download 1


محتوا پادشاه است هنگامی که به موفقیت SEO می آید، این عبارت را دوباره و دوباره بشنوید. در واقع، به همین دلیل است که جدول دوره ای از عوامل موفقیت جستجوگرها با عناصر محتوا، با اولین عنصر در مورد کیفیت محتوا آغاز می شود.

محتوای خود را درست کنید و پایه ای جامع برای حمایت از تمام تلاش های دیگر SEO خود داشته باشید.

download 1 1

کیفیت محتوا

بیشتر از هر چیز دیگر، آیا شما محتوای با کیفیت را تولید می کنید؟ اگر چیزی را به فروش برسانید، فراتر از این است که یک بروشور ساده با همان اطلاعاتی که در صدها سایت دیگر یافت می شود فراتر از آن باشد؟

آیا شما دلیلی برای مردم برای گذراندن بیش از چند ثانیه خواندن صفحات خود دارید؟

آیا شما ارزش واقعی ، چیزی از مطالب را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهید که منحصر به فرد، متفاوت و مفید هستند، که در جای دیگری پیدا نخواهند کرد؟

اینها فقط بعضی از سوالات هستند که از خودتان در ارزیابی اینکه آیا شما محتوای با کیفیت ارائه می دهید، بپرسید. این جای جای خالی نیست، زیرا این سنگ بنایی است که تقریبا تمام عوامل دیگر به آن وابسته است.

تحقیق محتوا / تحقیق کلمات کلیدی

شايد مهمترين عامل جستجوگري پس از ايجاد محتواي خوب، پژوهش کليدي خوب است. شما می خواهید محتوا را با استفاده از آن کلمات کلیدی ایجاد کنید، اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد از آنها استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید محتوا را به طور موثر پاسخ دهید.

به عنوان مثال، یک صفحه در مورد “اجتناب از ملانوما” ممکن است از اصطلاحات فنی برای توصیف راههای پیشگیری از سرطان پوست استفاده کند. اما یک موتور جستجو ممکن است این صفحه را پرش کند و یا این صفحه را به شدت رتبه بندی کند، در صورتی که مردم به جای آن “راهنمایی های پیشگیری از سرطان پوست” را جستجو کنند. محتوای شما باید در زبان مناسب نوشته شود – زبان که مشتری یا کاربر در هنگام جستجو استفاده می کند.

برای مشاوره بیشتر، بازاریابی جستجوگر ما را ببینید   .

کلمات محتوا / استفاده از کلمات کلیدی

با انجام تحقیقات کلیدی کلید واژه (شما این کار را انجام دادید، درست است؟) آیا شما واقعا از این کلمات در محتوای خود استفاده کرده اید؟ یا اگر قبل از انجام تحقیق، برخی از محتوای کافی را ایجاد کرده اید، شاید وقت آن رسیده که مطالب را بازبینی کرده و ویرایش کنید.

خط پایین، اگر شما می خواهید صفحات خود را برای کلمات خاص پیدا کنید، ایده خوبی است که از این کلمات در کپی خود استفاده کنید.

چند وقت؟ هر کلمه ای را که می خواهید برای حداقل پنج بار پیدا کنید، تکرار کنید یا برای چگونگی بهترین نتایج به دنبال چرخه کلمه کلیدی 2.45 درصد باشید.

نه نه نه این شوخی بود تعداد دقیقی از زمان وجود ندارد. حتی اگر “تراکم کلمه کلیدی” به نظر می رسد علمی، حتی اگر شما در برخی از درصد “ideals” خیره کننده ضربه، که مطلقا هیچ چیز تضمین نمی کند.

فقط از حس مشترک استفاده کن در مورد کلماتی که می خواهید یک صفحه پیدا شود، فکر کنید، کلماتی که احساس می کنید از تحقیقات کلمات کلیدی مرتبط هستند. سپس از آنها به طور طبیعی در صفحه استفاده کنید. اگر شما معمولا به ضمایر در منابع دوم و بعدی تغییر دهید، شاید از اسم واقعی فعلی در اینجا و اینجا استفاده کنید، نه یک ضمایر.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش جستجوگرها ما مراجعه کنید.

طراوت محتوا

موتورهای جستجو محتوا جدید را دوست دارند. این معمولا زمانی است که ما “تازه” می گوییم.

شما نمی توانید روزانه صفحات خود (یا تاریخ انتشار) هر روز فکر کنید که آنها را “تازه” و احتمالا رتبه بندی می کند. همچنین می توانید صفحات جدید را به صورت دائمی اضافه کنید، فقط به خاطر داشتن صفحات جدید، و فکر می کنید که به شما یک افزایش نوآوری می دهد.

با این حال، گوگل چیزی شبیه آن را ” پرس و جو پررنگ (QDF)” نامیده است. اگر یک جستجوی ناگهانی بسیار محبوب در مقایسه با فعالیت عادی خود باشد، گوگل QDF را به این اصطلاح اعمال خواهد کرد و برای بررسی اینکه آیا محتوای تازه در آن موضوع وجود دارد . در صورتی که وجود دارد، محتوای جدید و یا تازه در نتایج جستجو تقویت می شود.

