how to seo the site 1

طراحی سایت و بازدید بالا

این روزها داشتن وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها به یک مساله حیاتی بدل شده است و به همین علت دغدغه داشتن وب سایت بسیار ضروری به نظر می رسد. در این اوضاع و احوال قبل از ایجاد وب سایت سوال های بسیاری در ذهن مطرح می شود؛ سوالاتی از این دست که کار را از کجا شروع کنیم و در چه نقطه یی به انتها برسانیم؟ برای طراحی و پیاده سازی به چه امکاناتی نیاز داریم؟ در صورت نیاز به سازماندهی یک گروه کاری به چه تخصص ها یا توانمندی هایی نیاز خواهید داشت؟ معیار انتخاب افراد جهت مشارکت در گروه چیست و این معیار تا چه میزان متاثر از یک پشتوانه علمی است؟

هر گروه وب دارای الزامات و محدودیت های مختص به خود برای تقسیم وظایف ، مسوولیت ها و پیاده سازی فرآیندها در جهت طراحی و پیاده سازی یک وب سایت است. عناوین رسمی، شرح وظایف و ساختار گزارش دهی می تواند بسیار متغیر باشد.

گروه های وب موفق در یک مساله با یکدیگر مشترک هستند و آن هم وجود مجموعه یی کامل از توانمندی ها و تخصص های مورد نیاز در ساختار گروه و فرآیندهای مربوطه است. تمامی مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز را می توان در ۹ رکن مهم خلاصه کرد. در یک گروه موفق، می توان به سرعت جایگاه و موقعیت هر یک از افراد گروه را نسبت به ارکان اصلی تعیین و مشخص کرد که چه زمانی این پتانسیل ها و توانمندی ها در عمل و در مراحل طراحی و پیاده سازی مفید واقع می شوند. در صورتی که طراحی و پیاده سازی یک وب سایت در تحقق اهداف از قبل تعیین شده خود با مشکل مواجه شود و عملاً دستیابی به آنها دور از دسترس قرار گیرد، علت آن را باید در حذف یکی از ارکان مورد نیاز در ساختار گروه یا فرآیندها جست وجو کرد. به هرحال یک گروه موفق وب باید ارکانی را مد نظر داشته باشد. این ارکان در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می گیرد.

۱) بررسی نیاز کاربران؛ طراحی کاربرمحور به این معنی است که بدانیم نیاز کاربران چیست، چگونه فکر می کنند و رفتار آنان به چه صورت است. بررسی نیاز و خواسته کاربران، ما را قادر می سازد یک وب سایت متناسب با نیاز کاربران را به درستی طراحی و پیاده سازی کنیم.

۲) استراتژی سایت؛ تعریف اهداف سایت، یکی از مهم ترین مراحل در چرخه طراحی و پیاده سازی یک وب سایت است که به مهارت های خاص خود نیاز دارد . رسیدن به یک نقطه مناسب درخصوص اهداف سایت، نحوه اولویت بندی اهداف مختلف و ارزیابی موفقیت یک سایت جملگی موضوعاتی هستند که باید توسط استراتژی سایت تبیین شوند.

۳) استراتژی تکنولوژی؛ وب سایت ها از لحاظ به کارگیری فناوری پیچیده بوده و این پیچیدگی می تواند همواره وجود داشته باشد . شناسایی استراتژی به کارگیری فناوری ها برای یک سایت (شامل پلت فورم، استانداردها، فناوری ها و نحوه قرار گرفتن آنها در کنار یکدیگر)، برای موفقیت یک سایت و اجتناب از اشتباهات گزاف، بسیار حائز اهمیت و ضروری است.
۴) استراتژی محتویات؛ محتویات، اغلب علتی است که کاربران را راغب به مشاهده وب سایت شما می کند بنابراین باید به این مساله توجه داشته باشید که چه محتویاتی باید ارائه شود تا انتظار کاربران تامین شود؟ چه میزان محتویات مناسب است؟ شکل یا فرم ارائه محتویات باید به چه صورت باشد؟ قبل از اینکه بتوان محتویاتی را تولید کرد، لازم است به سوالات فوق که مبانی یا اصول استراتژی محتویات را مشخص می کند، پاسخ داده شود.

۵) طراحی مستقل از طراحی فیزیکی و ملاحظات فنی؛ طراحی معماری اطلاعات و تعاملات، اهداف استراتژیک را به یک فریمورک مفهومی در جهت استفاده کاربر ترجمه می کند. طراحی فوق در فرآیند پیاده سازی وب دارای جایگاه و ارزش خاص است.

۶) پیاده سازی تکنولوژی؛ ایجاد یک سیستم فنی منوط به انجام مجموعه یی از فعالیت ها و دانش خاص است؛ زبان ها، پروتکل ها ، کدینگ و اشکال زدایی ، تست و ارزیابی. هر اندازه پیچیدگی یک سایت بیشتر باشد، به کارگیری مجموعه یی از پتانسیل ها در جهت بالفعل کردن اهداف سایت متناسب با استراتژی تکنولوژی ارزش بیشتری پیدا می کند.

۷) تولید محتوا؛ دانستن اینکه چه محتویاتی لازم است به تنهایی کافی نیست و باید بدانیم چگونه آنها را تولید کنیم. جمع آوری اطلاعات خام و اولیه، نوشتن و ویرایش، جایگاه افراد در هیات تحریریه و تایید نهایی یک مطلب جهت انتشار روی سایت، جملگی بخشی از فرآیند تولید محتویات را تشکیل می دهند.

۸) طراحی به هم پیوستن؛ قبل از اینکه abstract design بتواند یک رابط کاربر کامل را ارائه کند باید جزئیات مشخص تری از اینترفیس ها، نحوه به کارگیری امکانات و حرکت بین آنها، طراحی اطلاعات و ویژوال مشخص شود. پرداختن به موارد فوق در این مرحله انجام می گیرد.
۹) مدیریت پروژه؛ نقطه یی که تمامی توانمندی های تاکتیکی را با یکدیگر ترکیب تا نیروی محرکه لازم به منظور هدایت پروژه به سمت جلو را تامین کند، مدیریت پروژه است که انجام صحیح و علمی آن مستلزم به کارگیری مجموعه یی از مهارت ها است. رعایت نکردن اصول علمی در این بخش ، عدم اتمام و تکمیل فعالیت ها در بازه زمانی تعریف شده و افزایش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

همان گونه که در اوایل مطلب اشاره شد برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت به مجموعه یی از مهارت ها نیاز است که آنها را به ۹ رکن اصلی تقسیم کردیم. آیا این به آن معنی است که هر گروه وب مجبور است از حداقل ۹ نفر برای ۹ رکن اشاره شده استفاده کند؟ پاسخ به سوال فوق منفی است چراکه همواره این احتمال وجود دارد که در گروه افرادی با قابلیت های چندگانه وجود داشته باشند. این موضوع درخصوص توانمندی های استراتژیک ملموس تر و از مصداق بیشتری برخوردار است. به عنوان نمونه، شخصی با قابلیت های فراوان در پیاده سازی فناوری ها می تواند در بسیاری موارد درخصوص استراتژی فناوری نیز در گروه مورد استفاده قرار گیرد.

از طرف دیگر، سازمان های زیادی به این باور رسیده اند که برای تامین یکی از توانمندی های مورد نیاز در گروه وب ممکن است به وجود چندین فرد نیاز باشد. در اکثر موارد نحوه سازماندهی گروه وب و فرآیندها به شرایط خاص یک سازمان بستگی دارد. ولی با تمرکز روی ارکان اشاره شده و انتخاب افراد متناسب با ساختار فوق، این اطمینان ایجاد خواهد شد که هیچ یک از پتانسیل های مورد نیاز و تاثیرگذار در موفقیت یک سایت را از دست نداده ایم.

 ۱۰ راهنمایی برای ایجاد وب سایت موفق و استاندارد
در راه اندازی یک وب سایت چه نکاتی را می بایست مد نظر قرار دهیم؟

قبل از راه اندازی یک وب سایت باید زمانی را به تفکر درباره موضوعاتی اختصاص دهیم ، که در فرآیند طراحی وب سایت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این امر به شما کمک خواهد کرد تا پیش زمینه ای برای طراحی یک وب سایت داشته باشید و این اطمینان را به شما می دهد که بهترین سایت را بر اساس نیازهایتان طراحی کنید.

