example shrunk

فشرده سازی هوشمند تصاویر وب سایت

وب سایت tinypng

این وب سایت که جدیدا ایران را از لیست تحریم های خود خارج کرده است بهترین راهکار برای کاهش حجم تصاویر PNG و JPEG بدون تغییری در کیفیت عکس می باشد.

TinyPNG چه کاری انجام می دهد؟

TinyPNG برای کاهش اندازه پرونده های PNG از تکنیک های فشرده سازی از دست رفته هوشمند استفاده می کند . با کاهش انتخابی تعداد رنگ های موجود در تصویر ، تعداد کمتر بایت برای ذخیره داده ها لازم است. این اثر تقریبا نامرئی است اما تفاوت زیادی در اندازه پرونده ایجاد می کند!

چرا باید از فشرده سازی هوشمند تصاویر TinyPNG استفاده کنم؟

PNG مفید است زیرا تنها فرمت بسیار گسترده ای است که می تواند تصاویر تا حدی شفاف را ذخیره کند . این قالب از فشرده سازی استفاده می کند ، اما پرونده ها هنوز هم می توانند بزرگ باشند. از TinyPNG برای کوچک کردن تصاویر برای برنامه ها و سایت های خود استفاده کنید. از پهنای باند کمتری استفاده کرده و سریعتر بارگیری می شود .

چگونه کار می کند؟

سؤال عالی! هنگامی که پرونده PNG (Portable Network Graphics Network) را بارگذاری می کنید ، رنگ های مشابه در تصویر شما با هم ترکیب می شوند. این روش “کمیت” نامیده می شود. با کاهش تعداد رنگ ها ، پرونده های PNG 24 بیتی را می توانید به تصاویر رنگی دارای فهرست 8 بیتی بسیار کوچکتر تبدیل کنید. تمام فوق داده های غیر ضروری نیز از بین می رود. در نتیجه پرونده های PNG بهتر با 100٪ پشتیبانی از شفافیت . کیک خود را میل کنید و آن را نیز میل کنید!

در تصویر بالا اندازه پرونده بیش از 70٪ کاهش می یابد . من بینایی عالی دارم اما تفاوت را هم نمی توانم تشخیص دهم! از تصویر بهینه شده برای صرفه جویی در پهنای باند و بارگذاری استفاده کنید و بازدید کنندگان وب سایت شما از شما متشکرند.

آیا استفاده از PNG متحرک بی خطر است؟

سؤال عالی! Chrome ، Firefox و Safari همه از APNG پشتیبانی می کنند. فقط Microsoft Edge هنوز از قالب پشتیبانی نمی کند. اگر شما یک مرورگر لبه شما می توانید رای پشتیبانی APNG در سایت توسعه دهنده فیدبک مایکروسافت.

اپل با انتشار iOS 10 برچسب های متحرک را به iMessage اضافه کرد. اگر می خواهید برچسب های زیر 500 KB ایجاد کنید و فشرده سازی کنید ، به نمونه برچسب iMessage Panda در Github نگاهی بیندازید .

image resizing thumb

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!