+(98) 919 981 3605 info@seowork.ir Iran, Guilan, Rasht

سئو چیست و چگونه برای کسب و کارهای کوچک کار می کند

سئو چیست و چگونه برای کسب و کارهای کوچک کار می کندReviewed by خدمات سئو سیروتا - مهندس مهدی مژدهی on Jun 5Rating:

آیا می خواهید بدانید سئو چیست و چگونه کار می کند؟ ما این راهنمای ساده سئو را برای شما ساخته ایم.

یکی از بزرگترین سوالاتی که مشتریان مان در بازار روزمره از ما میپرسند این است؟ سئو چیست و چگونه کار می کند؟ برای کسب و کارهایی که فقط شروع به ایجاد وبسایت خود کرده یا از طریق طراحی مجدد وب سایت، بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها می توانند کمی تهدید کننده باشند.

اما این به همین سادگی نیست.

حتی اگر شما یک متخصص با تجربه در خانه خود را ندارید، هنوز می توانید برخی از تغییرات مثبت را شروع کنید که به شما بهینه سازی موتور جستجوگر شما را بهبود می بخشد. با کمی اطلاعات سئو در زیر کمربند خود، شما می توانید در راه خود را برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوگر نام تجاری خود را در هیچ زمان.

در زیر، ما پاسخی به سوال میلیون دلاری ارائه خواهیم داد جستجوگرها چیست و چگونه کار می کنند ؟ما همچنین برخی از اصول جستجوگرها را پوشش خواهیم داد تا بتوانید بهتر بدانید که چگونه کار شما را تحت تاثیر قرار می دهد و آنچه شما باید انجام دهید تا در شکل خوب قرار گیرد.

اگر شما در اینجا هستید، احتمالا تنمیدانید سئو چیست و چگونه کار می کند . بیایید کاوش عمیق تری انجام دهیم

سئو چیست و چگونه کار می کند

سئو یک مخفف است که برای بهینه سازی موتور جستجو است، که روند بهینه سازی وب سایت شما برای دریافت ترافیک آلی یا غیر پرداخت شده از صفحه نتایج موتور جستجوگر است. به عبارت دیگر، SEO شامل تغییرات خاصی در طراحی وب سایت و محتوای شما می شود که باعث می شود سایت شما جذاب تر از یک موتور جستجو باشد. شما این کار را در امیدوارانه انجام می دهید که موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان نتیجه ای برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش می دهد.

اگرچه بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند بسیار پیچیده باشد، زیرا در مورد همه عوامل مختلفی که رتبه بندی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، فرایند اساسی برای درک آن بسیار دشوار نیست.موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. این به این معنی است که نتایج را در صفحات موتور جستجو که نه تنها با کیفیت بالا هستند، بلکه مرتبط با آنچه جستجوگر جستجو می کند، ارائه می دهد.

به منظور انجام این کار، موتورهای جستجو اسکن و یا خزیدن وب سایت های مختلف برای درک بهتر آنچه در مورد سایت وجود دارد. این به آنها کمک میکند تا نتایج مربوطه را برای کسانی که به دنبال موضوعات خاص یا کلمات کلیدی هستند، ارائه دهیم. به همین ترتیب، موتورهای جستجو سایت را اسکن می کند تا تعیین کند که چگونه می توان آن را به سادگی مرور و خواندن، سایت های کاربر پسند با رتبه بندی بالاتر در صفحه نتایج جستجو موتور جستجو کرد.

SEO این فرایند است که سازمانها از طریق آن برای اطمینان از اینکه سایتشان در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوطه بالا میرود، کمک میکند. به عنوان مثال، اجازه دهید می گویند که شما یک مقاله در مورد چگونگی ساخت یک birdhouse. برای دریافت محتوای خود در مقابل افرادی که حق انتخاب دارند، می خواهید سعی کنید که این پست وبلاگ را بهینه سازی کنید تا آن را به عنوان یک نتیجه عالی برای هر کسی که به دنبال عبارت «ساختن یک آپارتمانی» بگردد نمایش دهد.

مزایای بسیاری از SEO برای کسب و کار شما وجود دارد. با بهبود سئو شما، می توانید برای افزایش دید خود در موتورهای جستجو کار کنید. این به شما کمک می کند که مشتریان بالقوه بیشتری را به دست آورید. با ایجاد مطالب جذاب و موثر بیشتر در زمینه جستجوگرها، می توانید شانس خود را برای ترافیک آگاه تر هدفمند افزایش دهید.

عوامل موثر بر جستجوگرها

اکنون که می دانید  چه سئو چیست و چگونه کار می کند ، اجازه دهید نگاهی به برخی از عوامل که می تواند رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجوگر خود را تحت تاثیر قرار دهد. گوگل موتور جستجوی موتورولا هرگز الگوریتم دقیقی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند، ارائه نخواهد داد. با این حال، ما درک خوبی از برخی از عوامل که بر رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) تاثیر می گذارد. این عوامل شامل هر دو فاکتور در صفحه و خارج از صفحه است که ما در زیر آن را مورد بحث قرار خواهیم داد.

بازاریابی محتوا

قبل از اینکه ما به برخی از عوامل در جستجوگرها در و خارج از صفحه سجاف بپردازیم، در مورد محتوا صحبت کنید. محتوا در هر دو جذب موتورهای جستجو موثر است و به سازمان شما کمک می کند با بازدیدکنندگان سایت ارتباط برقرار کند.

کیفیت بیشتر، قطعات محتوا مربوطه که در سایت شما دارید، موتورهای جستجوگر بیشتر احتمال دارد رتبه صفحات شما را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بالاتر ببرند. به طور مشابه، محتوا جذاب و موثرتر شما در سایت شما، بیشتر احتمال دارد که بازدیدکنندگان شما به صرف وقت کافی در وب سایت شما و شاید حتی خریداری کنند.

محرمانه برای ایجاد محتوا که برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان سایت شخصی شما بهینه شده است، ایجاد انواع مختلفی از محتویات محتوا است که به خوبی نوشته شده است و در موضوعاتی که بیشتر مربوط به مخاطبان شما است. در اینجا فقط چند نوع از محتوا وجود دارد که میتوانید برای کمک به بهبود ارائه مطالب خود و در نتیجه رتبه بندی موتورهای جستجوی خود تمرکز کنید:

  • پست های وبلاگ و مقالات
  • محتوای رسانه های اجتماعی
  • کتاب الکترونیکی و روزنامه ها
  • راهنمای نحوه ی راهنمایی و آموزش
  • فیلم ها و ضبط های صوتی
  • Infographics یا دیگر محتوای بصری

یکی دیگر از اهمیتی که هنگام ایجاد محتوا برای سایت شما در نظر گرفته شده است، کلمات کلیدی و عبارات سئو است. این کلمات و عبارات مرتبط هستند که ممکن است یک کاربر موتور جستجوگر هنگام جستجو برای پاسخ به سوالات یا محصولات و خدمات مربوطه آنها را تایپ کند. هنگامی که محتوای اطراف این کلمات کلیدی و عبارات را ایجاد می کنید، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر برای این کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش می دهید.

با این حال، عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما تأثیر بگذارد، و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجوی شما، محتوای تازه شما است. طراوت تازه اساسا به چگونگی ارسال محتوای جدید خود به سایت شما اشاره دارد. با این حال، ایجاد محتوای جدید با نام تجاری تنها راه نگهداری محتوای شما تازه نیست. شما همچنین می توانید مطالب خود را با به روز رسانی پست ها، بازنویسی آنها برای موثر بودن آنها یا اضافه کردن اطلاعات و آمار جدید در طول زمان، فریاد بزنید.

اگرچه محتوا، زمان و منابع را ایجاد می کند، در پایان، بیشتر خواهد شد. موتورهای جستجو محتوا محتوا و مصرف کنندگان به محتوای با کیفیت نیاز دارند تا درک ارزش هایی که سازمان شما می تواند ارائه دهد. با ایجاد چند پست وبلاگ، شروع به کار کنید و برای ایجاد یک مطلب در رسانه های اجتماعی کار کنید. هنگامی که شما یک گروه از طرفداران و پیروان وفادار داشته باشید، سازمان شما می تواند برای ایجاد انواع رسانه های مختلف برای جذب و جذب رهبران جدید کار کند.

سئو بر روی صفحه

عوامل جستجو بر روی صفحه آن عناصر هستند که در وب سایت شما اتفاق می افتد. این ها چیزهایی هستند که شما کنترل کامل دارید، به این معنی که شما می توانید برای بهبود این عوامل در طول زمان با پیروی از بهترین شیوه های جستجوگرها کار کنید. این فراتر از بازاریابی محتوا خود به سطوح عمیق تر وب سایت HTML شما می انجامد.

منبع: lyfe