سیاست های کاری گوگل

مطالب یاد شده در این مقاله صرفا ترجمه وبلاگ گوگل می باشد و بطور دقیق مطالبی هستند که خود کمپانی گوگل به عنوان سیاست های کاری گوگل یاد کرده است.

شعار اصلی گوگل پیدا کردن مطالبتان در اولین سرچ و رسیدن به دقیقا مطلب مورد نظر متقاضیان است (اولین و مهمترین دلیلی که ما به وب مستران توصیه میکنیم که برای مخاطب مطلب قرار بدهند نه برای موتور های جستجو)

دسترسی سریع به اطلاعات

گوگل سخت تلاش میکند اطلاعات موجود به جز موارد محدودی مانند هرزنامه، بدافزار، الزامات قانونی و جلوگیری از سرقت هویت را انتشار بدهد.

 نمایش نتایج صحیح و دقیق به کاربر

برای گوگل رضایت کاربر از همه چی مهمتره.رضایت کاربر خودش.نه رضایت کاربران سایت شما.هر قانونی میذاره در همین راستاست.هر قانونی برای وب مسترها گذاشته در همین راستاست.گوگل اصلا دوست نداره سایت بی ربط یا صفحه ای که محتواش و عنوانش، چیزی نیست که کاربر جستجو کننده دنبالش بوده، در صدر نتایج جستجو، نشون بده.

گوگل به خاطر همین سیاست، لازم باشه سایتی که تخلف کرده(خودش برای خودش لینک بیلدینگ کرده) ، در صدر نتایج میاره یا سایتی که برند خیلی قوی ای هست رو ممکنه پنالتی کنه.که البته این حالت دوم، به ندرت پیش میاد.چون همیشه، برند قوی، ارتباط مستقیم با نتایج دلخواه کاربرا داره.

بعضیا به اشتباه تصور میکنن، گوگل عین پلیس، مسئول مبارزه با کسانی هست که قانوناشو زیر پا میذارن.انگار گوگل منتظر نشسته ببینه کی تخلف میکنه، گوشش رو بگیره بپیچونه! نه دوستان همچین خبری نیست.برای نمایش نتایج درست و دقیق به کاربر، لازم باشه سایتی و صفحه ای رو عقب یا جلو میبره.مهم نیست اون سایت ها چقدر هزینه کردن و چقدر اصولی کار کردن.مهم نمایش نتیجه درست به کاربر هست.بخاطر همین هست که بعضیا میگن چرا فلان سایت کلی لینک خریده ولی بالاست و ناراحتن از این موضوع.که حالا همین موضوع رو تو آموزش پیشرفته لینک سازی بازش کردیم.

اگر همه تغییرات گوگل رو بررسی بکنید، متوجه میشید که همش در راستای افزایش رضایت کاربر هست.مثل AMP و تغییرات الگوریتمی.

 امنیت کاربر

امنیت کاربر هم زیرمجموعه ای از رضایت کاربر هست.به خاطر همین گوگل، برای بستر های امن، ارزش بیشتری قائل هست.بخشی از تغییرات و توسعه های گوگل هم مرتبط با همین سیاست هست.

 مخفی سازی الگوریتم ها و کلی گویی

گوگل، برای اینکه سخت کنه دور خوردنش رو، یعنی سخت کنه که شما بتونید متوجه بشید چطور، دورش بزنید، فقط کلی گویی میکنه.توی پست قوانین نانوشته گوگل هم در این باره صحبت کرده بودیم.

به همین دلیل، اتکای صد درصدی به راهنما و مستندات گوگل برای افزایش رتبه که همه اونها هم صرفا در سطح On-Page و محتواست (نه Off-Page)، چه در سئوی کلاه سفید چه کلاه خاکستری، کار صحیحی نیست.

نکته: الان که متن رو نوشتم، میبینم خیلی جزئیات رو جا انداختم که تو ویدئو گفته بودم.بازم میگم، کلا سعی کنید ویدئو رو ببینید به جای خوندن پست.از متن پست ، فقط ارجاع ها و لینک هاش رو استفاده کنید چون توی ویدئو طبیعتا نمیشه لینک و ارجاع داد.

آنالیز رفتاری گوگل

سیاست های گوگل

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/seoworki/public_html/wp-includes/functions.php on line 4344

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/seoworki/public_html/wp-content/plugins/really-simple-ssl/class-mixed-content-fixer.php on line 111