طراحی سایت و بازدید بالاده راهنمایی قبل از ساخت وب سایت

در این مقاله با ده مورد از موضوعاتی که پیش از ایجاد وب سایت باید به آنها توجه نمائید آشنا خواهید شد

۱-هدف از طراحی وب سایت
۲-مشخصات مشتریان وب سایت
۳-فرآیندهایی که وب سایت می بایست از آنها حمایت کند
۴-بودجه شما
۵-آرم و نام تجاری مورد نیاز
۶-مطلب، متن ها و تصاویر
۷-آیا قادرید زمانتان را به وب سایتتان اختصاص دهید؟
۸-آیا یک نام دامین دارید؟
۹-چقدر برای شما مهم است که نام سایتتان در بالای نتایج صفحه جستجو باشد؟
۱۰-احتیاجات وب سایت شما در آینده چیست؟

۱- هدف از طراحی وب سایت

در هنگام راه اندازی یک وب سایت اولین پرسشی که باید از خود بپرسید این است که ” هدف از طراحی وب سایت چیست؟” جواب این سوال کاملا واضح است. اگر شما خرده فروش هستید هدف شما فروش محصولاتتان است. اما اگر تمایل دارید که وب سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. این یک شروع خوب است . اما استفاده از افکار خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وب سایت مناسبتر به شما کمک خواهد کرد.

چگونه باید محصولات خود را به فروش برسانید؟ چرا مردم باید از شما بیشتر از رقبایتان خرید کنند؟ برای اطمینان از فروش محصولات و رقابت با سایر فروشنده ها ، وب سایت چه کاری باید انجام دهد؟

بنابراین برای فروش بیشتر محصولات نکات زیر را در اولویت قرار دهید. برجسته کردن طیف وسیعی از محصولاتی که به فروش می رسانید، متقاعد کردن مشتریان برای خرید از شما، ترویج پیشنهاد های ویژه ، تاکید بر این نکته که من قابل اعتماد هستم و تاسیس یک تجارت آف لاین به خوبی یک تجارت آن لاین و تشویق مشتریان برای بازدید مرتب از سایت .

اگر شما وب سایتی با اهدافی که در بالا گفته شد طراحی کنید، قطعا به اهداف خود خواهید رسید. البته ارزیابی شرکت طراح وب سایت شما نیز در این زمینه موثر است.

اگر در اواسط راه متوجه شدید که مسیر خود را اشتباه رفته اید چه خواهید کرد؟ اما اگر قبل از شروع هر کاری اهداف خود را ارزیابی کنید قطعا اشتباهات پر هزینه ای نخواهید داشت.

برای مثال یک مشتری تقاضا دارد که برای او یک وب سایت تجارت الکترنیکی طراحی کنیم. اما هنگامیکه با او وارد مذاکره شدیم، متوجه شدیم که این کار موفقیت شبکه های نماینده آنها را تضعیف خواهد کرد. پس به او این پیشنهاد را دادیم ، وب سایتی طراحی کند تا از اهداف فروش آنها حمایت کند. بنابراین گاهی اوقات یک راه حل واضح ، بهترین راه حل نمی باشد.

۲- مشخصات مشتریان وب سایت

به نظرتان چه کسانی از وب سایت شما استفاده می کنند؟

گاهی اوقات یک وب سایت می تواند فرصتی برای رسیدن افراد به اهدافشان باشد. بازار یابی آن لاین نیز مانند بازار یابی آف لاین قوانین مخصوص به خود را دارد. برای این کار ابتدا هدف خود را از بازاریابی مشخص کنید و هیچ وقت سعی نکنید تا همه افراد را از خود راضی و خوشنود نگه دارید. ظاهر و عملکرد وب سایت شما نیز باید بر اساس خواسته ها و نیازهای مشتری هایتان باشد زیرا
وب سایت برای مخاطبان شما طراحی شده است نه برای شما

۳- فرآیند هایی که وب سایت می بایست از آنها حمایت کند

ترجیح می دهید مردم با شما چگونه تماس برقرار کنند؟ از طریق تلفن یا ایمیل ویا اصلا هیچ تماسی نداشته باشند. آیا مایلید که محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید؟ آیا خودتان وب سایتتان را به روز رسانی می کنید یا ترجیح می دهید یک شرکت طراح وب سایت این کار را برای شما انجام دهد؟ آیا نیاز به یک موتور جستجوگر دارید؟ آیا خدمات آن لاین به مشتریان خود می دهید؟

نیازهای تجاریتان را تجزیه و تحلیل کنید (اهدافی که در بالا یاد آوری شد). به این نکته فکر کنید که وب سایت شما چگونه می تواند از این نیازها پشتیبانی کند؟
به عنوان یک قاعده این مطلب را به یاد داشته باشید که هرچه نیازهای شما بیشتر باشد هزینه شما نیز برای طراحی یک وب سایت بیشتر خواهد شد. البته این بدان معنی نیست که شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها را تقلیل دهید. اگر این خواسته ها همان چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز دارد در این صورت باعث پیشرفت و کارایی بهتر سایت شما خواهد شد. این بدان معنی است که در مورد نیازهایتان به خوبی فکر کنید.

اگر لیست محصولات شما بیشتر از چند صفحه باشد آیا به یک موتور جستجو گر نیازدارید؟ اگر به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید؟ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به فرآیند راه
اندازی وب سایت به همان صورتی نگاه کنید، که به فرآیند استخدام یک کارمند و پیشرفت او نگاه می کنید

.

۴- بودجه شما
یک قانون ساده هنگام راه اندازی وب سایت : عملکرد بیشتر = هزینه بیشتر

قبل از انجام هر کاری باید در مورد بودجه خود فکر کنید.همیشه توابعی وجود دارند که شما بدون آنها قادر به انجام کاری نیستید. برای مثال اگر تمایل دارید که محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید، نباید در سایت خود صحبتی از این مطلب به میان آورید. اما گاهی اوقات انتخاب های بیشتری در پیش روی شماست. اگر قصد شما از طراحی یک سایت ترویج و تبلیغ هتلتان است باید امکاناتی را برای مشتریان در وب سایت خود در نظر بگیرید. به طور مثال آنها باید بتوانند هتل شما را به صورت آن لاین رزرو کنند و یا اینکه با شماره ای که بر روی سایت قرار می دهید تماس بگیرند.

بودجه شما نباید بر اساس هزینه ها باشد. به هر حال این مطلب را هم مد نظر قرار دهید که اگر برای وب سایت خود سرمایه گذاری بیشتری کنید، درآمد بیشتری نیز نصیبتان خواهد شد. برای مثال امکانات رزرو آنلاین هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت ، اما با این کار می توانید مشتریان بیشتری برای خود داشته باشید.

در مورد هزینه های جانبی هم فکر کنید. آیا شما به یک لوگو تبلیغاتی احتیاج دارید؟ آیا به رونوشتی از فعالیتهایتان احتیاج دارید؟ آیا می خواهید بیشتر از یک اسم دامین(Domain name) داشته باشید؟ تمامی این کارها هزینه بیشتری برای شما در بر خواهد داشت. اما با یک سرمایه گذاری خوب می توانید یک نام تجاری خوب برای خود داشته باشید. برای مثال اگر وب سایت شما مطالب و رونوشت مناسب و خوبی داشته باشد علاوه بر کسب در آمد بیشتر، هزینه اولیه نیز به شما باز خواهد گشت.

در هنگام راه اندازی یک وب سایت یکی از مهمترین مسائل، تشخیص این نکته است که از وب سایت خود چه می خواهید و بهترین کاری که می توانید انجام دهید چیست؟ اگر می خواهید در وب سایتتان یک نقشه تعاملی داشته باشید ابتدا باید با شرکت طراح وب سایت مشورت کنید و ببینید که آیا انجام این کار نیاز است یا خیر، و اگر لازم است هزینه های آن را برآورد کنید.مطمئن باشید که هر عملکردی از جانب شما، جایگاه خود را در وب سایت پیدا خواهد کرد.

۵- آرم و نام تجاری مورد نیاز

ممکن است در حال حاضر شرکت شما نام و آرم تجاری قدرتمندی برای خود داشته باشد.اما اگر آرم و نامی تجاری ندارید ، شرکت طراح وب سایتتان باید آرم و نامی تجاری برای شما طراحی کند و آن را در وب سایت شما قرار دهد.

یک نام تجاری خوب ، اگر به درستی استفاده شود، احساس اطمینان را در مشتریان بوجود می آورد ، و این اطمینان رابه آنها می دهد که شما یک فرد کاملا حرفه ای هستید.به آرم مک دونالد توجه کنید.(شاید این نام مورد علاقه همه افراد نباشد، اما بسیار قوی و قدرتمند است). موفقیت مک دونالد به دلیل وجود یک آرم تجاری قدرتمند است که در همه جای جهان شناخته شده است. شما در هر نقطه از جهان که باشید به سراغ مک دونالد می روید ، حتی اگر در منزل شخصی خود نیز باشید آن را سفارش می دهید.

احساس شناخت ، اعتماد را به وجود می آورد. همه ما به طور ناخود آگاه بیشتر به افرادی اطمینان می کنیم که قبلا آنها را دیده باشیم. نام تجاری شناخته شده نیز به همین صورت است. اگر شما یک فروشگاه با آرم تجاری شناخته شده ای داشته باشید، به راحتی می توانید محصولات خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید. مشتریان به وب سایتی که نامی شناخته شده داشته باشد بیشتر اطمینان می کنند.

شما باید از نام تجاری خود در تمامی قسمتها مانند، سربرگ، یونیفورم کارکنان ، آگهی ها و غیره استفاده کنید. اگر مشتریان آرم تجاری شما را قبلا دیده باشند، مطمئنا بیشتر به شما اطمینان خواهند کرد.

۶- محتوا: متن وتصاویر

محتوا مهمترین قسمت یک وب سایت است

به دو دلیل که در زیر توضیح داده خواهد شد

اول اینکه مشتریان بدانند که در وب سایت شما به دنبال چه چیزی هستند و در واقع شما با تولید محتوا به آنها احترام گزاشته اید و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار داده اید که این موضوع برای مخاطبان شما بسیار ارزشمند است و دیگر اینکه شما نیز این اطمینان را پیدا کنید که موتورهای جستجو گر بهترین جستجو را در وب سایت شما انجام می دهند.معمولا افراد ترجیح می دهند که برای پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب وب سایتشان را آماده کنند. اما همانطور که قبلا اشاره شد، محتوا مهمترین قسمت یک وب سایت است که در دراز مدت درآمد بیشتری برای شما ایجاد می کند.

بعضی افراد دست خط زیبایی دارند و به خوبی نیز می نویسند. اما اهمیت استفاده از کلمات کلیدی، عبارات کلیدی، قابلیت استفاده، ضرورت اسکن کردن و غیره ، ضرورت این امر را می رساند که نگارش مطالب یک وب سایت، خود یک هنر است.

اهمیت استفاده از تصاویر نیز نباید دست کم گرفته شود. وب سایت مانند یک رسانه تصویری است که تفاوت تصاویر خوب و حرفه ای با تصاویر بد نباید دست کم گرفته شود. بنابراین برای این کار شما باید از یک عکاس حرفه ای استفاده کنید.

۷- آیا قادرید که زمانتان را به وب سایتتان اختصاص دهید؟

وب سایت یک ابزار بازاریابی است. اما تنها زمانی به عنوان یک ابزار کار می کند که شما به طور مداوم از آن استفاده کنید.
ممکن است شما بهترین وب سایت دنیا را طراحی کرده باشید، اما اگر زمان خود را به آن اختصاص ندهید، قطعا به اهدافتان نیز نخواهیدرسید

شما باید مطالب را به روز رسانی کنید، سریعا به ایمیلها و سوالات پاسخ دهید و به فکر پیشرفت سایت خود به صورت آن لاین و آف لاین باشید. رعایت تمامی این نکات باعث موفقیت وب سایت شما خواهد شد.اطمینان حاصل کنید که یکی از کارمندانتان و یا خودتان مسئولیت انجام این کارها را به عهده می گیرید. برای مثال اگر شما یک فروشنده هستید، چه کسی مسئول پاسخ به ایمیلها و فروش محصولات شما در ایام تعطیل است؟ آیا تمامی ایمیلها دقیقا در همان روز پاسخ داده می شوند؟ هنگامیکه یک محصول جدید را به وب سایت اضافه می کنید، چه کسی صفحات وب سایتتان را به روز رسانی می کند؟

شما باید برای وب سایت خود کارمندی استخدام کنید تا به سوالات پاسخ گوید، سفارشات را بگیرد و به مشتریان سرویس دهد. رعایت تمامی موارد فوق باعث پیشرفت کار شما و صرفه جویی در وقتتان خواهد شد.حالا اگر ایده های تجاری خوبی دارید به فکر طراحی وب سایت و کسب در آمد باشید.

۸- آیا یکDomain name ( اسم دامین ) دارید؟

داشتن یک اسم دامین برای راه اندازی یک وب سایت کاملا ضروری است. گاهی اوقات انتخاب یک اسم کاملا واضح است. مثلا اگر در B.B.C کار می کنید نام انتخابی شما می بایست bbc.co.uk باشد. به هر حال انتخاب یک اسم بسیار ساده هم نیست. برای مثال چرا شما BBC.com را انتخاب نمی کنید؟ ممکن است شخصی به شما پیشنهاد دهد که .com بسیار معتبرتر از .co.uk است. اما انتخاب .co.uk برای شما و BBC بهترین گزینه است. چرا؟ برای اینکه اگر شما در بریتانیا کار می کنید، دانستن این مطلب که BBC توسط مالیات دهندگان انگلیسی سرمایه گذاری می شود و نماینده انگلیس در خارج از کشور است، بسیار ضروری است. بنابراین این کشور تمایل دارد که اصالت و ریشه خود را به دیگران نشان دهد.

اما گاهی اوقات تنها یک انتخاب دارید. برای مثال اگر در آمازون زندگی می کنید و دارای فروشگاه های زنجیره ای چای هستید، برای فروش محصولاتتان باید به جای .co.uk از Amazon.com استفاده کنید.

خوب فکر کنید.به نظر انتخاب somersetteashop.com بهترین گزینه برای شما است. سعی کنید این اسم را همه جا مانند، پشت کارتهایتان، بر روی سربرگهایتان، اتوموبیلتان، کارت تجاریتان و هر جایی که می توانید، به نمایش بگذارید.

البته این نام می بایست با حوزه کاری شما مرتبط باشد و به راحتی به خاطر آورده شود. برای مثال هنگامیکه مردم درباره فروشگاه های زنجیره ای چای آمازون صحبت می کنند، نام somersetteashop.comبه طور ناخود آگاه در ذهن آنها تداعی می شود. البته به جز .com و .co.uk اسامی دیگری نیز مانند، .net و .TV هم وجود دارند. اگر شما یک سازمان و یا یک شرکت غیر انتقایی هستید بهتر است که از .org استفاده کنید. اما .com و .co.uk بیشترین اسامی هستند که مردم به خاطر دارند.

هرگز یک نام شناخته شده را بایک domain متفاوت ترکیب نکنید( مانند Amazon. TV). قطعا مشتریان شرکت آمازون متوجه نخواهند شد که این نام و این محصولات متعلق به شرکت آمازون نیست.

اطمینان پیدا کنید که از نام انتخابی شما قبلا کسی استفاده نکرده باشد، و اگر اینگونه بود از شرکت طراح وب سایتتان بخواهید که آن نام را برای مدت زمان حداقل ۲ سال برای شما خریداری کند. برای اینکه موتورهای جستجوگر بزرگ Domain هایی را که برای یک سال خریداری شده اند به خوبی جست و جو نمی کنند و نام وب سایت شما را همراه با وب سایت های بی ارزش و بی محتوا نمایش می دهند.

۹- آیا برای شما اهمیت دارد که Domain name شما در بالای نتایج صفحات جست و جو باشد؟

چقدر برای شما اهمیت دارد که در هنگام جست و جوی یک نام به خصوص اسم سایت شما در بالای صفحه گوگل پدیدار شود؟آیا این کار ضروری است؟

برای بعضی از شما این کار ضروری است که در این صورت می بایست از یک متخصص حرفه ای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو استفاده کنید. استفاده از این تجارت(SEO) هزینه زیادی در بر خواهد داشت، بنابراین قبل از شروع به هر کاری باید اطمینان حاصل کنید که هزینه اولیه به شما بر می گردد.

اگر سایت شما جزو ۱۰ صفحه اول رتبه بندی شده در گوگل باشد در آمد سالیانه شما ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال افزایش پیدا خواهد کرد . بنا براین برای کسب این در آمد نیازمند ۳۰۰۰ دلار سرمایه گذاری در سال هستید. حتی اگر قصد دارید که ۲۹۰۰ دلار در سال سرمایه گذاری کنید، بهتر است که به راه دیگری فکر کنید .

مراقب شرکتهای کلاه برداری باشید که به شما وعده می دهند تا نام سایت شما در ۱۰ صفحه اول گوگل قرار دهند . شاید گوگل را بتوان فریب داد تا نام سایت شما جزو ۱۰ صفحه اول باشد اما با این کار قابلیتهای بسیار زیادی از سایت شما از بین خواهد رفت . حتی پس از مدتی ممکن است گوگل نام سایت شما را در ۱۰ صفحه آخر خود نیز نیاورد.

وجود بسیاری از شرکتهای کوچکتر، به ویژه در زمینه های رقابتی مانند گردشگری، باعث ایجاد ترافیک در صفحات گوگل می شود. لینکهای حمایت کننده که قیمت مناسبی هم دارند( این لینکها که در گوگل ،یاهو و غیره وجود دارند به عنوان صفحات Pay-Per-Click شناخته می شوند) ، ابزار مناسبی برای تبلیغ این سایتها هستند.?

بازاریابی آف لاین که افراد بیشتری را به سمت وب سایت شما می کشاند، به سادگی نوشتن آدرس یک وب سایت در پشت ماشین است. بهتر است که قبل از اقدام به هر کاری واقع بین باشید و راجع به هزینه جست و جو گرهاو استراتژیهای تبلیغاتی خوب فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. حتی اگر با استفاده از صفحات pay-per-click افراد بسیاری از سایت شما بازدید کردند، باز هم این مطلب را بررسی کنید که آیا سرمایه اولیه به شما باز گشته است؟ این امر نشان دهنده موفقیت شما در استفاده از جست و جو گر هاست.

۱۰- احتیاجات وب سایت شما در آینده چیست؟

هنگام راه اندازی یک وب سایت می بایست به چگونگی بسط و گسترش آن نیز فکر کنید. این تمام چیزی است که به آن نیاز دارید.ممکن است شما به یک وب سایت بروشور مانند احتیاج داشته باشید یا با استفاده از تجارت آف لاین محصولات خود را به فروش برسانید. اما باید بررسی کنید که کدامیک از این موارد به گسترش و پیشرفت سایت شما بیشترین کمک را خواهند کرد؟

شما شاید در ابتدا یک یا دو سفارش در هفته داشته باشید که با استفاده از یک سیستم رزرو ساده خودتان از عهده انجام آن بر آیید. اما اگر تعداد آنها به ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ عدد در هفته برسد، چه خواهید کرد؟پس برای اینکه مشتریهای خود را از دست ندهیداز ابتدای راه اندازی وب سایت نیازهای آینده آن را ارزیابی ، تجزیه و تحلیل و بررسی کنید و سایت خود را به روز نگه دارید.

مترجم: خانم نیوشا خلیلی

شرکت سنادیتاخدمات طراحی سایت (طراحی وب) و پورتال خود را، با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت (طراحی وب) یا پرتال در نظر می گیرد.
در طراحی و ایجاد الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت، طراحی سایتهای تمام داینامیک و پرتال، از نرم افزار پیشرفته HTML5 , وساختار کاملا بومی خود به عنوان سامانه مدیریت وب سایت و پورتال استفاده می نماید که متشکل از سامانه (ماژول) هایی است که کارفرما با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت یا پورتال، می تواند از آنها بهره مند گردد .

