برای سپردن کار سئوی سایتتان به یک شخص یا شرکت اول باید از مهارت و تخصص آن اطمینان داشته باشید.سئوکار غیرمتخصص دارای ویژگی و خصوصیاتی است که تفاوت آن را با یک سئوکار حرفه ای و متخصص نشان میدهد. در اینجا چند ویژگی مهم سئوکار غیرمتخصص را برایتان بازگو کردیم.

ویژگیهای مهم در تشخیص سئوکار غیر حرفه ای:

۱- تضمین رتبه اول گوگل

اگر متخصص سئو شما ادعا میکند که در زمان کوتاهی شما را به رتبه اول نتایج گوگل میرساند به او اعتماد نکنید. هیچ راهی برای معرفی سریع سایت شما به گوگل و یا همکاری مستقیم یک متخصص سئو با گوگل نیست.

تنها راه معرفی سایت شما به گوگل از طریق افزودن مستقیم لینک سایت شما یا معرفی نقشه سایت به گوگل است که برای انجام آن نیازی به متخصص سئو یا سئو کار ندارید.

۲-عدم اطلاع دقیق از جریان فعالیت‌های خود

هرتغییر یا فعالیتی که برای شما مبهم است را از متخصص سئو خود بپرسید، زیرا اگر از طرف شما کارهایی مخالف با قوانین گوگل انجام دهند سایت شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف خواهد شد. شما مسئول عملکرد افرادی هستید که برای شما کار میکنند و متخصص سئو یکی از آنهاست پس اجازه دارید که در جریان کار او بوده و از هر تغییری آگاه باشید.

۳- پذیرش سئوی کار شما با هزینه ای پایین و غیرعادی

سئو سایت و رسیدن به نتایج مطلوب کاری زمانبر و ارزشمند بوده و به مراتب از طراحی اولیه سایت مشکل تر است، از این‌رو یک متخصص سئو واقعی زمان و تجربه زیادی را برای بهبود وضعیت سایت شما هزینه میکند. در صورتیکه فردی حاضر به انجام این کار با هزینه اندک و یا در زمان کوتاهی است به او اعتماد نکنید، زیرا مسلما متخصص سئو شما به دنبال فریب گوگل خواهد بود.

۴-ورود لینک‌های زیادی به سایت شما

یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت لینک‌های ورودی به سایت و معرفی صفحات شما در سایتهای معتبر است، ولی در نقطه مقابل معرفی سایت شما توسط متخصص سئو در سایت‌های اشتراک گذاری لینک و یا سایت‌های رایگان آگهی در نهایت موجب کاهش اعتبار سایت شما و جریمه از طرف گوگل خواهد شد. بر لینک‌های ورودی به سایت خود و کیفیت آنها نظارت کنید و از متخصص سئو خود در این زمینه توضیحات کافی را طلب کنید.

۵- پیشنهاد کلمات کلیدی طولانی و یا غیر مرتبط

کسب رتبه‌های بالا در نتایج گوگل بسیار مورد پسند و مطلوب است ولی شما باید در کلماتی اول باشید که کاربران اینترنتی بدنبال آن هستند، بطور مثال “متخصص سئو” کلمه کلیدی مناسبی است ولی “متخصص سئو سیروتا” چندان جستجویی ندارد زیرا افرادی که بدنبال متخصص سئو هستند نام شما را نمیدانند! پس استفاده از نام شرکت شما در کلمات کلیدی از طرف متخصص سئو در واقع نوعی فریب شما خواهد بود. کلمات کلیدی خود را بررسی کنید و در انتخاب آنها نظر دهید، خود را بجای کاربران قرار دهید و فکر کنید که چه عباراتی ممکن است بیشتر جستجو شوند یا معرف واقعی فعالیت شما هستند.

۶- افزایش یکباره بازدید سایت

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا وضعیت سئو و اعتبار سایت شما را بهبود میبخشد ولی مسیری که متخصص سئو بازدیدکنندگان را به سایت شما راهنمایی میکند، تعداد صفحات بازدید شده و زمان حضور آنها در سایت اهمیت بالایی دارد. با توجه به هزینه تبلیغات اینترنتی در ایران باید رابطه ای منطقی بین میزان پرداخت شما و تعداد بازدید برقرار باشد در غیر اینصورت توضیحات لازم را از متخصص سئو خود بخواهید تا در صورت هرگونه تخلفی سریعا جلوی آن را بگیرید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

سئوکار حرفه ایSEOآموزش سئوبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتکسب و کار آنلاینمدیر سئووب سایت

بازدید سایتبهینه سازی وب سایتسئوسئوسایتسئوکارسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتاکلمات کلیدیلینک سازی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!