بهترین راه برای فکر کردن در مورد این موضوع مربوط به یک اصطلاح مانند “طوفان” است. اگر هیچ طوفان فعال وجود نداشته باشد، نتایج جستجو احتمالا حاوی لیست هایی به دولت و سایت های مرجع خواهد بود. اما اگر یک طوفان فعال وجود داشته باشد، نتایج تغییر خواهد کرد و ممکن است داستان ها، اخبار و اطلاعات مربوط به طوفان های فعال را منعکس کند.

اگر شما محتوای مناسب، در مورد موضوع مناسب زمانی که QDF بازدید می کنید، شما ممکن است لذت بردن از بودن در نتایج بالا برای روزها یا هفته ها لذت ببرید. فقط باید بدانید که پس از آن صفحه شما ممکن است در نتایج جستجو تغییر یابد. این چیزی نیست که شما اشتباه انجام داده باشید. فقط این است که افزایش نوآوری از بین رفته است.

سایت ها می توانند از طریق افزایش محتوا، با تولید محتوای مربوطه که با پالس زمان واقعی صنعتشان مطابقت دارند، از مزایای این افزایش خلاقیت بهره مند شوند.

جستجوی عمودی

عوامل دیگر در این جدول موفقیت برای محتوای صفحه وب در موتورهای جستجو را پوشش می دهد. اما در کنار این صفحات وب نیز نتایج اغلب “عمودی” هستند. اینها از “عمودی” موتورهای جستجو اختصاص داده شده به چیزهایی مانند تصاویر، اخبار، محلی و ویدئو است. اگر در این قسمت از محتوا وجود داشته باشد، ممکن است بیشتر در بخش های خاص صفحه نتایج جستجو ظاهر شود.

با جستجوی “عمودی” در مقایسه با “جستجوی افقی” آشنا نیستیم. به عنوان مثال، گوگل را بکار بریم. موتور جستجوی منظم آن، مطالب را از سراسر وب جمع آوری می کند، امیدوار است تا بسیاری از پرس و جوهای عمومی را در طیف وسیعی از موضوعات مطابقت دهد. این جستجو افقی است، زیرا تمرکز در طیف گسترده ای از موضوعات است.

گوگل همچنین موتورهای جستجوی تخصصی را روی تصاویر یا اخبار یا محتوای محلی تمرکز می کند. اینها موتورهای جستجوی عمودی نامیده می شوند، به جای آنکه طیف وسیعی از منافع را پوشش دهند، آنها بر یک بخش تمرکز می کنند، یک تکه عمودی از طیف کلی منافع.

هنگامی که شما در Google جستجو میکنید، لیستهای اینترنتی را خواهید یافت. اما شما همچنین اغلب بخش های خاصی را در نتایج دریافت خواهید کرد که ممکن است نتایج عمودی را به عنوان مورد توجه قرار دهند.

داشتن محتوایی که در جستجو عمودی خوبی انجام می شود، هنگامی که محتوای صفحه وب شما نمی تواند موفقیت آمیز باشد، به شما کمک می کند. همچنین می تواند علاوه بر داشتن یک صفحه وب نتایج عالی را نیز به شما کمک کند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوا در محدوده های عمودی کلیدی مربوط به شما تولید می شود.

پاسخ مستقیم

موتورهای جستجو در حال تلاش برای نشان دادن پاسخ مستقیم در نتایج جستجو خود هستند. سوالاتی مانند “چرا آسمان آبی” یا “چه زمانی رئیس جمهور است” ممکن است پاسخ شما را بدون نیاز به کلیک روی یک صفحه وب به شما بدهد.

موتورهای جستجو کجا این پاسخ را دریافت می کنند؟ گاهی آنها آنها را مجوز می دهند، مانند منوها و اشعار موسیقی. بار دیگر، آنها آنها را به طور مستقیم از صفحات وب به دست می گیرند، و یک لینک را به شکل اعتبار ارائه می کنند.

بحث در مورد اینکه آیا داشتن محتوای شما به عنوان یک پاسخ مستقیم موفقیت آمیز است یا خیر، بحث وجود دارد. پس از همه، اگر کسی پاسخی را که نیاز دارد دریافت کند، ممکن است روی آن کلیک نکند و موفقیت در آن چیست؟

ما در حال حاضر سایت ها را به عنوان منابع پاسخ مستقیم به عنوان دو دلیل اصلی موفقیت می دانیم. اول، این نشانه ای از اعتماد است که می تواند به سایتی برای سایر انواع پرس و جو کمک کند. دوم، در حالی که نگرانی وجود دارد، شواهدی نیز وجود دارد که در واقع پاسخ مستقیم می تواند ترافیک را ارسال کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!