سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به افراد کمک می کند تا محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و سایر موتور های جستجو به راحتی بیابند. سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. امروزه خدمات سئو از مهم ترین بخش های بازاریابی آنلاین به ویژه برای کسب و کارهای کوچک هستند.

سئوکار یا وبمستری که وظیفه سئو را برعهده گرفته باید مثل انتی ویروس ها آپدیت باشد و هر لحظه الگوریتم ها و فاکتورهای جدید گوگل را شناسایی و به وبسایت اعمال کند و یا فاکتور های جدید آینده را در سئو و بهینه سازی سایت پیش بینی و بکار ببرد .
پس سئو کار وظیفه ی بروزرسانی سایت بر اساس الگوریتم های جدید گوگل دارد و هم چنین رعایت اصول سئو را برعهده دارد .

دانش و مهارت هایی که یک سئو کار باید بداند

لازم به ذکر است؛ امروزه می توان گفت سئو یک هنر است و متخصص سئو یک هنرمند! چرا که موتورهای جستجو به طور مداوم درحال تغییر الگوریتم های جستجوی خود برای بهتر کردن نتایج جستجو هستند و علاوه بر دانش کافی در این زمینه باید هنرمندی خویش را هم به چالش بکشد.

معرفی پیش نیازهای یک کارشناس سئو وب سایت:

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو وب سایت لازم است تا فرد پیش نیازهای زیر را داشته باشد:

تجربه های اثبات شده ی SEO
تجربه های ثبات شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ.
درک جامع از بازاریابی عملکردی، تبدیل و کسب مشتری آنلاین
تجربه عمیق در مورد کار با ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت (به عنوان مثال، Google Analytics، NetInsight، Omniture، WebTrends)
تجربه کار با ابزارهای مدیریت پیشنهاد به عنوان مثال، معادلات کلیک، مارین،  Kenshoo، Search Ignite
تجربه کار با A / B و آزمایش های چند متغیره
دانش کاری در مورد HTML و CSS، محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت
شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو
به روز بودن با آخرین روند و بهترین شیوه ها در SEO و SEM
داشتن مدرک لیسانس یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط

سئوکار حرفه ایSEOبک لینکبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوتولید محتواسئوسئوکار حرفه ایوب سایتوبلاگوظایف سئوکار

سئوکارسئوکار میانهسئوکارحرفه ایسئوکارحرفه ای سیروتا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!