سئوکار

یک متخصص سئو، کسی است که مسئولیت بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو را با هدف افزایش و بهبود جایگاه در نتایج جستجوی گوگل یا همان SERP  دارا می باشد.

به صورت کلی، منظور از سئو یا Search Engine Optimization، فرایندی است که برای دیده شدن یک سایت در موتورهای جستجو روی کار آمده است تا از آن طریق بتواند ترافیک ارگانیک بیشتری را در موتورهای جستجو جذب نماید. اما کار یک سئوکار، داشتن مهارتی است که بتواند سایت را به بهترین نحو ممکن رشد و بهینه کند و جایگاه سایت را در موتورهای جستجو افزایش دهد. به متخصص سئو، کارشناس سئو، سئو حرفه ای یا SEO professional، متخصص بازاریابی سئو یا مشاور سئو هم می گویند.

ویژگی های یک سئوکار حرفه ای:

  •  با دقت بسیار بالا به آنالیز سایت خود و همچنین سایت رقبای اصلی بپردازید.
  • در حالت کلی سئو سایت شما نیازمند زمان خواهد بود و اگر بخواهید از طریق تکنیک های سئوی کلاه سیاه عمل کنید و زودتر از زمان مورد نظر به نتیجه برسید ، خیلی زود توسط گوگل شناسایی و از نتایج حذف خواهید شد. پس صبور باشید و درست عمل کنید.
  • به تمام ابزار ها و پلاگ این های در دسترس تسلط داشته باشید و توسط این ابزار پروژه را پیش ببرید. آنها به شما کمک خواهند کرد که در کمترین زمان بیشترین بازده ای را در کار خود ببینید.
  • یک سئو کار واقعی در برابر سایت شما با دلسوزی و علاقه برخورد می کند و هیچ گاه بطور سرسری از مسائل مربوط به سایت شما نمیگذرد.
  • برای اینکه سئوکار حرفه ای شوید باید در نظر داشته باشید که هیچگاه نباید محتوایی که در سایتتان استفاده می کنید تکراری و کپی باشد. لزوماً شما باید درباره ی فیلد تخصص سایتتان مطالعه و پژوهش داشته باشید و سعی کنید بوجود آورنده ی مطلب باشید نه فقط انتشار دهنده ی مطالب تکراری
  • مطالبی که انتخاب می کنید ، سعی کنید همیشه به روز یا به اصطلاح آپدیت باشد و مطالب صفحه ی فرود(لندیگ پیج) خود را هر روز با مطالب جدید به روز کنید.
  • استفاده از مدیا های گرافیکی مانند عکس ، فیلم ، بنر ،… که ساخته دست خودتان باشد(مانند محتوای تولید شده) به سئوکار حرفه ای شدن شما کمک بسزایی خواهد کرد.
  • در هنگام نوشتن محتوا از هدینگ ، پیاپی استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که ترتیب هدینگ ها بسیار مهم می باشد و باید از هدینگ اول (H1) تنها یکبار آن هم در عنوان صفحه استفاده نمود.
  • سئوکار حرفه ای پیاپی در سوشیال مدیا یا شبکه های اجتماعی داخلی یا خارجی یا انجمن و وبلاگ ها حضور پیدا می کند تا پل ارتباطی ایجاد کند برای کاربران حاضر در شبکه های اجتماعی تا در سایت حضور پیدا کنند.
  • سئو کار حرفه ای از ابزار های ارائه شده توسط گوگل مانند گوگل آنالیتیکس ، گوگل وب مستر ، …. استفاده می نماید.

سئوکار

SEOبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتوب سایتوبلاگ

سئوکارسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتاسئوکار سیرجان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!