ba145e

وردپرس :
وردپرس یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوای متن باز میباشد ، این سیستم که در ابتدا یک سیستم مدیریت وبلاگ ساده بود ، بعد ها به صورت یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوا در اختیار عموم قرار گرفت.
شما میتوانید وردپرس را به صورت رایگان نصب کرده و وبسایت خود را به وسیله آن راه اندازی نمایید
راه اندازی وبسایت با ورد پرس آسان بوده و شما میتوانید با چند کلیک وبسایت های خود را اعم از شرکتی ، فروشگاهی و غیره راه اندازی نمایید و در ادامه و آینده به توسعه آن بپردازید.

سی ام اس اختصاصی :
اگرچه سیستم های مدیریت محتوای آماده زیادی وجود دارند که نیازهای وبسایت را در حد اولیه و آماتور پوشش میدهند اما در صورتی که نیاز داشته باشید طراحی سایت حرفه ای با امکانات اختصاصی و خاص انجام دهید نیاز است که از سی ام اس های اختصاصی حرفه ای ، قدرتمند و استاندارد استفاده نمایید.

مزایای سی ام اس اختصاصی:
سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی  یا سی ام اس اختصاصی مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:
1 – طراحی امکانات جدیدی که در سایر سی ام اس ها وجود ندارد : همانطور که گفته شد در اکثر سی ام اس های آماده شما مجبورید امکانات سایت خود را از بین ماژول ها و امکانات از پیش تعریف شده انتخاب نمایید اما در سایت ساز های اختصاصی میتوانید یک امکان را از صفر و دقیقا همانطور که میخواهید کدنویسی کنید.
2 – استفاده بهینه از منابع سرور و هاست : یکی از مشکلات سی ام اس های آماده مانند وردپرس ، استفاده زیاد از منابع سرور ، RAM و CPU سرور میباشد ، این اتفاق به خصوص در زمانی رخ میدهد که تعداد پست ها و تگ های سایت شما زیاد باشد و یا اینکه تعداد بازدید سایت شما افزایش پیدا کرده باشد.
این مشکل در سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی کاملا برطرف میشود.
3 – امنیت فوق العاده : به دلیل اختصاصی نویسی و عدم استفاده از ماژول ها سی ام اس های آماده و متن باز ، سیستم های مدیریت محتوا یا سی ام اس های اختصاصی از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!