images 5

سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدای از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر ، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.
تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است.

  • سئو (search-engine-optimization(SEO روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
  • سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
  • به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
  • سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

اهمیت سئو در کسب و کارهای اینترنتی

امروزه با گسترش اطلاعات و ارتباطات اینترنتی کسب و کارهای مجازی نیز با پیشرفت زیاد و همگانی شده اند. افراد زیادی با استفاده از اینترنت به خرید و انجام سفارش های خود می پردازند. بنابراین اگر کمی عمیق تر شویم می توانیم پی ببریم سایتی که دارای بازدید بیشتر است دارای درآمد بیشتری نیز می باشد. برای بدست آوردن سایت پربازدید باید سئو سایت خود را بهبود بخشید تا در نتیجه های بدست آمده در موتورهای جستجو رتبه بهتری را کسب کند.

مزایای سئو سایت:

  • کیفیت ترافیک

شما می توانید همه بازدید کنندگان در جهان را به خود جلب کنید ، اما باید مطالب باکیفیت و درست را ارائه دهید. برای مثال اگر منبع رایانه های اپل باشید و کاربرانی که به سایت شما می آیند در نتیجه سرچ   “قیمت روز سیب در بازار” آمده باشند ، این یک ترافیک با کیفیت نیست چون درواقع شما باید بازدیدکنندگان را به کالاهایی که واقعا ارائه می دهید علاقه مند کنید.

  • مقدار ترافیک

هنگامی که افراد صحیحی را از روی  صفحات نتایج موتور جستجو جلب کردید ، ترافیک بیشتری نصیب سایتتان می شود و این  بهتر است.

  • نتایج ارگانیک

تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از سایت ها را تشکیل می دهند. ترافیک ارگانیک هرگونه ترافیکی است که به تبلیغات و مطالب غیر مرتبط برخورد ندارد.

images 48

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!