CSS چیست ؟

طراحی سایت ارزان طراحی سایت فلش بهینه سازی وب سایت بهینه ‌سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی اینترنتی طراحی سایت استاتیک مراحل طراحی سایت نکاتی کلیدی در مورد seo
طراحی پرتال(پورتال) طراحی سایت شخصی افزایش ترافیک سایت مراحل طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت داینامیک تبدیل استاتیک به داینامبک تفاوت وبلاگ با وب سایت چیست؟ وبلاگ چیست؟

طراحی انواع وب سایت های اینترنتی به صورت حرفه ای :

گروه سنادیتا در قالب مجموعه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت، علاوه بر طراحی وب سایت مشتریان خود بر مبنای…
طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی با رعایت استانداردهای سئو :

گروه سنادیتا در زمینه ارائه خدمات فروشگاه اینترنتی از تجارب بالایی برخوردار است.
طراحی سایت داینامیک به صورت اختصاصی و حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی با گرافیک بالا و سفارشی سازی
طراحی پرتال(پورتال)،سایت و وب سایت برای سازمان ها و شرکت ها

طراحی سایت

یکی از سرویس های سنادیتا طراحی و ساخت وب سایت می باشد. اما نکته مهم آن است که کلیه وب سایت هایی که در این مجموعه طراحی می شود داینامیک، با کدهای استاندارد و مطابق با الگوریتم های جدید گوگل بهینه سازی شده است و از این رو این سایت می توانند بعد از مدتی فعالیت دارای رتبه خوبی در موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو داشته باشند.

سئو و بهینه سازی سایت

امروزه سئو و بهینه سازی جزء مهمترین فاکتورها در طراحی سایت به شمار می آید. حتی برخی عقیده داریند بهترین روش برای بازاریابی سئو وب سایت می باشد زیرا شخص با یک جست و جو ساده می تواند محصول یا خدمت مورد نظر خود را پیدا کند اما سنادیتا با داشتن تجربه مناسب در امر سئو و بهینه سازی می تواند سایت ها را در موتورهای جستجو به رتبه های بالا برساند.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یکی دیگر از خدمات شرکت سنادیتا می باشد که در کنار طراحی حرفه ای سایت ، سئو و بهینه سازی سایت صورت می گیرد.این کار با پیاده سازی سیستم اس ام اس مارکتینگ، بالابردن بازدید و آنالیز آن صورت می گیرد که با این روش شرکت ها می توانند برای بالابردن فروش و یا سود وب سایت خود با سنادیتا همکاری داشته باشند.

برندسازی

در دنیای اینترنت و آنلاین ساختن و به شهرت رساندن یک برند بسیار بسیار آسان تر از برندسازی در دنیای آفلاین می باشد. امروزه مشتریان بسیار سخت گیر تر از قبل شده اند و دوست دارند از برندهای معروف خرید خود را انجام دهند از این رو برندسازی می تواند موفقیت های زیادی را برای شرکت به همراه داشته باشد برندسازی در سنادیتا برای شرکت ها و حتی افراد (بازیگر، خواننده ، اساتید و …) صورت می گیرد.
طراحی سایت نمایشگاهی طراحی سایت همایش
سایت خبری خبرگزاری و نشریات
سایت فروشگاه اینترنتی
برنامه نویسی نرم افزار وب
نرم افزار رزرو تور و هتل
بازاریابی اینترنتی
سابت خبری و خبرگزاری طراحی

مشاوره وب سایت
آنالیز متون و کلمات کلیدی سایت
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت استاتیک
طراحی سایت داینامیک
سایت های آماده
پشتیبانی سایت
فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت آماده ما

طراحی سایت
طراحی سایت شرکت
بهینه سازی سایت
سئو
طراحی قالب گرافیک سایت
آنالیز و گزارش آمار بازدید کنندگان
باشگاه مشتریان ، کلوب مصرف کنندگان ، هواداران

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!