ef8bd3de49a270d49d40baf602fbfad5 L

سئو و لینک سازی

در این صفحه به بررسی مطالب با سر فصل سئو لینک یا همان لینک سازی می پردازیم. لینک بیلدینگ یکی فرایندهای همیشگی یک سایت سئو شده موفق است. ایجاد شبکه لینک مناسب داخلی و خارجی با انکر تکست های مناسب می توانید تاثیر بسیار مثبتی در سئوی سایت داشته باشد. لینک سازی و ساخت بک لینک یکی از چالش برانگیزترین قسمت های سئو است که با صحیح و خطاهای بسیاری سر و کار دارد.

روش‌های بک لینک سازی در سال‌های گذشته دچار تحولات زیادی شده اند. از جمله روش‌های منسوخ شده می توان به مزرعه لینک ها و تبادل لینک اشاره کرد.

امروزه منظور از لینک سازی، کسب بک لینک از محتواهاییست که با کیفیت بوده و از روش‌های اسپم برای فریب موتورهای جستجو استفاده نشده باشد. هنوز لینک سازی (یا کسب بک لینک) یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش رتبه صفحات سایت در موتورهای جستجوست.

با این حال هنوز بسیاری از برندها برای انتخاب روش‌های بک لینک سازی دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که چه استراتژی را دنبال کنند.

چرا بک لینک سازی دشوار است؟

یک دهه قبل بک لینک سازی کار نسبتاً آسانی بود. تنها کافی بود که مقداری پول در شرکت های مزرعه لینک خرج می کردید. یا اینکه چندین وب سایت متعلق به خود ایجاد کرده و آن‌ها را به هم لینک می دادید. تنها چند ساعت کار یا مقداری پول منجر به نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل میشد.

اگر لینک سازی آسان باشد هر کسی قادر به انجام آن بوده و همه نیز به آن عادت می کنند. اما امروزه بک لینک سازی کار دشواریست. اما با استفاده از ابزارهای صحیح و داشتن مهارت کافی می‌توانید از جمله معدود افرادی باشید که از پتانسیل بک لینک سازی بهره می برید.

ef8bd3de49a270d49d40baf602fbfad5 L

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *