create sitemap

سئوسیروتا


طراحی سایت چه کاربردی می تواند داشته باشد ؟

علاوه بر داشتن سایت باید طرز استفاده صحیح از آن را نیز بدانید و قدرت و توان این را داشته باشید که با کمک روش های گوناگون ترافیک وب سایت تان را افزایش داده و بالا ببرید به عنوان مثال برای وبسایت محتوای جدید و تازه بگذارید و یا از مطالب مناسب و عکس های جذاب استفاده نمایید و در کل کاری کنید که طراحی وب سایت خوب و کاربر پسند داشته باشید .

 

هر چه ترافیک وب سایت خود را به نحوی افزایش دهید از آن طرف باعث می شود تا مشتری ها یتان هم زیاد تر شوند و این برای شما مفید و مناسب خواهد بود زیرا سود زیادی را نسیب تان خواهد کرد.

سعی کنید تا اشخاصی را پیدا کنید که با زمینه کاری شما هماهنگ باشند و مرتبط با زمینه کاری شما فعالیت نمایند ، این شروع خوبی برای شما خواهد شد و می توانید بر روی این افراد سرمایه گذاری نمایید . شما می توانید با کسانی با این افراد تعامل کرده و از آنان بخواهید تا کم کم بعد از مدتی محتوای وبسایت تان را در وبلاگ و یا وب سایت خود شان منتشر کنند و هم چنین اگر در شبکه ها و رسانه های اجتماعی نیز فعال هستند در آن جا نیز صفحه اختصاصی داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراک بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمایند .

سئو

انتشار مطالب به مرور زمان مشتری های بیش تری را به سمت تان می کشاند و این برای شما یعنی سود بیش تر و منفعت زیاد .

این نکته را بدانید که اکثر افراد و اشخاصی که شما را می شناسند و عضو وب لاگ و یا وب سایت شما می شوند به طریقی به شما علاقه ‌مند بوده که این کار را کردند پس می توانید در ادامه فعالیت هایتان از آن ها کمک بگیرید و به کمک ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشید و گسترش دهید .

مطالبی که در سایت می گذارید را کنترل کنید و اجازه منتشر شدن هر متنی را ندهید ، شما مدیر یک وب سایت و میزبان هستید و باید بدانید بیش تر چه مطلبی بیننده و ماربر شما را خوشحال می کند و بعد روی ان زوم کنید . کاربران پس از ورود به سایت شما مهمانان شما خواهند شد پس به انان توجه نمایید و خواسته ها یشان را جدی بگیرید .

به این نکته دقت فرمایید که فقط نوشتن محتوای تازه کافی نیست و شما باید محتوایی را بسازید که خواننده آن را به اشتراک‌ با افراد دیگر گذاشته و ساده از کنار متن شما رد نشود .

باید در مورد موضوعی مطلب داشته باشید که کاربر و خواننده ی شما را تشویق و ترغیب کند تا بر دکمه اشتراک کلیک کند و مطلب را انتشار دهد و بیش تر به موضوعات جالب فکر کنید که برای افراد مهم بوده و بیش تر مورد توجه آن‌ ها است .

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *