images 66 1

SEO محلی (سئو محلی):

اگر یک کسب و کار محلی دارید مانند یک دفتر دندانپزشکی، رستوران یا شغلی که افراد مرتبا به دفتر شما مراجعه می کنند، مهم است که به مراجعین اجازه دهید کسب و کار شما را به صورت آنلاین هم مشاهده کنند. حتی اگر شما به طور فعال بازدید کنندگان را در دفتر خود مشاهده می کنید و ظاهرا نیازی به ارتباط آنلاین نیست، اما باید بدانید روند بهینه سازی حضور آنلاین در کسب و کار شما برای یک مکان جغرافیایی به نام Local SEO به بهبود کسب و کار شما کمک می کند.

تاثیر سئوی محلی روی کسب و کار شما :

1-ارائه اطلاعات کسب و کار شما به مشتریان

سئوی محلی به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا دقیقا بدانند با چه کسب و کاری در تماس هستند. آنها به سادگی می‌توانند در چند دقیقه درباره‌ مواردی چون WiFi رایگان در محل، پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات به دست آورند. شاید این موارد به نظر شما پیش‌و‌پا افتاده باشد، ولی نشان می‌دهد که برای برخی از مشتریان خیلی مهم است.

2- کمک به یافتن تا کسب و کار شما

بسیاری از جستجوهای اینترنتی توسط افرادی انجام می‌شود که به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود هستند و اگر بهینه‌سازی محلی به درستی انجام شود، در نتیجه در همان لحظه‌ اول می‌توانند کسب و کار شما را در صفحه جستجو پیدا کنند و به احتمال زیاد خیلی زود به شما سر بزنند.

3- کمک به کسب و کارشما حتی بدون وب سایت

وب‌سایت ابزاری بسیار خوب برای ترویج و تبلیغ یک کسب و کار است، اما اگر سایت هم نداشته باشید، به کمک سئوی محلی مخاطبان می‌توانند جزئیاتی از کسب و کار شما مانند آدرس و شماره تلفن را به دست آورند. این کار کمک می‌کند تا افراد زیادی از حضور شما باخبر شوند و تعدادی از آنها بعد از دیدن اطلاعات با شما تماس بگیرند یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

4- سرنخ‌های باکیفیت و نرخ تبدیل بالا

مردم زمانی اقدام به جستجو می‌کنند که به چیزی نیاز داشته باشند. وقتی کسب و کار ارائه‌دهنده راهکار موردنیاز خود را پیدا کنند، به صورت خودکار تبدیل به مشتری شما می‌شوند. بنابراین اکثر این سرنخ‌هایی که از سئوی محلی می‌آیند واقعی هستند و نرخ تبدیل شما را بالا می‌برد.

5- اعتمادسازی در بین مخاطبان

هر چه اطلاعات بیشتری از شما در اینترنت وجود داشته باشد، مردم بیشتر به کسب و کارتان اطمینان می‌کنند. به محض اینکه پایه‌های این اعتماد شکل بگیرد، می‌توانید روابط سودمندی با مشتریان خود داشته باشید.

download 53

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!