانه پشتیبانی سئو می کنند. شما می توانید در این مدت هر گونه مشکل و سوالی در ارتباط با سئو دارید را با ما در میان بگذارید ، کارشناسان خبره ما سوالات و ایرادات شما را به بهتره نحو حل و پاسخ میدهند . یکی از مهمترین کارهایی که در این پشتیبانی ارائه می گردد این است که کارشناسان ما گوگل وب مستر تولز را برای سایت شما ست می نمایند و هر گونه ایرادی در سایت شما به وجود بیاید را از طریق این ابزار به اطلاع شما می رسانند .یکی از قابلیت های گوگل وب مستر تولز این است که به طور ماهانه وب سایت شما را به طور کلی ارزیابی می کند و ایرادات آن را به ما اطلاع میدهد و کارشناسان سیتروتا نیز این ایرادات و مشکلات را سریعا به شما اطلاع می دهند . همچنین راه حل این مشکلات را به اطلاع شما میرسانین . در نتیجه شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در مورد به خطر افتادن سئو وب سایت خود به کسب و کارتان بپردازید .

بهینه سازی :

از دیگر خدمات شرکت های طراحی سایت بهینه سازی وب سایت ها است در صورتی که به شرکت سیتروتا برای انجام بهینه سازی وب سایت خود مراجعه نمایید به غیر از خدمات گفته شده شامل پشتیبانی و مشاوره شرکت ما وب سایت شما را به طور کامل بهینه می کنند . اساس کار بهینه سازی وب سایت ها بر کلمات کلیدی می باشند بدین صورت که شما کلمه کلیدی مرتبط با وب سایت خود را در اختیار کارشناسان ما قرار میدهید و بر اساس آنها ما وب سایت شما را بهینه میکنیم تا وقتی کاربری آن کلمات را جست و جو کرد وب سایت شما را در صفحه نخست رویت کند .هزینه خدمات این قسمت به شرح زیر تقسیم می گردد .

  • هزینه مربوط به تغییرات لازم وب سایت برای بهینه سازی آن
  • هزینه طراحی وب سایتی دیگر در راستای بهینه سازی وب سایت اصلی
  • هزینه مربوط به عملیات بک لینک سازی توسط اپاراتور ها تا زمانی کهجایگاه وب سایت مذکور ارتقا یابد .
  • هزینه مربوط به درج و تولید محتوای ناب برای افزایش بازدید کنندگان و بهینه سازی سایت
  • هزینه های مربوط به تبلیغات در سایت هایی با ترافیک بالا برای بهینه سازی و برند شدن سایت مورد نظر
  • هزینه مربوط به روش های دیگر تبلیغات برای بهینه سازی وب سایت

هر کدام از خدمات ارائه شونده قیمت خود را دارند ، مبالغی که در مقابل سودی که شما از صفحه اول رفتن بدست می آورید ، مبالغی ناچیز است . توصیه ما به شما این است که اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید برای موفقیت در کار خود و برای آنکه وب سایتتان برای شما سود آور باشد حتما سئو سایت داشته باشید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!