images 2020 06 30T164639.717

تگ تایتل (Title tag) یا عنوان مطلب چیست؟

عنوان مطلب یا تگ عنوان بدین دلیل استفاده می‌شود که به موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان نشان دهد که صفحه مورد نظر درباره چه موضوعی و چه کلید واژه‌ای آماده سازی شده است. تگ عنوان در مکان‌های مختلف و در سرتاسر وب نمایش داده می‌شود و حتی در زبانهای مختلف نیز ترجمه نمی‌شود.

جالب است بدانید که عنوان یک صفحه حتی به عنوان یک انکرتکست در هنگام به اشتراک گذاری مطالب در سایر وب سایت‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی عمل خواهد کرد. در ضمن این عنوان در همه موتورهای جستجو به صورت یک لینک بزرگ آبی نشان داده می‌شود که کاربران بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما انتقال داده می‌شود. پس اگر به طور کلی تگ عنوان را به عنوان پل ارتباطیصفحه وب سایت ما با کاربران و موتورهای جستجو معرفی کنیم، شاید تعریف بهتری باشد.

انتخاب عبارت مناسب برای عنوان سایت و نوشته ها

اینجا کلید واژه ها تعیین کننده هستند.شما باید سعی کنید عبارتی انتخاب کنید که ویژگی های زیر رو داشته باشه.

۱-واژه های به کار رفته در آن بیشتر همون واژه هایی باشه که کاربران تو گوگل سرچ می کنند و ازش استفاده می کنند.

۲-با یک عبارت مختصر سعی کنید برسونید که مهم ترین موضوع نوشته چیست.

۳-از به کار بردن حروف اضافه “برای” “از” “در” تا جایی که امکان داره پرهیز کنید.قبلا گفتم کلیدواژه بیارید.

۴-سعی کنید عبارت عنوان دیگه نهایت تا ۶ یا ۷ باشه ، عبارت عنوان هرچه مختصر تر و کوتاه تر باشه بهتره.

استفاده از کلمات تأثیر گذار در عنوان :

عنوان باید به صورتی نوشته شود که کاربر با خواندن آن احساس کند که اگر این مطلب را نخواند حتماً چیزی را از دست می‌دهد. استفاده از این ترفند ساده، ترافیک سایت را چند برابر خواهد کرد.

برخی واژگانی که کاربران علاقه بیشتری به آن‌ها نشان داده و عنوان‌ را جذاب‌تر می‌کنند و سبب افزایش کلیک می‌شوند، شامل کلمات: جدید، ویژه، حرفه‌ای، تضمینی، رایگان، فروش، امتحان شده، تست شده، پیشرفت،  منحصربه‌فرد، چگونه، نامحدود، مهارت، کاهش، افزایش، ثروت، معرفی، کاربردی، عملی، متخصص، مشاوره، جذب، کامل، اولین، آخرین، مهم، محرمانه، جادو، غیرمعمول، یادگیری، فرصت، راحت، آسان و دانلود هستند.

images 27

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!