images

چگونه می توانیم یک سئو کار خوب و متخصص شویم :

برای تبدیل شدن به کارشناس سئو اولین کاری که باید بکنید این است که تمامی مقالات منتشر شده در سایت های آموزش سئو فارسی و انگلیسی را مطالعه کنید ، سعی کنید از یک سئو کار با تجربه برای گرفتن مشاوره استفاده کنید ، سئو کار بسیار سخت و حساسی هست و از روی احساس و شانسی نباید کاری انجام داد چون عواقب بدی برای وب سایت خواهد داشت

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یک جادوی سیاه نیست. اگر شما یک موفقیت درازمدت را می‌خواهید. هیج جادو و ترفند سریعی برای سئو وجود ندارد که فوراً شما را در رنکینگ‌های بالای نتایج جستجوی Google قرار دهد. به نقل از سخنان مایل اوهایی «موفقیت و حفظ رنکینگ در بلند مدت وابسته به آن است که از سئوی بد دوری کنیم و انجام سئوی خوب را ادامه دهیم».

کاملاً روشن است که با این کلیپ مایل سئوکارهایی را مخاطب قرار داده است که تیمی متشکل از توسعه دهنده‌های وب، بازاریابان و کپی رایترها را ندارند. به این معنی که سئو به بررسی‌های دقیق پیشنهادهای داده شده، و سپردن کار برای آن‌ها منتهی خواهد شد. 

یک سئوکار به وبسایت شما کمک می‌کند بهترین غذای خود را جلوی مهمان بگذارید تا وبسایت شما در جایی شایسته قرار بگیرید. جایی که مشتری‌های نامتمایل و تشنه اطلاعات برای پاسخ به نیازشان به تیتر شما کلیک بزنند.

اگر گام دوم سئو را انجام ندهید، میهمان نوازی شما ناقص است. 

گام دوم چیست؟

عزیزان و سئوکاران 

تحلیل آمار جستوهای منتهی شده به وب سایت‌تان مهم‌ترین کاری است که باید در برنامه روزانه و ماهانه شما باشد. یعنی چی؟

شما روزی 1000 تا وروردی از گوگل داشته باشید،اگر نتوانید این بازدیدها را به پول تبدیل کنید، عملا هیچ کاری انجام نداده اید. اگر هدف شما از سئو پول درآوردن و کسب درآمد است، سئو در ادبیات شما چنین است: سئو یعنی ساختن پیج های پر بازیدید. 

اگر ندانید رفتار جستجو کننده ها با پیج شما چگونه است! یا ندانید که بازدیدکننده ها چگونه شما را پیدا می کنند!قطعا نمی توانید آن پیج را بهینه کنید! پس باید از ابزارهای کلیدی مثل گوگل وب مستر، MOZ ،Ahrefs استفاده کنید. حال نحوه استفاده از این ابزارهای داستان دیگری دارد، که در پیج های دیگر توضیح داده ایم. 

سئوکاران حرفه ای برای بهبود تمام رویدادهای پیشین جستجوگرها، از تحلیل نتایج جستجو شروع می‌کنند. یک سئوکار خوب بهترین کارها را برای یه سایت گوگل پسند پیشنهاد می‌کند. یک سِوکار بد می‌تواند کارهای نادرستی روی وبسایت شما انجام دهد که گوگل وبسایت شما را جریمه می‌کند.

کارهای خوب سئو، از نوشتن تیترهای روشن و توصیفی برای صفحات وبلاگ شروع شده تا اضافه کردن زبان برای سایت‌های جهانی چند زبان ادامه می‌یابد. همچنین آن‌ها تضمین می‌کنند افرادی که بازدید می‌کنند خصوصاً آن‌هایی که از جستجوها می‌آیند تجربه خوبی داشته باشند.

ویژگی های یک سئو کار حرفه ای و خوب:
1-بسیار دقیق به بررسی کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا می پردازد
2-به شما قول یک ماهه  آمدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون فرایند بالا آوردن سایت در گوگل یک فرایند زمان بر است.اگر چنین قولی داد سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد
3-بر تمامی ابزار های سئو تسلط دارد و برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد.
4-بسیار به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به خوبی می داند و برروی سایت شما پیاده می کند.
5-برای سایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه سایت را رصد میکند.
6-با اینکه اکثر سئوکارها،کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند؛اما یک سئوکار خوب باید بر نوشتن محتوای سئو بیس مسلط باشد.و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای سایت شما را بررسی و ادیت کند.

7-سئوکار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که رفتار کاربران را بررسی میکند تسلط دارند چون صرفا هدایت کاربر به سایت مهم نیست و این کاربران باید به مشتری تبدیل شوند و از خدمات سایت شما استفاده کنند و این میسر نیس مگر با بررسی رفتار آنها در ورودشان به سایت با استفاده از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس(google analytics) .
8-تمام کارهای سئو بیس سایت شما را انجام می دهد و هیچ ایرادی در سایت شما از نظر سئو بیس بودن باقی نمی ماند.ویژگی های مانند داشتن هدینگ(h1,h2,h3,…)،تایتل و دیسکریپشن(title & description)،متن جایگزین برای تصاویر(alt)،تایتل برای لینک(link title)و ویژگی های دیگه ای مثل بهینه بودن سرعت سایت،کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس(minify css&js) و…
9-یک سئوکار خوب شما را برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به خوبی راهنمایی می کند مثلا استفاده از رپورتاژ،بک لینک کار کردن روی شبکه های اجتماعی(social media) مانند فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارند.
10-سئوکار حرفه ای باید باعث شود ترافیک سایت شما بالا رود و کاربران و در انتها مشتریان زیادی برای خدمات یا محصولات شما فراهم بشوند
این 10 ویژگی ویژگی های مهم یک سئوکار خوب و حرفه ای و متخصص است. ویژگی های زیاد دیگر نیز وجود دارند که برای مشاوره با مشاوران سئو شرکت سیروتا می توانید با ما تماس بگیرید

download 1

سئوکار خوب و حرفه ای چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد سئو کار به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از این عوامل همان ویژگی هایی است که برای شما در بالا توضیح داده شد.یکی دیگر از عوامل میزان تجربه کاری و نمونه کارهای موفق است ومیزان تعهد کاری کارشناس سئو می باشد.و یکی دیگر از مهم ترین عوامل پرزنت خود فرد سئو کار می باشد.این عامل فقط مختص کارشناسان سئو نیست و در تمام زمینه های کاری یک عامل مهم برای مشخص شدن میزان دستمزد سئوکار است.اینکه کارشناس به چه اندازه بتواند خودش را خوب معرفی کند و چه تعداد مشتری راضی برای خود نگه دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!