Screenshot 3 4

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق، انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت تأثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت برای موتورهای جستجو را سئو میگویند. مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن میباشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ها همسو شده است.

اهمیت سئو سایت در چیست؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل پیدا میکنند، از این رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر اهمیت سئو سایت را دوچندان خواهد کرد. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.

6

فوائد سئو سایت :

  1.  افزایش فضای رقباتی نسبت به همکاران خود در اینترنت
  2.  تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  3.  بالاتر بودن در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به سایت های دیگر در گوگل
  4.  افزایش بازدید ورودی به سایت
  5.  افزایش اطمینان بیشتر به کاربران در بالاتر بودن جستجو در گوگل
  6.  افزایش کسب و کار و فروش اینترنتی
  7.  کاهش هزینه های تبلیغات جانبی
  8.  استفاده بهینه از زمان و فرصت برای تبلیغ با ماندگاری بالاتر

سئو سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو:

علاوه بر زیبایی و کاربر پسندی سایت، مقوله سئو برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد. کسی که از طریق سرچ گوگل وارد سایت شما می‌شود، در مقایسه با کسی که برای بازاریابی به سراغ او رفته‌ اید، هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

سئو سایت فرآيند ساده ‌اي نيست که به راحتي پياده ‌سازي شود. این کار نيازمند دانش به روز، علم پيش زمينه ‌اي و صبر دارد. برای این که سایت یک کسب و کار در بازار رقابتی امروزی در صدر باشد، نیاز به سئو موفق و مستمر دارد.

سئو باید منطبق با استانداردهای گوگل باشد:

طراحی وب سایت طبق استانداردهای گوگل، فاکتوری مهم برای بالا بردن رتبه و افزایش ترافیک سایت به حساب می آید. گوگل پراستفاده ترین موتور جستجو در دنیا است.

زمانی که یک سایت با آخرین تکنولوژی و بر اساس استانداردهای سئو طراحی شود، بدون شک در رتبه‌ بالای سرچ قرار می گیرد. از دید موتورهای جستجو این سایت معتبر به حساب می آید و کاربران را به آن هدایت می کند.

چرا سئو روز به روز مهم‌تر می‌شود؟

چون روز به روز به تعداد کاربرانی که نیازهای خود را در گوگل سرچ می‌کنند، اضافه می‌شود. این یعنی گوگل می‌داند چه می‌کند و توانسته است کاربر را خوب بشناسد و نیازش را پاسخ دهد. سئو چیزی فراتر از مسائل تکنیکی است. سئو فرصتی است برای وب سایت شما که خودش را به بهترین شکل به گوگل نشان دهد. هر چقدر قدرتمندانه‌تر عمل کنید، موفق‌تر خواهید بود و کاربران بیشتری را می‌توانید جذب کنید، مشتریانی بیش از آنچه تصور می‌کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!