how to learn seo

پیج رنگ در سئو سایت


سئو و بازاریابی محتوا

سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. تولید محتوا بسیار با سئو نیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند.

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمام تکنیک های سئو را رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند.

بازاریابی محتوا و به طبع تولید محتوا از راه های بسیاری قابل انجام است. شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست دارای سه ویژگی باشد. جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است. در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است.

seoyab.com seo content
تولید محتوا

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *