سئو داخلی سایت چیست؟
نکات قابل توجه در تولید محتوا:
- ایجاد محتوا مرتبط با موضوع فعالیت سایت و کسب و کارتان
- استفاده از لیست اعداد و لیست نقطه گذاری شده (bullet point)
- استفاده از حالتهای متنی برجسته (Bold) مورب (italic) و..
- استفاده از کلمه مترادف نسبت به کلمه کلیدی در متن صفحه
هر صفحه دارای یک هدف و موضوع مشخص است که با استفاده از کلمات کلیدی می توانیم محتوا و موضوع صفحه را به موتورهای جستجو انتقال دهیم. بنابراین کلمات کلیدی باید با موضوع سایت مرتبط باشد و در محتوای هر صفحه نیز وجود داشته باشد. برای کشف کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود میتوانید از سرویس Google Keyword Planner کمک بگیرید و همچنین به ترندها و موضوعات پرطرفدار پیرامون حوزه فعالیت خود توجه داشته باشید.
تگ هدینگ Header tags
تگ هدینگ که به صورت تگ H نیز نامبرده می شود به عنوان تعیین کننده سرفصلها و سرتیترها در یک مقاله یا صفحه سایت بکار میرود. این تگ به صورت h1 تا h6 قرار دارد که وزن H1 بسیار بیشتر و مهمتر نسبت به H6 است. توجه کنید که از H1 باید تنها یکبار در یک صفحه استفاده شود و میتوانید از دیگر وزنها (h2,h3,h4,h5,h6 ) با توجه به تورفتگی متن بیش از یکبار استفاده کنید.
- قراردادن عنوان مقاله به صورت H1
- استفاده از H2 , H3 …
- قراردادن کلمه کلیدی در هدینگها
- قرار دادن مترادف کلمه کلیدی در هدینگها
شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید