images 16

استراتژی کلمات کلیدی

اولین و مهم ترین قدم برای سئوی سایت شما تعیین استراتژی برای کلمات کلیدی است. این استراتژی به این صورت است که در ابتدا گروهی از کلمات کلیدی که برای صنعت و یا شرکت شما دارای اولویت بیشتری میباشد را مشخص می کند و با استفاده از برنامه های مربوطه مانند Keyword Planner  و Google trend  کلمات را با توجه به حجم جستجو و بازار رقابتی موجود بررسی می کند. در نهایت این کلمات باید همان کلماتی باشند که مشتریان شما با استفاده از آنها به دنبال محصولات و یا خدمات شما می گردند.

ایجاد محتوای با کیفیت

هنگامی که مشتریان وب سایت شما را می بینند، همیشه به دنبال خرید محصولات خود نیستند. گاهی اوقات آنها به دنبال کسب اطلاعات هستند و می خواهند در مورد خرید محصول تحقیق کنند، در واقع برای حفظ آنها در سایت خود، باید محتوایی مفید و آموزنده ارائه کنید که مشتریان بتوانند چیزی را یاد بگیرند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که محتوای خود را حول عبارت کلیدی تهیه می کنند و توجهی به کیفیت مطلب و انچه در مقاله خود به مخاطب ارائه می دهند ندارند، سخت در اشتباهید. آخرین تحقیقات در مورد عوامل ارزیابی نشان می دهد که گوگل به سمت محتوای طولانی تری که به طور کلی قصد بازدید کننده را درک می کند، حرکت می کند.

تجربه کاربری، سرعت سایت و مقیاس پذیری

سایتی که بتواند بهترین تجربه کاربری را ایجاد کند سئوی بهتری خواهد داشت. بهترین سایت از لحاظ کاربری مناسب سایتی است که کاربر در آن بتوان به راحتی مطلب مورد نظر را جستجو کند و به ان دست پیدا کند. اگر تعداد زیادی صفحه داشته باشید، ممکن است بخواهید ناوبری کشویی را انتخاب کنید که به کاربران اجازه می دهد بر روی زبانه کلیک کرده و گزینه های بیشتری .عنوان را ببینند.
نوار ناوبری معمولا در بالای صفحات وب قرار دارد. به عنوان یک شرکت صنعتی، نوار ناوبری شما می تواند شامل زبانه هایی مانند «درباره ما»، «خدمات ما»، «محصولات» و «پروژه ها» و …. با استفاده از این زبانه ها، کاربران می توانند دقیقا همان چیزی را پیدا کنند به دنبال یک راه بدون دردسر است
همچنین مطالب باید دارای لینک های داخلی باشد که کاربر را به محتوای مشابه وصل کند. باید بتوانید در سایت خود تمام چیزهایی را تولید کنید که کاربر برای دست یابی به آن تشنه است. از طرف دیگر نباید فراموش کنیم که سئو به تنهایی کافی نیست و ایجاد حس خوب در مشتری و راحتی استفاده از سایت که نهایتا باعث شود حس اعتماد مناسبی در مشتری ایجاد شود و با شما تماس بگیرد باعث خواهد شد که فرآیند فروش شکل بگیرد و کامل شود.

همچنین سرعت بارگذاری صفحات وب سایت، در موتورهای جستجو یک تمایز ایجاد کرده است و برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ریسپانسیو بودن سایت نیز بسیار مهم است، بخشی دیگر از جستجوگرها حصول اطمینان از این است که وب سایت شما در همه دستگاهها پاسخگو باشد. بسیاری از کاربران اینترنت با جستجو با اسمارت فون ها یا تبلت به جستجو می پردازند. این اطمینان باید حاصل شود که شما هیچکدام از مشتریان را از دست نمی دهید فقط به این دلیل که آنها نمیتوانند وب سایت شما را به درستی مشاهده کنند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!