weqfweregfd34642

سال گذشته شرکای پلتفرم بازاریابی گوگل را منتشر کردند، یک برنامه جدید برای اطمینان از دسترسی به منابع مورد نیاز برای بازاریابی موثرتر و رشد کسب و کار شما با پلتفرم بازاریابی گوگل طراحی شد. چه بخواهید مهارتهای خانگی تان را ارتقا دهید و چه خدمت ارائه دهید، یک برنامه قوی ایجاد کرده اند که به شما این امکان را می دهد که با اطمینان تخصص مورد نیاز خود را پیدا کنید.

از امروز، شرکای پلتفرم بازاریابی گوگل در حال پذیرش برنامه ها در سطح جهانی هستند. آن ها نزدیک به 600 شریک دارند و در حال پذیرش برنامه های کاربردی برای شرکای جدید در اکثر بازارهای عمده جهان را هستند. اگر شما شریک آتی هستید، می توانید روند و سیاست های گواهینامه های محصول را بررسی کرده و یک برنامه ارسال کنید.

منابع قابل اعتماد

از پروژه های تکی تا مشارکت های بلند مدت، شرکای پلتفرم بازاریابی گوگل به شما کمک می کنند تا افراد مناسب را با تخصص های مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید. آژانس های تعاملی پیشرو، ادغام گرهای سیستم و تکنولوژی برتر، شرکت های داده و رسانه ها برای پشتیبانی از چندین بخش کسب و کار شما در دسترس هستند. و هر شریک دقیقا تحت گواهینامه گوگل مورد بررسی قرار گرفته است.

برنامه شریک شامل موارد زیر است:

افرادی مجازی که مجموعه ای از استعدادهای گسترده را در اختیار متخصصان پلتفرم بازاریابی پیشرفته گوگل می گذارند که از طریق اجرای موفقیت آمیز آزمایشات محصول به طور موفقیت آمیزی تخصص خود را به نمایش گذاشته اند.

شرکت های معتبر که خدمات مشاوره، آموزش، پیاده سازی، اجرا و پشتیبانی فنی را برای پلتفرم بازاریابی گوگل ارائه می دهند. این شرکتها نه تنها افراد دارای یک یا چند محصول را تأیید می کنند، بلکه دارای سطح بالایی از دانش، تجربه عملی و صنعتی و همچنین مراجع مشتری ستاره ای هستند.

همکاران فروش که علاوه بر شرکت خبره بودن متخصصان پلتفرم بازاریابی گوگل هستند. آنها علاوه بر فروش تکنولوژی از طرف ما، با گوگل برای ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی، همکاری می کنند.

گواهینامه های شریک پلتفرم بازاریابی گوگل با توجه به راه اندازی کمپین، استراتژی، اندازه گیری، بهینه سازی و عیب یابی محصولات زیر، صلاحیت های شرکت ها و افراد را ارزیابی می کنند: Display & Video 360، Search Ads 360، Google Analytics، Campaign Manager و Google Web Designer. علاوه بر این، گواهینامه های Data Studio، Tag Manager و Optimize برای شرکت هایی که حداقل یکی از گواهینامه های محصول اصلی که در بالا ذکر شده است را ارائه داده اند، پیشنهاد شده است.

همکاری کردن

به شرکای پلتفرم بازاریابی گوگل به عنوان راهی برای توسعه تیم بازاریابی گسترده خود که توسط گوگل پشتیبانی می شود، فکر کنید. برای شروع، شرکای موجود در منطقه که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند، جستجو کنید.

پست شده در: پلتفرم بازاریابی گوگل

weqfweregfd34642 1

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!