NASIRI

سئو داخلی سایت چیست؟

نکات قابل توجه در تولید محتوا:

  • ایجاد محتوا مرتبط با موضوع فعالیت سایت و کسب و کارتان
  • استفاده از لیست اعداد و لیست نقطه گذاری شده (bullet point)
  • استفاده از حالت‌های متنی برجسته (Bold) مورب (italic) و..
  • استفاده از کلمه مترادف نسبت به کلمه کلیدی در متن صفحه

هر صفحه دارای یک هدف و موضوع مشخص است که با استفاده از کلمات کلیدی می توانیم محتوا و موضوع صفحه را به موتورهای جستجو انتقال دهیم. بنابراین کلمات کلیدی باید با موضوع سایت مرتبط باشد و در محتوای هر صفحه نیز وجود داشته باشد. برای کشف کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود می‌توانید از سرویس Google Keyword Planner کمک بگیرید و همچنین به ترندها و موضوعات پرطرفدار پیرامون حوزه فعالیت خود توجه داشته باشید.

تگ هدینگ Header tags

تگ هدینگ که به صورت تگ H نیز نامبرده می شود به عنوان تعیین کننده سرفصل‌ها و سرتیتر‌ها در یک مقاله یا صفحه سایت بکار می‌رود. این تگ به صورت h1 تا h6 قرار دارد که وزن H1 بسیار بیشتر و مهم‌تر نسبت به H6 است. توجه کنید که از H1 باید تنها یکبار در یک صفحه استفاده شود و می‌توانید از دیگر وزن‌ها (h2,h3,h4,h5,h6 ) با توجه به تورفتگی متن بیش از یکبار استفاده کنید.

نکات قابل توجه در این قسمت :

  • قراردادن عنوان مقاله به صورت H1
  • استفاده از H2 , H3 …
  • قراردادن کلمه کلیدی در هدینگ‌ها
  • قرار دادن مترادف کلمه کلیدی در هدینگ‌ها
  • SEO2 1024x696
    خدمات سئو سیروتا

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *